Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa! Oon jäänyt koukkuun SodaStream energiajuomaan! :D

Vierailija
17.02.2014 |

En oikein edes tykkää noista SodaStream jutuista, mies niiden kans enemmän läträilee.

Osti joskus vuosi sitten jotain SodaStreamin energiajuomatiivistettä, maistoi ja totesi että pahaa.

Minä en ole koskaan pitänyt energiajuomista, enkä muistakaan miksi edes päädyin alunperin maistamaan tuota.

Siitä lähtien oon ollut ihan koukussa tähän! Juomasta puuttuu se makea sokerinen maku mikä oikeissa energiajuomissa on, lisäksi tuossa on sellainen... Terävä maku joka tuntuu kitalaessa, se tunne on vaan niin ihana. :D Tää ei voi olla enää tervettä, juon tuota litkua melkein koko ajan, suutun miehelle/lapsille jos he juovat minun juomani, ahdistun jos tiiviste loppuu ja sitä on pakko käydä hakemassa lisää.

En ymmärrä miten aikuinen ihminen voi olla noin perso jollekin kökölle tiivistejuomalle, tuossa ei ole edes mitään energiajuoman piristeitä, se on vaan energiajuoman makuista litkua.

Onko kukaan muu maistanut tuota?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei varmaan maistu batterylta? Mulla on hillitön battery-addiktio, ja haluaisin korvata sitä jotain halvemmalla, joten oon harkinnut tota. Pelkään vaan, ettei se sitten kuitenkaan maistu oikealta ja kelpaa korvikkeeksi. Ja eikö siinä muka oo kofeiinia? Jotenkin oon käsittänyt, että olis.

Vierailija
2/3 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on Soda Stream pullot törkeän kalliita, täällä Saksassa lähes kaikki samanlaiset pullot 3,99€. Ei kuulunut asiaan, mutta ihmettelen mistä tuollainen hintaero johtuu... tai en ihmettele, se johtuu kusetuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis se vain maistuu energiajuomalta???

Mulla myös battery addiktio, se maku on paras,,, ei ole korviketta, mutta, nykyään ostan ehkä kerran pari viikossa, entisen jokapäiväisen sijaan,,,

t. 31v pienten lasten äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän