Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin surullinen :((

Vierailija
15.02.2014 |

Kaikki taas hehkuttaa fb:ssa bileitä ja ystävien kanssa oloa. Mulla ei ole yhtään ystävää. Taas istun täällä kotona ja katson kuinka elämä menee silmien edessä ohi.

Eikä vain ne bileet vaan ystävät ja ystävien kanssa olo yleensäkin. Eräskin on nyt kaverin kanssa mökkeilemässä. Laskettelua, nuotiomakkaraa jne. jne.

Toinen meni isolla porukalla ravintolaan syömään. Yhdellä ne bileet... Mulla ei mitään muuta kuin tätä harmaata arkea lasten kanssa päivästä toiseen. AINA.

Minäkin haluan kavereita. :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin olla. Sun kaveri sama ongellma:'(

Vierailija
2/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nämä sinun FB-kaverisi ovat? Etkö voisi joskus liittyä heidän seuraan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:18"]

Ketä nämä sinun FB-kaverisi ovat? Etkö voisi joskus liittyä heidän seuraan?

[/quote]

Sukulaisia ja entisiä koulukavereita.

En valitettavasti voi...

Vierailija
4/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa

Vierailija
5/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa

Vierailija
6/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi? Kai sinulla joitain ystäviä on?

Vierailija
7/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet?

Vierailija
8/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen niin onnellinen, että ei tarvitse enää bilettää, rakastan kotona oloa. Ymmärrän kyllä kuitenkin harmisi, jos muut hehkuttaa, ja koet, ettet itse kuulu porukkaan.

Vierailija
9/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan samanlaista aina. Lapsia mulla ei ole.

Vierailija
10/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:21"]

[/quote]

Ei ole yhtään.

Ei me olla missään tekemisissä fb:n ulkopuolella eikä oikein fb:ssäkään. Ainoat jonka kanssa siellä vaihdan kuulumisia on +60v sukulaiset... Kaikilla niillä entisillä koulukavereilla on uudet tiiviit kaveripiirit. Aluksi ehdottelin treffailua, mutta eipä ketään kiinnostanut.

Vierailija
11/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:21"]

[/quote]

Ei ole yhtään.

Ei me olla missään tekemisissä fb:n ulkopuolella eikä oikein fb:ssäkään. Ainoat jonka kanssa siellä vaihdan kuulumisia on +60v sukulaiset... Kaikilla niillä entisillä koulukavereilla on uudet tiiviit kaveripiirit. Aluksi ehdottelin treffailua, mutta eipä ketään kiinnostanut.

[/quote]

Miksi olet tällaisessa tilanteessa? Voisitko saada jostain esim harrastuksen parista uusia ystäviä? Oletko töissä, miten työkaverit?

Vierailija
12/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Toisinaan mua pirusti harmittaa, muutoin yritän hyväksyä tilanteen. Koskaan mua ei pyydetä ja kutsuta mihinkään. Mulla ei oo muuta kuin perheeni. Mieheni ja lapseni. Arkeni. Viikonloppuisin yleensä masentaa. N29

Vierailija
13/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä on todella vaikea saada jos ei opiskele tiiviissä yhteisössä. Tai ole työpaikalla ihmisiä, joiden kanssa kaveerata työn ulkopuolella. Tiedän miltä tuntuu. Olen suurimman osan aikuiselämästä ollut yksinäinen. Aina välillä on kohtaamisia ihmisten kanssa, ja käydään ulkona ja niin edelleen, mutta nämä suhteet typehtyvät melko helposti, kun ihmisillä on aina ne PAREMMAT ystävät olemassa. Itse on ikään kuin sellainen varakaveri, joka on olemassa, mutta ei varsinaisesti kuulu siihen oikeaan porukkaan. Nykyään olen jälleen yksin.

Vierailija
14/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:28"]Minä myös. Toisinaan mua pirusti harmittaa, muutoin yritän hyväksyä tilanteen. Koskaan mua ei pyydetä ja kutsuta mihinkään. Mulla ei oo muuta kuin perheeni. Mieheni ja lapseni. Arkeni. Viikonloppuisin yleensä masentaa. N29

[/quote]

Mutta sinulla on sentään perheesi!=) Mitä jos sinä kutsuisit ystäväsi johonkin yhteiseen tekemiseen?

Vierailija
15/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voit järjestää siihen harmaaseen arkeen vaihtelua. Ihan lasten kanssakin. 

Vierailija
16/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin eniten viikonloppuisin masentaa. Joskus iskee myös kaupungilla masennus, kun katselee ympärillä olevia ihmisiä, jotka ovat liikenteessä kavereiden kesken.

En mä tiedä miten olen tällaisessa tilanteessa... Aika paljon vaikutti se, kun sain ensimmäisen lapsen melko nuorena ja olin ensimmäinen silloisessa kaveripiirissäni. Perheellinen jää aika helposti kaiken ulkopuolelle nuorten jutuissa... No, nyt siitä on jo vuosia, mutta ei ole kaverit palautunut eikä uusia tullut ja mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä vaikeampi niitä on saada.

ap.

Vierailija
17/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens jos yrität lasten kautta saada kavereita? Jokin heidän kaverin äiti? Kylään vaan ja saat seuraa ja lapsi saa leikkikaverin. 

Vierailija
18/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:32"]

Sinähän voit järjestää siihen harmaaseen arkeen vaihtelua. Ihan lasten kanssakin. 

[/quote]

Kaipaan ystäviä. Toisia aikuisia naisia. Teen lasten (ja miehen) kanssa jo niin paljon kaikkea ja kaiken, että ne tuntuu jo niin puuduttavilta vaikka rakkaita ihmisiä ovatkin. Kai ihminen tarvitsee muutakin kuin vain perheen? Minäkin ainakin tarvin, sen olen näiden vuosien aikana huomannut. Mä olen kuin pystyyn kuollut koivu.

Vierailija
19/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:28"]Minä myös. Toisinaan mua pirusti harmittaa, muutoin yritän hyväksyä tilanteen. Koskaan mua ei pyydetä ja kutsuta mihinkään. Mulla ei oo muuta kuin perheeni. Mieheni ja lapseni. Arkeni. Viikonloppuisin yleensä masentaa. N29

[/quote]

Mutta sinulla on sentään perheesi!=) Mitä jos sinä kutsuisit ystäväsi johonkin yhteiseen tekemiseen?

[/quote]Ei kukaan tule. Ohjelmaa on buukattu viikonloput täyteen jo viikkoja eteenpäin. Hädin tuskin lasten syntymäpäiville saan ketään paikalle! Noloa ja harmillista. :( Ei sitä enää viitsi edes vaivautua kysymään.

Vierailija
20/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö äitikerhossa tms.? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä