TUntuu, että av:lle on ilmaantunut viimeaikoina häirikköporukkaa.
Tosi moneen ihan asialliseen aloitukseen tulee nykyään täysin asiattomia vastauksia tai sitten alatyylistä ap:n haukkumista.
Olen paasannut asiasta ennenkin, mutta uskon vakaasti, että vaikka täällä kirjoitetaankin ilman nimimerkkiä, tulee muistaa silti normaalit käytöstavat. Jos ei osaa pysyä asialinjalla, niin sitten on parempi sulkea kone ja palata asiaan vasta kun osaa käyttäytyä niin kuin AIKUISET ja SIVISTYNEET ihmiset käyttäytyvät.
Epäileekö joku muukin, että täällä pyörii nykyään joku tai joitakin, jotka tahallaan kiusaavat täällä muita?
Mitä mieltä olette, pitäisikö av:lle laittaa nimimerkkipakko, että meno muuttuisi asiallisemmaksi?
Kommentit (15)
lakeja määräämässä ja rajoittamassa ihmisten tekemisiä.
Juuri tuollaista käytöstä tarkoitin, mitä kakkonen harjoitti.
Mikä teitä nyppii niin paljon, että on aina pakko mennä asiattomuuksiin ja solvata muita?
t. ap, jolla ei valitettavasti ole hiekkaa pimpsassaan, kun istun täällä koneen äärellä, enkä rannalla
Joitakin vissiin helpottaa kun saa kunnolla aukoo täällä päätään ja pahoittaa mahdollisimman monen mielen. Ei tartte sitte äijälle pahaa oloaan huutaa. Onhan sekin keino pitää avioliitto kasassa...
Vierailija:
Juuri tuollaista käytöstä tarkoitin, mitä kakkonen harjoitti.
Mikä teitä nyppii niin paljon, että on aina pakko mennä asiattomuuksiin ja solvata muita?
t. ap, jolla ei valitettavasti ole hiekkaa pimpsassaan, kun istun täällä koneen äärellä, enkä rannalla
Mitäs jos tosiaan menisit välillä rannalle? Raitis ilma pidentää pinnaa.
uskon että iso osa hulvattomuuksiin menevistä jutuista katoaisi tyystin.
vuosien harjoittelun tuloksena olen itse oppinut lukemaan näitä juttuja ottamatta niitä liina henkilökohtaisesti. suosittelen samaa muillekin.
Vierailija:
naisilla on aina kumma tarve saada määrätä muita. jos maailma olisi naisten niin hrrr... menee oikein kylmät väreet selkäpiitä pitkin. maailmassa ei muuta silloin olisikaan kuin lakeja määräämässä ja rajoittamassa ihmisten tekemisiä.
Minusta häiriköinnin perimmäinen tarkoitus on kontrolloida muiden ihmisten tekemisiä ja saada henkistä valtaa muiden yli aiheuttamalla pahaa mieltä. Samaa harjoittaa moni koulukiusaaja peruskoulussa.
Pitäisikö sinun mielestäsi kaikkien saada solvata muita halunsa mukaan? Tai meidän muiden hyväksyä se?
t. tiukkapipoinen ap
Eräs ääliö pitäisi niistä kirjaa ja antaisi raportteja montako vastausta ja millaisia aloituksia on kukakin tehnyt. Ja kenen aloitukset ovat saaneet eniten vastauksia. Suurin osa hänen omia up up up uppista ylös nosto hop up uppista -toistojaan. Tekee varmaan niitä omiin aloituksiinsa. Itseäni ei kiinnosta yksittäisten henkilöiden noin tarkka analysointi ollenkaan ja on aivan sama montako vastausta aloituksiin tulee jos sieltä löytyy edes se vastaus jota siihen haettiin. Lisäksi ääliöllä itsellään olisi monta nimimerkkiä itsellään, joita satunnaisesti vaihtelee.
momentti:
uskon että iso osa hulvattomuuksiin menevistä jutuista katoaisi tyystin.vuosien harjoittelun tuloksena olen itse oppinut lukemaan näitä juttuja ottamatta niitä liina henkilökohtaisesti. suosittelen samaa muillekin.
Meitä on niin moneksi ja näemme asioita ihan erinäkökulmista, eikä se tarkoita et jos joku kirjoittaa veemäisesti et se ihminen olisi kakara, minäkin olen neljälläkymmenellä hyvinkin pitkällä ja rääkäsen välillä pahastikkin jos tuntuu siltä mutta silti pidän itseäni aikuisena naisena.
paska/kusi-jutut on hauskoja
ihmisten haukkuminen rumiksi on mukavaa ajankulua
kirosanojen käyttäminen on nuorekasta
kaikki vähänkin erilainen (kuin oma elämäntapa) on outoa ja inhottavaa, ja nimettömänä sen onneksi uskaltaa sanoa.
Lisäksi nämä tyypit ilmeisesti kuvittelevat, että tämä on ainoastaan heidän kaltaisilleen tarkoitettu palsta.
Nyt siellä keskustelut ovat aivan kuivia, mielummin olen täällä.
Mutta entäpä kun teet ihan asiallisen aloituksen niin jo ollaan haukkumassa ja nälvimässä. Ja ihan syyttä suotta.
Vierailija:
paska/kusi-jutut on hauskoja
ihmisten haukkuminen rumiksi on mukavaa ajankulua
kirosanojen käyttäminen on nuorekasta
kaikki vähänkin erilainen (kuin oma elämäntapa) on outoa ja inhottavaa, ja nimettömänä sen onneksi uskaltaa sanoa.
Lisäksi nämä tyypit ilmeisesti kuvittelevat, että tämä on ainoastaan heidän kaltaisilleen tarkoitettu palsta.
Tiukkikset todellakin aina pilaavat kaiken. Sääli.
ei ole ukavaa kysyä apua asioihin kun heti saa kakkaa niskaan....
Olette kummallista väkeä!
Hauskaa saa olla ja sanoakin näin anonyymisti hiukan räväkämmin mutta ei se tarkoita sitä että saa olla ilkeä ja paha!
Käytöstavat kuitenkin pitää muistaa!
Ihmisillä varmaan lomapaineet, joita purkaa täällä...