Käsien pistely ja alkoholi
Join eilen illalla puolikkaan pullon viiniä ruoan kanssa. Tänään on pistellyt kämmeniä koko päivän. Voiko johtua alkoholista ja onko vakavaa?
Kommentit (6)
Itsellä oli sama vähän ennen viinakramppeja pari vk sitten
Mulla rupee helposti vihlomaan jompaakumpaa kyynärvartta, jos olen edellisenä iltana juonut alkoholia. En tiiä mistä johtuu, ehkä vähä yrittää olla tulehtunut tms.
Mulla kans pistelee sormia seuraavana päivänä, jos oon juonut vähintään kolme alkoholiannosta. Harvoin tulee juotua niin paljoa, joten en ole pitänyt tuota suurena ongelmana. Joku verenkiertojuttuhan se on, mutta mulla onkin huono ääriverenkierto, kädet ovat talvella koko ajan jäätävät.
Mulla myös puutuu raajat seuraavana päivänä, jos olen juonut alkoholia, en tiedä mistä johtuu. Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa ja olen raudanpuutteinen, mutta muuten terve, enkä ole alkoholin ongelmakäyttäjä. Tosi ikävä vaiva!
Minulla tulee pää kipeäksi jos olen illalla mennyt farkut jalassa päiväpeiton päälle nukkumaan. Mistähän riivatusta SE johtuu?
Kipua on useimmiten lauantaiaamuna.
Kannattaisi tehdä lisätutkimuksia kyllä. Juo heti tänään toinen pullo ja seuraa oireita huomenna. Tarvittaessa jatka tutkimuksia.