Urologilla käyneet ?
kertokaa urologilla käyneet millainen kokemus oli kokonaisuudessaan ja tutkiko lääkäri " ammattimaisesti " ? . Itse 23-vuotias ja aika viikon päästä käydä tutkituttamassa kun orgasmin jälkeen kiveksiä ja koko penistä särkee pitkän aikaa ja ahdistaa jo nyt varsinkin se jos siellä sattuu olemaan mieslääkäri.Homotkin saa työskennellä urologina jos ette ole miettineet :D. Melko hankalaa olla siinä tilanteessa normaalisti ja miettiä vain sitä että homma on aivan rutiinia ja että lääkäri on nähnyt satoja peniksiä. Naislääkärille ensimmäisenä haluaisi, mutta ilmeisesti se on tuurista kiinni kumpi sattuu olemaan tai näin hoitaja puhelimessa sanoi. Kuitenkin naisilla on oikeus vaatia ja saada juuri sitä sukupuolta oleva gynekologi kuin haluaa vaikka nuo tutkimukset kuuluvat paljon arkisempana osana naisten elämään. Taas tasa-arvoa ....
Kommentit (29)
Ihan yhtä ammattimaisia urologit ovat kuin gynekologitkin. Niissä tutkimuksissa ei ole MITÄÄN seksuaalista.
On sulla ongelma. Luuletko että lääkärit kyttäävät potilaitaan seksimielessä ja että sulla olisi niin haluttava pili, että lääkäri sekoaisi sen nähdessään?
Kasva aikuiseksi!
Et sinä nyt varmaan urologilla käynnistä saa sen suurempia traumoja kuin naiset gynekologilla käynnistä:D Housut joudut ottamaan pois ja urologi tunnustelee ensin käsin sinua ja saattaa tutkia kiveksesi ultralla mikä ei satu tai tunnu miltään.
Hmm...eikö nuo urologit oo yleensä miehiä? Muutapa ei osaa sanoa. Lääkärit on lääkäreitä, kyllä ne on aika paljon vehkeitä nähny että ei siinä kannata stressata.
No jos se urologi sattuu olemaan umpihomo niin varmasti se teidän vehkeitä kattoo ihan sillä silmällä millä vaan haluaa :DD parempi vaan jos ei tiedä tuossa tapauksessa mitään eikä jälkeenkään käsin
Saathan sinä varata kumman tahansa, mies- tai naisurologin kun varaat ajan _yksityissektorilta_.
"Kuitenkin naisilla on oikeus vaatia ja saada juuri sitä sukupuolta oleva gynekologi kuin haluaa vaikka nuo tutkimukset kuuluvat paljon arkisempana osana naisten elämään." Ai julkisella sektorillako? Oli ihan uutta sitten minulle.
Olen käynyt monta kertaa miesurologilla ja yhden kerran myös naisurologilla. Olen itse nainen. En ole kertaakaan joutunut riisumaan urologikäynnillä housuja.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:34"]
kertokaa urologilla käyneet millainen kokemus oli kokonaisuudessaan ja tutkiko lääkäri " ammattimaisesti " ? . Itse 23-vuotias ja aika viikon päästä käydä tutkituttamassa kun orgasmin jälkeen kiveksiä ja koko penistä särkee pitkän aikaa ja ahdistaa jo nyt varsinkin se jos siellä sattuu olemaan mieslääkäri.Homotkin saa työskennellä urologina jos ette ole miettineet :D. Melko hankalaa olla siinä tilanteessa normaalisti ja miettiä vain sitä että homma on aivan rutiinia ja että lääkäri on nähnyt satoja peniksiä. Naislääkärille ensimmäisenä haluaisi, mutta ilmeisesti se on tuurista kiinni kumpi sattuu olemaan tai näin hoitaja puhelimessa sanoi. Kuitenkin naisilla on oikeus vaatia ja saada juuri sitä sukupuolta oleva gynekologi kuin haluaa vaikka nuo tutkimukset kuuluvat paljon arkisempana osana naisten elämään. Taas tasa-arvoa ....
[/quote]
Jos meinaa ottaa poskeen juokse! Jos sulla rupiaa jöpöttämään kun se tutkii, oot homo! Älä esitä enää idioottimaisia kysymyksiä, provot on tietysti hauskoja! :), taasen jos se työntää sormen sun persukseen niin se tutkii eturauhasta, ei yritä kiihottaa sua.
Kävin vasektomiassa, kyllä siinä ajatukset oli ihan muualla kuin seksissä! Vaikka olikin 2 hoitsua ja mies-vasektomia tekijä (mikä liene oikea titteli) :)
Mä oisin kuvitellut, että naisurologi olisi ollut arempi paikka miehelle kuin miesurologi, heh.
Mutta ei kyllä varmasti ketään urologia kiinnosta potilaiden alapää muussa kuin lääketieteellisessä mielessä. En usko, että ne edes osaisi ajatellakaan sitä aluetta muuta kuin työn kannalta ja mitä sairauksia saattaa olla. Suurin osa urologin potilaista on eläkeiässä olevia miehiä, joten tuskin kukaan sen takia valitsee sitä alaa että olisi ns. hyvät näköalat (ja tuskin kyllä kukaan gynekologikaan, vaikka suurin osa potilaista on nuoria naisia).
En ole ikinä kuullutkaan naisurologista! Luulin että ne on aina miehiä... no, aina oppii jotain uutta.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:55"]
Olen käynyt monta kertaa miesurologilla ja yhden kerran myös naisurologilla. Olen itse nainen. En ole kertaakaan joutunut riisumaan urologikäynnillä housuja.
[/quote]
Miehille tehdäänkin erilainen tutkimus. Urologit tutkii peniksen, kivekset ja tunnustelee eturauhasen. Jos kiveksiä särkee niin kyllä housut on riisuttava että niitä voidaan tutkia:D Suurin osa urologien asiakkaista on vanhempia miehiä jotka kärsivät eturauhasen liikakasvusta ja eturauhasen syövästä.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:55"]
[/quote]
Miehille tehdäänkin erilainen tutkimus. Urologit tutkii peniksen, kivekset ja tunnustelee eturauhasen. Jos kiveksiä särkee niin kyllä housut on riisuttava että niitä voidaan tutkia:D Suurin osa urologien asiakkaista on vanhempia miehiä jotka kärsivät eturauhasen liikakasvusta ja eturauhasen syövästä.
[/quote]
Joo no kyllä mä sen tiedän. Mutta naisetkin voivat tosiaan joutua käymään urologilla, ja ihan oikeasti olen käynyt naisurologillakin. Ei niitä kovin monta taida Suomessa olla.
Se vois olla ihan miellyttäväkin kokemus käydä naisurologilla tottakai ja siksi mielummin niin päin :D. Ei kovin moni mies kuitenkaan pokkana mene ensimmäistä kertaa pippelitohtorille tarkastettavaksi ?
-ap
mielellään sitä naiselle vehkeitä näyttää kuin miehelle ellei ole homo :DD
ööÖ, kävin pari vuotta sitten urologilla ja en kyllä saanut valita lääkäriäni itse, joka kerralla oli mies lääkäri, niii ja tosiaan olen nainen.. Kyllä oli hieman kiusallista haarat levällää olla siin rennosti viel ois pitäny olla, kun joku mies sorkkii sun ala päätä.. Ja olin tuolloin täyttänyt just 20
..
Itse kävin 24 vuotiaana nuorena miehenä ensimmäisen kerran urologilla joka oli vielä mies ja sitä en saanut puhelimessa vaatia että olisi nainen... tiedän kylläkin että esim tyttöystävä on aina saanut valita haluaako miehen vai naisen gyneksi : ooo... joten todella reilua että itse pitää mennä ensimmäistä kertaa munaa näyttämään vanhalle ukolle. Puhelimessa kun naista tietty pyysin niin hoitaja suurinpiirtein vittuili että miksei mies käy.. no miksei naiselle välttämättä käy .. ei kukaan mies välttämättä halua vieraalle miehelle kalujaan näytellä mutta mieshän ei saa koskaan mitään oikeuksia eikä valittaa näissä asioissa.. Noh urologi oli vanhempi mies ja join ennen lähtöä 5 kaljaa pohjalle jolla sai vähän oloa ja jännitystä laantumaan. Tämä lääkäri oli kuitenkin todella rento ja asiallinen ja jutteli ihan niitä näitä ja puhuttiin mm oluiden makujen eroista samalla ja aivan naama peruslukemilla teki tutkimukset ja uusi samalla vielä kaikki reseptit. Tämän jälkeen lopulta jouduin mahaleikkaukseen jossa poistettiin suonikohjuja joiden takia alunperin urolle jouduin koska aiheuttivat järjetöntä särkyä ja kipua kiveksissä ja koko peniksen alueella varsinkin seksin jälkeen aina ja syyksi paljastui nämä suonikohjut. Leikkaus-salissa olin sitten keskellä suuren valonheittimen alla munasillaan pöydällä samalla kun 7 eri hoitajaa hääräsi ympärillä ja siinä vaiheessa se jännitys katosi kokonaan eikä enää ujostuta pätkääkään vaikka joutuisi lääkärissä alasti olemaan
Mieshän nimenomaan ei saa valita missään tilanteessa lääkärin sukupuolta eikä myöskään urologilla että siinä naiset teille taas tasa-arvoa. Oisko mukava mennä aina miesgynelle ?
Lusikka testin se sulle tekee :D