Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan koskaan pilannut sinun synttäreitä?

Vierailija
01.11.2020 |

Kerro miten se tapahtui ja milloin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti pilannut mutta monta syntymäpäivää on mennyt niin ettei kukaan ole edes huomannut onnitella. Vähän paha mieli jää aina, etenkin kun olen perheessä ja suvussa se joka usein järjestää juhlia, jouluja ja juhannuksia muille.

Vierailija
2/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo. Äiti soitti, että istu alas, isällä on syöpä. Siinä meni juhlafiilikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun synttäreille ei lähisuku jaksanut tulla, kun olisi ollut vajaan tunnin matka. Juhlin sitten yksinäni.

Vierailija
4/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pilannut. Eräs mies joka unohti onnitella. Ihan vähän aikaa sitten tapahtunut.

Vierailija
5/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini. Kutsuin 12kpl ja 8 oli tulossa. Paikalle tuli 0. Onneksi miehelläni on parempia kavereita ja tulivat paikalle juhlistamaan synttäreitäni. Ei tarvinnut kaikkia tarjottavia pois heittää.

Fiilis oli kuitenkin aika pettynyt.

Vierailija
6/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini. Kutsuin 12kpl ja 8 oli tulossa. Paikalle tuli 0. Onneksi miehelläni on parempia kavereita ja tulivat paikalle juhlistamaan synttäreitäni. Ei tarvinnut kaikkia tarjottavia pois heittää.

Ei jumaliste, minkä ikäisiä olette? Tuo on aivan kauhea paikka, tosi monelle lapselle tai aikuiselle. Iso peukku miehesi kavereille.

Vierailija
7/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista yhtään synttäreitäni. 10 v synttärit olleet viimeiset.

Vierailija
8/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa siskollani oli tapana järjestää kohtaus aina minun tai veljeni synttäreiden aikana. Osasimme aina veljen kanssa odottaa, että milloin kuuluu korvatraiskaava kiljunta, kun sisko muka loukkasi itsensä saadakseen huomion itseensä. Ei loppunut huuto, ennen kuin koko juhlakansa oli voivottelemassa hänen ympärillään.

Vierailija
9/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkini meni kuolemaan päivää ennen

Vierailija
10/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotissynttäreilläni en ehtinyt muuta kuin passata vieraita. Kun illan tullen viimein pääsin rentoutumaan itse, niin booli oli loppunut ja miehen sisko sammunut sohvalle. Tuli sähkökatko ja lipittelin sitten kaljaa pimeässä. En oo enää järjestämässä juhlia.

Vierailija
11/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin paikalle 10 ihmistä, lopulta kukaan ei tullut paikalle. Totesin että en enää ikinä järjestä yhtään mitään, ainakaan erinäisille ihmisille, jotka eivät tunne toisiaan. Seuraaviin synttäreihin mennessä aion tavalla tai toisella koota kaveripiirin jonka jäsenet tuntee toisensa ja sitäkautta juhlan järjestäminen helpottuu.

Vierailija
12/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itseasiassa tänään synttärit, eikä kukaan tullut edes kahville enkä jaksanu ostaa saati leipoa mitään kakkua, kun ollaan vaan lapsen kanssa kahdestaan :D Mutta ei mun päivä ole siitä pilalle mennyt, yksi vuorokausi muiden joukossa..

Vierailija
13/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kolmikymppisten jälkeen viitsi enää juhlia kuin pyöreitä

Vierailija
14/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itseasiassa tänään synttärit, eikä kukaan tullut edes kahville enkä jaksanu ostaa saati leipoa mitään kakkua, kun ollaan vaan lapsen kanssa kahdestaan :D Mutta ei mun päivä ole siitä pilalle mennyt, yksi vuorokausi muiden joukossa..

Minä lähetän täältä sulle valtavasti ONNEA ja toivotan hyvää syntymäpäivää! Täällä palstalla sulla on monta virtuaalivierasta!

Vierailija
15/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lähetän täältä sulle valtavasti ONNEA ja toivotan hyvää syntymäpäivää! Täällä palstalla sulla on monta virtuaalivierasta!

Kiitos!! :)

Vierailija
16/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi perheenjäsen päätti synttärilahjaksi haukkua minut lyttyyn koko suvun edessä. Kyllä se pilasi päivän.

Vierailija
17/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumaliste, minkä ikäisiä olette? Tuo on aivan kauhea paikka, tosi monelle lapselle tai aikuiselle. Iso peukku miehesi kavereille.

Kyseessä oli 30v synttärini. Tästä jo useampi vuosi aikaa mutta jätti sen verran hampaankoloon etten ole muita synttäreitä isommin edes juhlinut.

Kiitollinen olen kyllä extempore kutsutuille vieraille jotka tulivat parin tunnin sisällä kutsusta pelastamaan tilanteen. Yksi toi tullessaan jopa maasta poimitun leskenlehden kun ei kukkakaupoille kerennyt. Ajatus tärkein ja pieni ele piristi silloin ja paljon.

Vierailija
18/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. "Hyvällä" ystävällä oli aina tapana järjestää jotain draamaa tai selkkauksia mun synttäreiden aikaan, ja se tiesi kyllä tasan tarkkaan, että pahoittaisin niistä jutuista mieleni. Jonkin sortin persoonaallisuushäiriö sillä todennäköisesti on, eikä voinut sietää, jos mulle sattui jotain hyvää tai jos minä olin kerrankin huomion keskipisteenä hänen sijastaan.

Vierailija
19/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 30v syntymäpäiväjuhlien päätteeksi silloinen puoliso petti mua mun hyvän ystävän kanssa. Asia selvisi vasta myöhemmin, eli itse juhlat ei menny pilalle, mutta hyvin pitkään tuli ittelle tosi paska olo aina kun muisti noi juhlat.

Vierailija
20/33 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon onnea. Mun synttärit osuu usein isänpäivälle. Lapsena se tuntu ikävältä, mutta ei enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän