Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iho-ongelmien puhkeaminen raskausaikana!

Vierailija
17.02.2014 |

Onko muita, jotka eivät ennen ole kärsineet pahemmin iho-ongelmista, mutta raskaus on saanut puhkeamaan vaikka mitä aknesta atooppiseen ihottumaan? Itselläni nyt rv 23  ja viikon ajan kärsinyt ihan kummallisesta ihottumasta ja kutinasta (maksa&sappiarvot tarkastettu varmuuden vuoksi, ne ok). Käsivarret sekä jalat polvien yläpuolilta ja maha täynnä pienen pientä näppylää, joka kutisee, rintojen ja rinnan alueella sitten taas isoa punaista, läiskämäistä polttavaa ja todella kutiavaa ihottumaa, häiritsee päivisin ja varsinkin öisin. Rasvaan koko kehon apteekin rasvaisella perusvoiteella 2 x päivässä. Viikon zyrtec-kuurinkin vedin lääkärin kehoituksesta, mutta ei ollut kyllä yhtään mitään apua.

Kohtalotovereita, vinkkejä, lohdutuksen sanoja, jotain??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuttua... ja valitettavasti mulle vieläpä kävi niin, että ekan raskausajan iho-ongelmat jäivät sitten pysyviksi.

Eli kun aloin odottamaan esikoista, mulle alkoi tulla ihan järkyttävästi finnejä rintakehään, selkään ja leukaperiin. Sitä ennen ei ollut tullut koskaan, ei edes pahimpina teiniaikoina. No raskauden jälkeen tilanne hieman rauhoittui, mutta finnit eivät koskaan lähteneet kokonaan, vaan niitä edelleen tulee huomattavan paljon vaikka olen kokeillut kaikki mahdolliset finninpoistokeinot ja aknelääkkeitäkin. Yläselkä ja rintakehä ovat nytkin finnien koristelemat, lisäksi vanhoista finneistä on jäänyt paljon arpia (vaikka niitä en hirveästi puristellutkaan, mun iho vaan on sellainen että arpia tulee tosi helposti). En käy uimassa tms. finnien näkymisen vuoksi, enkä kesälläkään voi pitää avokaulaisia paitoja tai sellaisia, joissa selkä jäisi avonaiseksi. Ja siis tästä ekasta raskaudesta on nyt jo 11 vuotta aikaa.

Jihuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme