Trollaajat on psykopaatteja ja narsisteja
Nyt asiasta on tieteellistä dataakin: Internetin keskustelupalstalla trollaajat on psykopaatteja, machiavellistejä ja narsisteja. Mitä mieltä? Oletko itse trollannut keskustelua?
Kommentit (11)
Kaikki trollaajat, jotka tiedän/tunnen oikeassakin elämässä (lähinnä facebookin trollaajat omissa kavereissa tai kavereiden kavereissa) sopivat kyllä tuon tutkimuksen kuvaan. Itseriittoisia ja empatiakykyä ei ole. Siksi eivät läheisiä kavereita olekaan.
En ole. Ei ole aikaa eikä mielenkiintoa.
Mutta tämän on pakko olla trolli ja ap palaa itse sitä nostamaan huomionhakuisuudessaan, keksien erilaisia hahmoja itselleen. Ap on tuo 533.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3896927/ketju/naapurin_hairitseva_koira_vahingon_riski/sivu/22
http://www.vauva.fi/keskustelu/3933247/ketju/naapuri_vainoaa
Tämä on saman tyypin trolli kuin koira-aloitus. "mitä meidän kannattaisi tehdä"
Tätä tyyppiä vainoavat koirat ja mummot ja lähes joka toinen trolli on tämän tyypin ja trollit ovat aina samaa tyyliä, joku kiusaa kun itse on viaton.
En trollaa ja tosiaan, kyllä tämän palstan vakitarinoijien tyylin tunnistaa. Yksi tyylilaji on käydä yksittäisen ketjun kimppuun kuten eilen oli se "mummi ei lääkinnyt lasta ohjeen mukaan". Olisiko sama tyyppi, joka tarjoili "naiselleen" Laphroaigia.
"Mitä tehdä" -tyyppi taitaa olla mode, joka trollaa ja provoilee työkseen, kuten on kehunut. Kun ketjut alkavat ärsyttää, hän poistaa ne. Edellä olevat ketjut on poistettu.
Tuon tiedon olisin voinut antaa ihan ilman mitään tutkimuksiakin.
Ja juu, en ole itse harrastanut
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:56"]
Olen trollannut. Mutta myönnän, että trollaan vain silloin, kun minulla on tylsää. Enkä trollaa vakavilla aiheilla ja trollaamista teen lähinnä pilailumielessä sekä hyvässä hengessä.
[/quote]
Sulla on tylsää 24/7 365pv vuodessa.
Olen trollannut. Mutta myönnän, että trollaan vain silloin, kun minulla on tylsää. Enkä trollaa vakavilla aiheilla ja trollaamista teen lähinnä pilailumielessä sekä hyvässä hengessä.