Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon sulla menee rahaa roskapusseihin vuodessa?

Vierailija
02.11.2020 |

Kuinka usein viet roskat?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, jos lajittelee roskat, sekajätettä ei tule paljon. Niitä pusseja tulee esim. elintarvikkeista. Niitä tulee myös vaikkapa elektroniikan pakkauksista ja nettikaupoista tilatessa. Mutta avainsanana tässä on myös se, että sinne yhteen pussiin mahtuu pitemmän ajan roskat, kun suurin osa jätteestä lajitellaan.

Elintarvikkeista tulee leipäpusseja pari kuukaudessa ja niiden koko olematon. Kuinka usein ostat elektroniikkaa tai nettikaupoista, jos pärjäät niiden pusseilla? 

Ei usein, muta kun säästää kaikki pussit, mitä tulee, eikä tarvitse niitä roskapusseja niin valtavasti, niin kyllä niitä kertyy, ja niillä pärjää. En tiedä, mistä te ostatte vaatteita, mutta mä ostan enimmäkseen nettikaupoista. Ja lapset on ne, joille eniten tulee vaatetta ostettua, kun ne jäävät pieneksi ja kuluvat rikki.

Asun yksin ja lajittelen ahkerasti, joten poltettavaa jätettä ei kauhean paljon tule. Siltikään minulle ei kerry mitään pusseja muista ostoksista läheskään niin paljoa, että pelkästään niillä pärjäisi. Netistä tilaan paljon, mutta en koskaan vaatteita, ja todella harvoin tilauksen mukana tulee joku pussi. Leivät leivon itse, joten ruokakaupastakaan ei tule mitään leipäpusseja.

Tässä ketjussa on kyllä koomisia kommentteja. Oikeastiko jollekulle ei ole tullut edes mieleen, että joku voisi ostaa kaupasta roskapusseja käyttääkseen niitä roskapusseina? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi