Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsien pistely ja alkoholi

Vierailija
01.11.2020 |

Join eilen illalla puolikkaan pullon viiniä ruoan kanssa. Tänään on pistellyt kämmeniä koko päivän. Voiko johtua alkoholista ja onko vakavaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi tehdä lisätutkimuksia kyllä. Juo heti tänään toinen pullo ja seuraa oireita huomenna. Tarvittaessa jatka tutkimuksia.

Vierailija
2/6 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli sama vähän ennen viinakramppeja pari vk sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupee helposti vihlomaan jompaakumpaa kyynärvartta, jos olen edellisenä iltana juonut alkoholia. En tiiä mistä johtuu, ehkä vähä yrittää olla tulehtunut tms.

Vierailija
4/6 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans pistelee sormia seuraavana päivänä, jos oon juonut vähintään kolme alkoholiannosta. Harvoin tulee juotua niin paljoa, joten en ole pitänyt tuota suurena ongelmana. Joku verenkiertojuttuhan se on, mutta mulla onkin huono ääriverenkierto, kädet ovat talvella koko ajan jäätävät.

Vierailija
5/6 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös puutuu raajat seuraavana päivänä, jos olen juonut alkoholia, en tiedä mistä johtuu. Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa ja olen raudanpuutteinen, mutta muuten terve, enkä ole alkoholin ongelmakäyttäjä. Tosi ikävä vaiva! 

Vierailija
6/6 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee pää kipeäksi jos olen illalla mennyt farkut jalassa päiväpeiton päälle nukkumaan. Mistähän riivatusta SE johtuu?

Kipua on useimmiten lauantaiaamuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi