Minä 20, avomies 36. Kysyttävää?
Tai mielipiteitä? Ja kysymykseen miksi tein tämän keskustelun vastaan nyt jo, koska on tylsää ja kiinnostaa tuntemattomien ennakkoluulot ja mielipiteet.
Kommentit (14)
Mitä? Mä oon tällä palstalla ehkä toista kertaa elämässäni :D Hei tiiätkö, et samanlaisia pareja voi olla muitakin :)
Onko äijällä julmea peenis ? Jos ei, jätä se sika ja mene afrikkaan.
Ette ikinä mene naimisiin ja kymmenen vuoden päästä itket täällä lapsettomuutta.
Oliko se myös sun ketju "Miksi mieheni "tyhmentää" minua?" tms.?
Ja oli tai ei, mistä yleensä keskustelette? Millaisia keskusteluja olette käyneet esim. tänään? Aihepiiri riittää,
Afrikka ei kiinnosta, miehellä ihan riittävän kokoinen.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:28"]Afrikka ei kiinnosta, miehellä ihan riittävän kokoinen.
[/quote]
Ok, voitte jatkaa suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:22"]
Mitä? Mä oon tällä palstalla ehkä toista kertaa elämässäni :D Hei tiiätkö, et samanlaisia pareja voi olla muitakin :)
[/quote]
Joo, niinhän sä aina sanot. Valitettavasti sut tunnistaa jo kaukaa. Sulla on tietyt maneerit jotka on ja pysyy.
Ethän sä voi tietää haluanko edes lapsia tai onko molemmat meistä kyvykkäitä edes lapsia saamaan? Ei lapset ole kaikkien elämän tavoite.
Ei ollut mun keskustelu tuo tyhmentämis juttu. Tänään ollaan juteltu lähinnä olympialaisista, suunniteltu ens viikkoa ja mietittiin koska käytäis ostaa uus pesutorni.
Ap.
Ihana toi 10. Vähän ehkä ärsyttäväkin, mut sehän on hänen tavoitteensa varmaan.
ens viikko on ihan hyvä aikaikkuna tällaiselle.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:34"]
Ihana toi 10. Vähän ehkä ärsyttäväkin, mut sehän on hänen tavoitteensa varmaan.
[/quote]
Sinähän se ihana olet, nainen 18v. Etkä ole mitään oppinut aiemmista kerroista, aina samat mokat, ne mistä sut tunnistaa ;) Vaikka onhan se jotenkin säälittävää, että tätä samaa ikäerohommaa pitää palstalla jankata vuosikausia. Eikö sulle tosiaan mikään määrä mielipiteitä ja vastauksia riitä?
Ei kiinnosta, olet kysellyt tätä jo niin monesti. Lueskele vaikka niitä aiempia aloituksiasi jos on tylsää.