Soini pääministeriksi
Keskustalta paljastuu kuitenkin ennen vaaleja taas joku Kehittyvät maakunnat 2.0, Kataista ei kukaan kestä enää nähdä, demarit ovat täysin laast siison, joten äänet menevät persuille. Kannattaa totutella ajatukseen. Tai katsella asuntoa muista maista.
Kommentit (6)
Eihän vaaleissa erinomaisesti menestyneelle kelvannut hallitusvastuu viimeksikään, vaikka paikkaa lähes kultalautasella tarjottiin. Voi olla, ettei riveistä löydy kunnon ministeriainesta.
Sanoin jo silloin, kun vennamolaiset menestyivät ja olivat hallituksessakin, että niille pitäisi jakaa enemmän vastuuta, että saisivat näyttää, onko uhossa mitään pohjaa. Heillähän oli silloin mm. työministerin paikka ja uho kova, että poistavat työttömyyden muutamassa kuukaudessa. No mitään ei kyllä tapahtunut, kun muut mukamas vastustivat.
Haluaisinpa nähdä, ketkä lähtisivät Soinin hallitukseen.
Olisi kyllä hirveää katsella sitä omahyväistä tyhmien ihmisten kosiskelijaa uutisissa harva se päivä.
Jos jotakin asiaa olen Suomen politiikassa koskaan ihmetellyt, niin Timo Soinin suosiota.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 14:33"]
Olisi kyllä hirveää katsella sitä omahyväistä tyhmien ihmisten kosiskelijaa uutisissa harva se päivä.
Jos jotakin asiaa olen Suomen politiikassa koskaan ihmetellyt, niin Timo Soinin suosiota.
[/quote]
Mikään ei ole pahempaa kuin kutosenmatikka-Kataisen seliseliseliseli-esiintymiset. Huh, sitä myötähäpeän määrää. Kuka vaan, jopa Soini, on parempi!
Se tekisi tavallaan jopa hyvää. Ensimmäisen hallitusvuoden Soini voisi selitellä, että kaikki on edellisen hallituksen syytä, mutta sen jälkeen olisi seistävä omilla jaloilla juuri siinä samassa suossa, missä nykyinen hallitus seisoo nyt. Silloin punnittaisiin suurten puheiden ja nasevien letkautusten todellinen paino.
Kukaan ei tiedä tätä kuviota paremmin kuin Soini itse. Hän on nimittäin älykäs ja kokenut politiikan kehäkettu, vaikka joutuu älyään peittelemään, etteivät vähäjärkiset kannattajat kaikkoa.