Jutellaanko?
Mitä sulle kuuluu? Mulle kai ihan hyvää.Reilut 4 tuntia shoppailua teinin kanssa takana, ,käytiin myös syömässä ja join 2 olutta. Nyt kotona ja ihan poikki, ostin olutta kotiinki mut jotenki ei maistu. Tylsä olo...
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:48"]Mitä sulle kuuluu? Mulle kai ihan hyvää.Reilut 4 tuntia shoppailua teinin kanssa takana, ,käytiin myös syömässä ja join 2 olutta. Nyt kotona ja ihan poikki, ostin olutta kotiinki mut jotenki ei maistu. Tylsä olo...
[/quote]
Puhu sä vaan yksiksesi, vitun vammainen häviäjä...
Moro vaan. Mä oon tänään lukenu hiki hatussa tenttiin ja toljannu kisoja samalla. Samalla oon myös viihdyttäny lasta tekstiviestitse, se on istunu junassa koko päivän matkalla Lappiin hiihtolomailemaan. Kävin tossa vähän ennen kuutta hakemassa muutaman saunaoluen kaupasta ja nyt makaan tässä sohvalla ja kuuntelen kun mies soittaa kitaraa. Kohta saunaan ja sit vaan ollaan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:59"]
Missä muu perheesi on 2! Ap
[/quote]
Muualla. :)
6 kuulostaa ihanalta :) ja 7 saatko koko illan olla itsekseni? Hauskaa iltaa molemmille :)
Mäki vähän piristyin, tyhjensin tiskikoneen ja piti alkaa katsoo 7 uutisia mut ykköseltä tuleeki joku pingviiniohjelma jota jäin tuijottamaan :D ja ehkäpä tuo olutkin alkaa maistumaan...
Harmi vaan että tota ohjelmaa ei selosta se "rauhallinen setä", nimeään en tiedä, mut ihanan rauhallinen ääni sillä on :) Ap
oletko ap yh kun et muusta perheestä puhu?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:48"]Mitä sulle kuuluu? Mulle kai ihan hyvää.Reilut 4 tuntia shoppailua teinin kanssa takana, ,käytiin myös syömässä ja join 2 olutta. Nyt kotona ja ihan poikki, ostin olutta kotiinki mut jotenki ei maistu. Tylsä olo...
[/quote]
Puhu sä vaan yksiksesi, vitun vammainen häviäjä...
[/quote] uuh, kuulostat kovin katkeralta. Taitaa oma elämä olla vähän vinksallaan.
Hauskaa iltaa ap:lle ja teinille. Alamme kohta putousta katsomaan, vähän sipsiä ja viiniä kyytipojaksi ja siinäpä Se ilta meneekin. Sit miten kanssa painutaan pehkuihin :)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:32"]
Hauskaa iltaa ap:lle ja teinille. Alamme kohta putousta katsomaan, vähän sipsiä ja viiniä kyytipojaksi ja siinäpä Se ilta meneekin. Sit miten kanssa painutaan pehkuihin :)
[/quote] huh, miehen kanssa piti kirjoittaa :)
Samoin sinne 12! Tosin taidetaan mennä saunaan ennen putousta, niin tehdään aina ja katotaan putous sitte saunan jälkeen.
Nyt luulen kyllä että joudun saunaan yksin... Ap
Jutellaan vaan! :) Olen yhden lapseni kanssa kahdestaan kotona ja juuri kysyni haluisiko minut seurakseni olohuoneeseen. Ei vielä, haluaa olla omissa oloissaan.