Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuravaatteista

25.07.2006 |

Onko kellään kokemusta Etolassa myytävästä kura-asusta? Niitä myydään punaisena ja sinisenä keltaisilla heijastinkoristuksilla. Takki ja housuosassa on fleecevuori.

Tai muuten olisiko vuorellinen parempi, kuin vaatteiden päälle puettava? Kertokaahan kokemuksianne +1v. esikoisen äidille... Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kuravaatteiksi ostaisi fleece vuorellisia vaatteita.

Syystä että aina se vesi jostain sinne vuoreen asti löytää tiensä ja sitten onkin kuivattelemista sekä niissä vaatteissa että lapsessa.

Ihan perinteisillä kuravaatteilla olen pärjännyt ainokaiseni kanssa nämä reilu 3-vuotta,kuivavat nopsasti pesunkin jälkeen.

Vierailija
2/3 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväisiä ollaan oltu! Tosi näppärä, kun ei tarvitse erikseen alle sulloa fleece- tai villahaalaria sisävaatteiden päälle. Ei tule niin tönkköä pakettia ja liikkuminen helpompaa. Edellinen vastaaja epäili, että vuori kastuisi helposti. Meillä ei ainakaan kertaakaan viime syksynä kastunut vuori, vaikka kaatosateessa ja lätäköissä leikittiinkin. Meidän puvussa on tosi hyvät resorit lahkeen ja hihansuissa. Lisäksi lahkeensuissa fleecevuori alkaa vasta vähän ylempää ja alaosa oli samaa kumista materiaalia kuin ulkopintakin.

Meillä oli käytössä koko syksyn välikausihaalari kuivemmilla keleillä ja todellisilla rapakeleillä ja kylmemmällä ilmalla käytimme sitten kura-asua, jossa fleecevuori.

Voin siis suositella kyseisenlaista kura-asua! Toki makuasioitahan nämä ovat ;-)

masunasu rv33+4 ja tyttö 2v3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole oikein käyttöä löytänyt. Talvella on kosteussuojahaalarit...ja tarhassa haluaisivat huonommilla keleillä laittaa kurikset vielä päälle. (Sitäkään en oikein ymmärrä :), no pesu helppous tietty) Silloin fleece vuoriset ei toimi...viileämmällä nuo on mielestäni tosi kuumia (ainakin se mikä meillä on)...ja muutenkin meillä on ollut vk reimatecit käytössä...En siis oikein ole löytänyt fleece vuoriselle kura-asulle käyttöä...välillä laittanut päälle " väkisin" ettei ihan jää käyttämättä ;)