Monta kertaa päivässä/viikossa/kuukaudessa/vuodessa otat mieheltäsi suihin?
Kommentit (49)
Voivoi. Kylläpä on ankeeta seksiä ilman oraalista tyydytystä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:13"]
Mutta kysyn siis nimenomaan sellaista settiä missä toinen vaan ottaa toiselta, saamatta itse mitään. Eli ihan puhdas suihinotto.
ap
[/quote]
OT mutta miksi näin pitäisi tehdä? Siis harrastaa yksipuolista seksiä?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:16"]Voivoi. Kylläpä on ankeeta seksiä ilman oraalista tyydytystä.
[/quote]
Mihin sitä suihinottoa tarvitsee? Käsipelillä mies hoitaa naiselle orkut ja niin että nainen kostuu ja nainen veivaa miehen kalua. Sitten nainen miehen päälle ratsastamaan ja mies hieroo, hivelee, leipoo, näykkii naisen rintoja, sekä suutelee naista ja naisen kaulaa, sekä korvia, samalla kun painaa vastaan naisen ratsastusliikkeisiin. Siinä kunnon seksiä, ilman mitään tylsiä suihinottoja.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:16"]Voivoi. Kylläpä on ankeeta seksiä ilman oraalista tyydytystä.
[/quote]
Mihin sitä suihinottoa tarvitsee? Käsipelillä mies hoitaa naiselle orkut ja niin että nainen kostuu ja nainen veivaa miehen kalua. Sitten nainen miehen päälle ratsastamaan ja mies hieroo, hivelee, leipoo, näykkii naisen rintoja, sekä suutelee naista ja naisen kaulaa, sekä korvia, samalla kun painaa vastaan naisen ratsastusliikkeisiin. Siinä kunnon seksiä, ilman mitään tylsiä suihinottoja.
Pelkän suihinoton ilman seksiä annan ehkä pari kertaa viikossa, silloin kun itse ei tee mieli yhdyntää. Esileikkinä melkein joka kerta, rakastan sitä kun mieheni penis on suussani namm. Ainoa miinuspuoli on se että miehellä kestää kauan laueta suihinottoon, mutta yleensä se alkaakin kinuta yhdyntää jo lyhyen imeskelyn jälkeen. Huh nyt alkoikin tehdä mieli...
Mutta kysyn siis nimenomaan sellaista settiä missä toinen vaan ottaa toiselta, saamatta itse mitään. Eli ihan puhdas suihinotto.
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:13"]
ap
[/quote]
[/quote]
Koska haluaa tuottaa toiselle nautintoa eikä itse tee mieli?
Voivoi. Jos tuo on kunnon seksiä, niin todella ankeeta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:13"]
ap
[/quote]
[/quote]
Koska haluaa tuottaa toiselle nautintoa eikä itse tee mieli?
[/quote]
No jos mä harrastan seksiä vaikka en halua,niin kyllä pääsen mielestäni vähemmällä ihan vaan "antamalla"kun voi maata lahnana,imemistähän enemmän vaivaa on :D
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:23"]
ap
[/quote]
[/quote]
No ihan vaikka puhtaasti siitä syystä, että toinen saa nauttia, eikä tarvitse itse tehdä mitään. Mukavaa vaihtelua sekin, sille perus seksille. Mutta pitää toimia tietysti molempiin suuntiin. Tuskin sitä kukaan jaksaisi tehdä jos ei itsekin joskus saisi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:29"]
ap
[/quote]
[/quote]
No ihan vaikka puhtaasti siitä syystä, että toinen saa nauttia, eikä tarvitse itse tehdä mitään. Mukavaa vaihtelua sekin, sille perus seksille. Mutta pitää toimia tietysti molempiin suuntiin. Tuskin sitä kukaan jaksaisi tehdä jos ei itsekin joskus saisi.
[/quote]
olin siis ap
3-6 kertaa viikossa, joka kerta kun harrastetaan seksiä. Mies tekee samat ellen oo tietyillä päivillä.
Ois kyllä aika ankeeta saada suuseksiä ihmiseltä, joka ei ole edes kiihottunut vaan ajattelee jotain lätkämatsia. Vaikka kuinka olis teknisesti taidokasta. Mä kaipaan intohimoa enkä kylmää tyydytyskonetta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:29"]
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
olin siis ap
[/quote]
Siis tota just ihmettelen,että "ei tarvitse itse tehdä mitään". Neuvoisitko millaisella suihinottotekniikalla ei tarvitse tehdä mitään? Itse en pidä imemisestä osittain siksi,että niska menee jumiin ja jossain vaiheessa tuntuu että koko naama kramppaa. Jos haluan päästä helpolla vaikka ei huvita,niin kyllä jalkojen levittäminen on vaivattomampaa.
Pelkkä suihinotto ilman seksiä kuukautisten aikana pari kertaa kuukaudessa. Joskus _hyvin harvoin_ muutenkin, jos mies haluaa seksiä ja minun ei tee yhtään mieli.
Mies on siitä hassu, ettei se oikein välitä suihinotoista. Toki tykkää, mutta mieluummin valitsee yhdynnän. Suhteen alussa yritin ottaa suihin useammin, mutta mies keskeytti aina imeskelyt ja halusi työntyä sisääni.
Mies ei ikinä nuole minua. Se ei ole miehen syy, tahtoisi kyllä tehdä niin, mutta minä en tykkää.
Hyi vittu, suihinotto on ihan hirveätä! Kyllä se pitää suutelun, hyväilyjen ja pettingin kautta mennä sänkyyn ja nainen miehen päälle. Se on sitä aitoa ja oikeata seksiä. Kuka helvetti edes jaksaa/haluaa oikeasti edes harrastaa suuseksiä, lähetyssaarnaajaa tai takaapäinpanoa? Ratsastuksessa, nainen miehen päällä saa kummatkin varman ja ison orgasmin.
Hyi vittu, suihinotto on ihan hirveätä! Kyllä se pitää suutelun, hyväilyjen ja pettingin kautta mennä sänkyyn ja nainen miehen päälle. Se on sitä aitoa ja oikeata seksiä. Kuka helvetti edes jaksaa/haluaa oikeasti edes harrastaa suuseksiä, lähetyssaarnaajaa tai takaapäinpanoa? Ratsastuksessa, nainen miehen päällä saa kummatkin varman ja ison orgasmin.
Aina kun mies pyytää sekä yleensä aina seksin yhteydessä imen. Pelkästään suihin otan, kun on kuukautiset ja sillon yleensä kerran päivässä. :) Munan imeminen on ilo! <3
En koskaan ota pelkästään suihin,ja esileikkinäkin äärimmäisen harvoin.Jatkuvastihan mies sitä vonkaa,olen selittänyt ettei suikkari ole mikään helvatan jokamiehenoikeus,voin kylläkin olla miehelle mieliksi jos sama toimii myös toisinpäin.