Voiko mies vaatia laittamaan hyvää ruokaa
Kommentit (17)
Jokaisella on tietysti oikeus vaatia ihan mitä vaan.
Toinen asia on, onko kenelläkään velvollisuutta toteuttaa niitä vaatimuksia.
Ei helvetti tämän palstan vammaiskysymyksiä. Ja vain siksi että saataisiin lietsottua miesvihakiimaa.
Ei miehellä ole mitään oikeuksia vaatia yhtään mitään. Jätä se sika.
Jos vastavuorosiesti laittaa omalla vuorollaa myös itse vähintään yhtä hyvää ruokaa....
Ei se ruuoan laitto taito ole sukupuolesta kiinni. - Kyllä minuakin harmittaisi kumppani, joka ei edes yrittäsi tehdä ruokaa, vaan olisi sitä mieltä, että ruuaksi kelpaa aina vain paistetut ranskalaiset tai jokin muu yhtä helppo ja vaivaton juttu, jonka eteen ei itse pidä tehdä muuta kuin korkeintaan lämmittää..
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies vaatia hyvää seksiä?
Ei voi, kun nainen ahdistuu ja miehelle tulee metoo. Miesten kannattaa pysyä mahdollisimman kaukana nykyfeministeistä
Siellä on 2 surkeeta kokkia löytänyt toisensa. Kunhan saatte itsenne ja lapsenne ruokittua, niin se riittää.
Mitä itse teet sinä aikana, kun mies laittaa ruokaa? Av-palstailet?
Ei.
Mies voi toki toivoa tietynlaista ruokaa, mutta jos nainen ei sellaista halua tai osaa tehdä, eikä halua opetella, niin sitten ei tee. Mies voi tehdä itse, jos ehdottomasti jotakin tiettyä haluaa. "Hyvä ruoka" tarkoittaa eri ihmisille niin erilaista ruokaa.
Ylipäätään en ymmärrä minkäänlaista vaatimista parisuhteissa.
Haet vaan euron juustoja ja otat vaan ne paperit pois ja lisäät vaikka umami mausteseosta niin sen jälkeen mies tekee mitä vaan.
Tottakai on oikeus vaatia. Itse käyn usein kaupassa oikein pitämässä huolta että ostoskoriin päätyy maukasta evästä. Muuten voi käydä kuten suhteen alkuaikoina jolloin pääsin maistamaan herkkua nimeltä "pussipasta kirsikkatomaateilla". Tahnamainen mössö haisi ja maistui kamalalta ja tarttui kitalakeen niin, ettei sitä meinannut pystyä nielaisemaan.
Ehdin olemaan parikymmentä vuotta poikamiehenä joten osaan tehdä ruokaa ja tiedän myös mitä hyvä ruoka on. Huonoon en tyydy.
Voi vaatia laittamaan hyvää ruokaa, mutta lähtee minun elämästäni heti!
Kaikenlaista voi vaatia, eri asia sitten on, kannattaako ko. vaatimuksiin suostua. Vaatiminen ei yleisesti ottaen kuulu parisuhteeseen. Ja lähtökohtaisesti vaatijan kannattaa olla itse melko täydellinen ihminen.
Miksi kukaan tekisi pahaa ruokaa? Jos siivotaan, siivotaan niin, että puhdistuu. Jos maksetaan laskut, katsotaan, että menevät oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Jos tehdään ruokaa, tehdään ravitsevaa ja maukasta.
Minusta puoliso voi edellyttää, että toinen tekee hommansa hyvin, kunhan sitten itsekin tekee oman osansa.
Se ei arvostele, joka ei tee. Toisaalta ei ole järkeä tehdä pahaa ruokaa, samalla vaivalla tekee hyvää.