Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja eikö oikeuslaitos toimi lainkaan.

Vierailija
2/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää vaan Kokoomusta, Vihreitä, RKP:tä, SDP:tä, Vasemmistoliittoa, Keskustaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut linkkiä mutta oon samaa mieltä että Suomi on paska maa.

Vierailija
4/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on aikuisena saanut päättää missä asuu ja keiden kanssa päivät viettää niin olen ollut tosi onnellinen ja tyytyväinen suomeen ja pitkien lomien avulla saa välillä kokea muitakin kulttuureita niin olen tosi tyytyväinen ja iloinen siitä, että asun suomessa. 

Vierailija
5/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan pienissä piireissä elävä, matkustelematon ja muihin kulttuureihin tutustumaton ihminen antaa tuollaisia lausuntoja.

Jos olisit kertaakaan nähnyt kuinka kehittymättömämmissä ja köyhemmissä maissa eletään, olisit todella tyytyväinen Suomen elintasoon, virkamiehiin, sosiaaliturvaan, rakennuskantaan, miinattomiin metsiin, varaaviin takkoihin ja puhtaaseen veteen.

Vierailija
6/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 03:38"]

Vittu mitä paskiaisia ja toimimaton oikeuslaitos!

[/quote]

No jospa muuttaisit vaikka Afganistaniin. Sehän on oikea paratiisi, varsinkin naisille.

Vierailija
7/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:06"]

[/quote]

No jospa muuttaisit vaikka Afganistaniin. Sehän on oikea paratiisi, varsinkin naisille.

[/quote]

Tai Intiaan, jos pidät erityisen paljon seksistä.

Vierailija
8/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:06"]

[/quote]

[/quote]

Tai Intiaan, jos pidät erityisen paljon seksistä.

[/quote]

Niin. Onko ap itse tehnyt jotain huomaamiensa epäkohtien korjaamiseksi? Vai tyytyykö vain valittamaan? Minun mielestäni Suomi on ihan maailman paras maa. Kaltaiseni yh-äidin lapsellakin on ollut mahdollisuudet hyvään elämään. Ja nyt aikuisena, jos haluaisin niin voisin vielä opiskella uuden ammatin. Se olisi taloudellisesti mahdollista pienellä suunnittelulla. Esimerkiksi. Tai siis se olisi mahdollista siksikin että ylipäänsä olen vielä hengissä.

Vierailija
9/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa linkkia, mutta ulkosuomalaisena sanoisin etta Suomi on kaikkea muuta kuin paska maa, arki siella on luultavasti kuitenkin liian helppoa kun ihmisilla tuntuu olevan niin kamalan paljon aikaa valittaa ja kitista kaikesta mika on huonosti tietenkin tekematta yhtaan mitaan asioiden muuttamiseksi.

Vierailija
10/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin juuri eilen tehdä identtisen aloituksen! Komppaan! Paska maa, paskat, takapajuiset ihmiset! :D

Vierailija
11/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
12/13 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 04:15"]

Äänestäkää vaan Kokoomusta, Vihreitä, RKP:tä, SDP:tä, Vasemmistoliittoa, Keskustaa...

[/quote]

Jäljelle jäi suunnileen vain soinit ja räsäset. Sitten Suomi vasta paska maa olisikin! Tai ehkä Piraattipuolue korjaa potin? Ei se ainakaan kovin paljon huonompi vaihtoehto olisi.

Vierailija
13/13 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä suomi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan