Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvojen täyteainehoidot

Vierailija
01.11.2020 |

Mitä mieltä? Mulla on tosi syvät ja tummat kyynelura ja olen vasta 31-vuotias. Ainoa auttava asia olisi täyteaine silmien alle, mutta olen ollut vastaan kaikkia kasvojen pistoshoitoja ja kirurgisia toimenpiteitä, koska ne eivät ole luonnollisia ja ikääntyminen pitäisi vain hyväksyä. Olisiko kommentteja puolesta ja vastaat? Onko omia kokemuksia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaa ainakin on.

Vierailija
2/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteet ovat ainakin aika yleisiä nykyään.

Vierailija
4/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppisenä on tietysti helppo liputtaa luonnollisen ikääntymisen puolesta. On ihan ok muuttaa mieltään, kun saa enemmän kokemusta ja sitä kautta näkemystä.

Sun kasvot, sun rahat, sun elämä, sun päätös.

Vierailija
5/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, suosittelen, mutta ota vain minimimäärä eli yksi ampulli.

En tajua jankkausta että "itsensä pitää vaan hyväksyä", jos joku ärsyttävä seikka on helposti korjattavissa. Jokainen saa ikääntyä kuten haluaa.

Mikroneulaus on myös tehokasta. Sen voi tehdä kotona itsekin sellaisella neulauskynällä. Tarkoitan nyt syvempää mikroneulausta enkä dermarolleria joka ei mene tarpeeksi syvälle.

Vierailija
6/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, näyttävät lähes poikkeuksetta pahalta. Eräälläkin on kuin pingispallot poskissa ja ikä alkaa kolmosella..

Vierailija
7/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandraa kirjoitti:

En ottaisi, näyttävät lähes poikkeuksetta pahalta. Eräälläkin on kuin pingispallot poskissa ja ikä alkaa kolmosella..

Hoidot voidaan tehdä hyvin ja huonosti. Kannattaa valita asiantunteva ammattilainen.

Vierailija
8/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jos haluat. Miinuksena siinä on hinta ja jos laittaja on huono. Itse pidän, että silmien alla on "tilaa" koska mun silmät näyttää suuremmilta kun on vähän lähtenyt rasvaa siitä. Mutta jos tuo on selkeästi sun ongelmakohta, niin sinuna kokeilisin. Se lähtee kumminkin poiskin ennen pitkää jos et tykkääkään ja parhaassa tapauksessa saat hyvän vastineen rahoille ja hyvän tuloksen.

Noi kyynelurat vie niin vähän ainetta et kannattaa miettiä, tarviiko joku muu kohta täyttöä, koska siitä ampullista voi jäädä yli mutta se maksetaan kuitenkin kokonaan.

Vierailija
9/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandraa kirjoitti:

Et voi tietää kenelle on laitettu, mutta näyttää hyvältä ja luonnolliselta 😂

Vierailija
10/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sekään, että värjää hiuksensa, pitää rintaliivejä tai haluaa laihduttaa tai lihaksia ole huonona pidettävä asia. Tämä on vielä tabu, mutta purkautuu ajan mittaan normaaliksi.

Vierailija
11/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yleisiä kasvojen täyteaineet on nykyään? Tunnetko jonkun, joka on laittanut? Kyllähän tuo 400 euron hinta vähän hirvittää...

Vierailija
12/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemuksia täyteaineista?

Vierailija
13/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
14/20 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään itseäänkunnioittava plastiikkakirurgi ei suosittele kyynelurien täyttöä täyteaineilla, korkeintaan omalla rasvalla. Riski osua esim. hermoon tai suureen suoneen on suuri. Kannattaa miettiä, haluaako riskeerata näkönsä.

Vierailija
15/20 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään

kokemuksia täyteaineista?

Mulla laitettu nasobaali ja marionetti juonteisiin sekä poskipäitä kohotettu. Erittäin tyytyväinen tuloksiin. Syksyllä botoxia otsaan

Vierailija
16/20 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy UinoAinolta

Vierailija
17/20 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään

Mulla laitettu nasobaali ja marionetti juonteisiin sekä poskipäitä kohotettu. Erittäin tyytyväinen tuloksiin. Syksyllä botoxia otsaan

Olet varmaan ihan v i t u n kamala ilmestys :D

Vierailija
18/20 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Helsingissä sellaista paikkaa kuin MesQ. Lääkärit tekevät kyyneluratäyttöjä, hinta siinä 400 kieppeillä. Kannattaa ehdottomasti ottaa lääkäri laittamaan! Olen käynyt MesQ:llä laittamassa botoxia otsaan ekan kerran viime helmikuussa ja syyskuussa taas. Tekijä oli Larissa Koivuniemi, jolle varasin ajan myös kyyneluran täyttöön (ikääntymisen ensi juovia), mutta hän katsoi ettei tarvitse kun tummuutta ei ole. Ohjasi sen sijaan sairaanhoitajalle (sama paikka, tekijä Riitta), joka pisti minulle mesolankoja silmien alle ja huuliin. Olen todella tyytyväinen saamaani palveluun. Minä en ainakaan vielä näin tasan 30-vuotiaana hyväksy vanhenemisen merkkejä. Myöhemmin kyllä kohtaloni sitten hyväksyn.

Vierailija
19/20 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään

Olet varmaan ihan v i t u n kamala ilmestys :D

Äitis näyttää pahemmalta

Vierailija
20/20 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Helsingissä sellaista paikkaa kuin MesQ. Lääkärit tekevät kyyneluratäyttöjä, hinta siinä 400 kieppeillä. Kannattaa ehdottomasti ottaa lääkäri laittamaan! Olen käynyt MesQ:llä laittamassa botoxia otsaan ekan kerran viime helmikuussa ja syyskuussa taas. Tekijä oli Larissa Koivuniemi, jolle varasin ajan myös kyyneluran täyttöön (ikääntymisen ensi juovia), mutta hän katsoi ettei tarvitse kun tummuutta ei ole. Ohjasi sen sijaan sairaanhoitajalle (sama paikka, tekijä Riitta), joka pisti minulle mesolankoja silmien alle ja huuliin. Olen todella tyytyväinen saamaani palveluun. Minä en ainakaan vielä näin tasan 30-vuotiaana hyväksy vanhenemisen merkkejä. Myöhemmin kyllä kohtaloni sitten hyväksyn.

Larissa Koivuniemi on tunnettu perusterveydenhuollossa Vantaalla hoitovirheistä, oli äitini omalääkäri, äitini kävi kaksi vuotta hänellä valittamassa ruokatorveen liittyviä oireita, kuoli sitten Larissa Koivuniemen hoitovirheen takia täysin turhaan, syöpä ei ollut enää hoidettavissa, joutui palliatiiviseen hoitoon suoraan.  Myös muilla potilailla kokemuksia alueella Vantaalla siitä että hän ei lähettänyt ajoissa jatkohoitoon. Varmaan joutui lähtemään perusterveydenhuollosta hoitovirheidensä takia.