Kun elän oman näköistä elämääni kukaan ei yllättäen tykkää musta :)
Tai siis lähimmät. Heitä inhottaa kun en suostu menemään mummoille kylään joka viikonloppu ja istu siellä kiltisti jalat ristissä ihmettelemässä pallokalaa telkasta.
Sitten toivon myös vähän omaa tilaa asioilleni ja tekemisilleni niin ollaan sanomassa etten pärjää! Tarvitsen ohjaajan.
Ihan kuin kiusaisivat tahallaan että muuttuisi takaisin nörtiksi ja urpoksi joka pelkää hiiren häntää.
Nyt kun olen käynyt monen monta oikeudenkäyntiä ja tulossa on vielä muutama niin olen kasvattanut pallit enkä niinkään välitä olla enää tossu.
Minun yli ei kävellä ja minua ei pompotella. Elän niinkuin itse haluan enhän minäkään muiden tapaan yritä vaikuttaa.
Olen vain todennut turhaksi käydä mummoilla kylässä koska eivät he minua odota sinne, eivät tule vastavuoroisesti vaikka olen useasti kutsunut. Tuntuu vaan että aiheutan pelkkää riitaa olin missä tahansa koska ihmiset eivät tykkää että uskallan sanoakin vastaan ja puolustaa itseäni. Ennen mua ei kunnioitettu yhtään kun olin nolo tossu ja piipitin nurkassa.
Entiiä tajuaako tästä mitään mutta joo :D
Kommentit (18)
Yks lysti tykkääkö ne susta.
-Sinkkiş
No en voi kertoa kun on menossa yksi tällä hetkellä. Mutta tuntuu vaan ihanku mut olis hylätty kun en jää nuoleskelemaan kenenkään kengänpohjia. Teen omat päätökset ja haluan vaan vähän tilaa tehdä asioita itse. Kun aina mua pidettiin niin huonona etten muka tarvitsisi työnteosta muuta palkkaa kuin jäätelön. Eipä tuntunut kauheen kivalle. Ja tämän viisauden sanoi sukulaiseni.
Ihanku ihmiset koittais saada mun huonompaa versiota takaisin että pääsisivät pompottelemaan ja inisee nurkassa itsekseni. Siihen en enää ikinä suostu. Ja siksihän mua kiusattiin kun ei kukaan siedä mitään perässä vedettävää nössö tossukkaa.
Ainakin olet persoonallinen sanankäyttäjä.
Pelkää "hiiren häntää".)))
Nolo tossu piipittää nurkassa :)))
Ei meistä muistakaan kukaan käy mummoilla joka viikko! Omilla vanhemmillakaan ei tule käytyä kuin muutaman kerran vuodessa.
Mä tajuun mitä meinaat. Mulla oli vähän sama olo yhden kaverin kanssa. Ei tuntunut tykkäävän kun itsetuntoni parani. En ollut mikään mulkku vaan itsevarmempi vaan ja onnellisempi. Olisi varmaan halunnut että oon yhä ujo ja nolo lytätty kiusattu.
Hekoheko. Tajusitte kuitenkin onnea teille luetunymmärtäminen on 10 ja en ole läheisriippuvainen. Ihmettelen miksi he suhtautuvat muhun niin ynseästi ynfffff
Vierailija kirjoitti:
Mä tajuun mitä meinaat. Mulla oli vähän sama olo yhden kaverin kanssa. Ei tuntunut tykkäävän kun itsetuntoni parani. En ollut mikään mulkku vaan itsevarmempi vaan ja onnellisempi. Olisi varmaan halunnut että oon yhä ujo ja nolo lytätty kiusattu.
Juuri tätä ajoin takaa. Kiva että yks ainaki tajus.
Ymmärrän ja samaistun täydellisesti. Ennen olin helposti ohjailtavissa kun olin niin ujo reppana, nyt kun olen muuttunut toukasta perhoseksi niin eivät enää pysty kontrolloimaan ja sekös heitä vituttaa.
Ap on joku nörtti joka on dossannut ja hakkeroinut. Siitä oikeudenkäyntinsä.
Suku on pahin.
Olet muuttunut, joten he, jotka hyväksikäyuttivät sinua, ovat menettäneet jotain, mitä pitivät itsestäänselvyytenä, ja oikeutenaan. on ihan selvää, että he eivät tykkää siitä. Mutta sinulla ei ole heitä kohtaan mitään velvollisuuksia. Ei sinun tarvitse olla heihin yhteyksissä. Mutta ei heidänkään tarvitse sinua missään auttaa eikä "auttaa".
Elä siis omaa, oman näköistäsi elämää, ja etsi apu muualta, jos apua tarvitset. Sinä pärjäät kyllä. Lakkaa vain kuuntelemasta niitä, jotka muuta väittävät.
On tärkeää olla assertiivinen ja pitää omista arvoista kiinni, kunnioittaa omia rajojaan.
Mutta hieman kuulostaa, että ehkä siinä henkisen kasvusi huumassa olet vetänyt vähän överiksi.
Jutun juju on tasapainon löytämisessä. Liika itsekkyys ei myöskään ole yksilölle hyväksi, koska olemme sosiaalisia eläimiä, yleensä tarvitsemme muita, kaipaamme kuulua ja ryhmässä eläminen vaatii pieniä joustoja.
Jos ei yhtään jousta, katkeaa.
Tuota.
Jos sulla tosiaan on ollut ja menossa useampia oikeudenköyntejä, niin saattaa tosiaan olla, että tarvitsisit jonkun ohjaajan. Et vaikuta oikein pärjäävän.
Ihan hyvä ettet alennu komennettavaksi. Ja mummulle voit sanoa ihan asiallisesti että kyläily on vastavuoroista, että tervetuloa tännekinpäin. On hyvä 'kasvattaa pallit' kunhan et polta siltoja ja katko ihmissuhteitasi. Kultainen keskitie.
Kerro enemmän oikeudenkäynneistäsi. Mistä aiheista olet käynyt oikeutta?