Monta kertaa päivässä/viikossa/kuukaudessa/vuodessa otat mieheltäsi suihin?
Kommentit (49)
Pelkästään suihinotto siis ilman seksiä ehkä vain muutaman kerran vuodessa. Seksin yhteydessä lähes joka kerta.
En ikinä. Tai no, olen kerran ottanut, joskus alkuaikoina n. 10 vuotta sitten. En tykännyt, suorastaan yökötti, joten jäi siihen kokeiluun.
luuserivässykkämiehiä teillä. Kyllä suuseksi on niin parasta.
Tarkoitin tähän sellaista suihinottoa kun ei tehdä mitään muuta!
ap
Ja olisi myös mielenkiintoista tietää, että ottaako mies teiltä yhtä vähän/usein?
ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:46"]
Ehkä pari kolme kertaa viikossa.
[/quote]
Ihan siis pelkkää suihinottoa?
ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:53"]Tarkoitin tähän sellaista suihinottoa kun ei tehdä mitään muuta!
ap
[/quote]
Siis ilman yhdyntää, vai ilman mitään naisen kiihotusta? En ikinä.
Suihinotto niin että myös nainen hoidellaan - 1-2 krt/kk
Suihinotto esileikkinä - joka kerta
Ihana kuulla,et asia yököttää muitakin,kun vaan mua. Mies kyllä jaksaa udella,milloin saisi. En vain pysty. Vaikka ois kuinka mansikan makusta kumia päällä. En kyllä ikinä itsekkään pyydä nuolemaan,saa jos haluaa itse.
Ihana kuulla,et asia yököttää muitakin,kun vaan mua. Mies kyllä jaksaa udella,milloin saisi. En vain pysty. Vaikka ois kuinka mansikan makusta kumia päällä. En kyllä ikinä itsekkään pyydä nuolemaan,saa jos haluaa itse.
Miehenä vastaan tähän, että en anna vaimon ottaa suihin, enkä ota vaimoltakaan suihin koska meistä kumpikaan ei pidä moisesta. Hyi helvetti, ajatuskin kusisen kusielimen nuoleskelusta/imeskelystä.
Miehenä vastaan tähän, että en anna vaimon ottaa suihin, enkä ota vaimoltakaan suihin koska meistä kumpikaan ei pidä moisesta. Hyi helvetti, ajatuskin kusisen kusielimen nuoleskelusta/imeskelystä.
2-5 kertaa viikko, joskus 2 x päivä.. Viime aikoina vaan kerran viikossa.
En minä tiennyt, että ne kaikki täytyy kirjata päiväkirjaan. Nyt voisi pitää vaikka huutoäänestyksen, niin saataisiin tähän edes jonkinlainen numero....
Mutta kysyn siis nimenomaan sellaista settiä missä toinen vaan ottaa toiselta, saamatta itse mitään. Eli ihan puhdas suihinotto.
ap
Enpä oikeestaan ikinä. Koska mies ei nuole, niin en minäkään ota suihin. Yksinkertaista.