paino noussut 10 kiloa kuukaudessa
ketipinor-lääkityksen takia. olen vain paikallani ja syön makeaa
Kommentit (9)
Tuo lääke ei taida sopia sinulle, puhu lääkärillesi jos sen voisi vaihtaa.
Sulle on tullut vaan raskaammat luut.
puhu lääkärille! mulla nousi 40kg paino ketipinorin aikana. Lisää ruokahalua ihan hirveästi ja söin myös makeaa... oikeasti heti vaan vaihtoon lääkäri tai kohta olet samassa jamassa kuin minä... yli 100kilosena ei ole hauskaa. Joskus mietin ottaisinko ahdistuksen ja äänet vai tän ylipainon...
Hyvä lääke kyllä, auttaa oireisiin, mutta paino nousee.
sama juttu paino nousi ketipinorin ja raskauden takia vuodessa reilut 40 kg. eipä se masennus siitä ainakaan parantunut vaikka lääke sinällään olikin hyvä.
Mulla ketipinor ei ole painoa nostanut yhtään. Oikeastaan olen laihtunut sellaiset 5kg aloittamisen jälkeen, vaikka makea maistuu turhankin hyvin. Onko teillä paljonkin suuremmat annokset ketipinoria?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 05:29"]ketipinor-lääkityksen takia. olen vain paikallani ja syön makeaa
[/quote]
Jep. Lääkkeen vika. Ei suinkaan sen, että tykkäät istua sohvalla ja mussuttaa jatkuvasti, porsas.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 08:12"]puhu lääkärille! mulla nousi 40kg paino ketipinorin aikana. Lisää ruokahalua ihan hirveästi ja söin myös makeaa... oikeasti heti vaan vaihtoon lääkäri tai kohta olet samassa jamassa kuin minä... yli 100kilosena ei ole hauskaa. Joskus mietin ottaisinko ahdistuksen ja äänet vai tän ylipainon...
[/quote]
Oletko sekaisin? Mieluummin olisin seinähullu ja normipainoiset kuin joku 100kg sika... Hyi helvetti!!!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 08:12"]puhu lääkärille! mulla nousi 40kg paino ketipinorin aikana. Lisää ruokahalua ihan hirveästi ja söin myös makeaa... oikeasti heti vaan vaihtoon lääkäri tai kohta olet samassa jamassa kuin minä... yli 100kilosena ei ole hauskaa. Joskus mietin ottaisinko ahdistuksen ja äänet vai tän ylipainon...
[/quote]
Oletko sekaisin? Mieluummin olisin seinähullu ja normipainoiset kuin joku 100kg sika... Hyi helvetti!!!
[/quote]
Seinähullulta sinä jo vaikutatkin.
No ketä siitä makeasta voi syyttää? Kauppiasta?