Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu ilman kunnollista yhteistä kieltä?

Vierailija
16.02.2014 |

Onko kellään kokemusta? Jotain vinkkiä yhteisymmärrykseen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan. Keskustelu on mulle niin tärkeä, kaikkein tärkein osa parisuhteessa. Miten voi koskaan toista ymmärtää, miten oppia tuntemaan toisen ajatuksia, jos ei ole yhteistä kieltä? En edes haluaisi englannin puhujaa, koska ei ikinä pysty ilmaisemaan itseään yhtä hyvin vieraalla kielellä kuin omalla äidinkielellään.

Vierailija
2/3 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat ihania suhteita, mutta muista sitten kun alatte ymmärtämämään kaiken sanomanne toinen voikin olla yllättävän pimeä :D  ... minulla ei tapahtunut mitään kauhean yllättävää, mutta jotkut ajatukset olivat vähän outoja :)  ... erosimme koska emme keksineet ratkaisuamiten asuisimme samassa maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaista kokemusta ei ole vaikka mulla ulkomaalainen mies onkin, mutta osasin jo tavatessamme miehen äidinkieltä sujuvasti. Olen kuitenkin seurannut tuttuja pariskuntia ja usein on käynyt niin että kun se yhteinen kieli vahvistuu niin että voidaan tehdä muutakin kuin pussailla ja peuhata punkassa niin huomataan ettei juuri mitään yhteistä ole, yhden poikkeuksen tiedän, he ovat olleet naimisissakin jo yli kymmenen vuotta nyt.