Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaikki naiset on erilaisia niin miten tämä näkyy käytännössä?

Vierailija
01.11.2020 |

Melko samanlaista käytöstä jne . olen nähnyt naisilta. Toki suurin osa meistä miehistäkin on samanlaisia kuin muut miehet oli ammatti tai koulutus mikä vain.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin vittua

Vierailija
2/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin vittua

Mietinkin, että mitäpä tähän aloitukseen voi vastata. En ois osannut tuon paremmin sanoa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. En mä kyllä tunne yhtäkään täysin samanlaista ihmistä, sukupuoleen katsomatta. Ihan ovat yksilöitä kaikki mun tuntemani ihmiset.

Vierailija
4/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeniperimä on ainakin erilainen. Jos laitat kaksi naista vierekkäin, voit ehkä havaita heidän olevat eri mittaisia ja eri näköisiä. Jos teetät heille tehtäviä, he saattavat vastata eri tavalla. Myös kasvuympäristö, perhe ja koulutus vaikuttaa.

Vierailija
5/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajuan ongelmanne luulette olevanne erilaisia kuin muut ja siksi muut ei ymmärrä ja elämä on vaikeaa. Kun ajattelee, että muilla on samat ongelmat niin elämä on helppoa

ap

Vierailija
6/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia tai erilaisia niin kuin ihmiset yleensä.

Vierailija
7/7 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erilainen. Sanna ei esimerkiksi pidä sinapista, minä rakastan. Ja minulla ei ole televisiota. Mies minulla on, mutta kaikki naiset eivät sitä edes haluaisi. Hevosista en välitä. Sanna ja Tarja rakastavat hevosia ja jopa kissoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi