Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pärjää elämässä.

Vierailija
01.11.2020 |

Olen 31v enkä vieläkään ole onnistunut missään. Elämä on vain ikävä oravanpyörä. En ole vuosiin saanut töitä, olen masentunut (saan tähän apua), kaikki ihmiset kadonneet elämästä, ongelmia missä asun (vuokra nostetaan joka vuosi), rahat eivät kohta enää riitä ruokaan, asunto muuten vain vanha enkä viihdy täällä.

Olen siisti ja järkevä, en pääse enää pois tästä tilanteesta mitenkään. Matala- palkka työtä olen tehnyt eikä silloinkaan palkka riittänyt mihinkään ilman asumistuki, sovelteltu työmarkkinatuki.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu kuntoutustuella?

Vierailija
2/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Minulla on työpaikka, mutta suurinosa palkasta menee velkoihin mitkä aiheutin nuoruuden typeryyksissä. Menee ainakin kolme vuotta ennen kuin ne on maksettu. Kavereita ei ole. En käy oikein missään kuin töissä ja kaupassa. Viikonloput makoilen sohvalla tai ryyppään. M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Tosiaan, olisko joku uusi opiskeluala mahdollista? Olet vielä nuori.

Vierailija
4/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia. Tosiaan, olisko joku uusi opiskeluala mahdollista? Olet vielä nuori.

No ei todellakaan ole.

Vierailija
5/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Minulla on työpaikka, mutta suurinosa palkasta menee velkoihin mitkä aiheutin nuoruuden typeryyksissä. Menee ainakin kolme vuotta ennen kuin ne on maksettu. Kavereita ei ole. En käy oikein missään kuin töissä ja kaupassa. Viikonloput makoilen sohvalla tai ryyppään. M31

Ihan oikein luuserille.

Vierailija
6/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä ole mitään hollywood-tarinaa. Kaikki ei menesty. Huonolla onnella voi sattua todella kivinen kohtalo ja muutenkin asiat on aina mahdollista itse sössiä. Aina lopulta katoaa ystävät, terveys ja järki ja kuolee itsekin.

Vierailija
7/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihhminen on yksinäisenä iteskeskeiisenä yleensä melko tyhmä. Ihminen kerää ideat yleeensä ympäristön ilmiöistä.

Vierailija
8/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vähättele tilannettasi, tilanteet on aina yksilöllisiä, mutta itse olin käytännössä pahemmassa kusessa 34 vuotiaaksi. Sitten vasta kaikki alkoi mennä putkeen. Tuosta voi nousta! Voimia!

Vierailija
9/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen elämän tahtoisit?

Vierailija
10/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli todellakin olet vata 31vuotias, voin kertoa että sinulla on vielä vaikka mitä hienoa edessä.

Itse sairastuin vakavasti syöpään ja oli n 7vuotta ihan vaihtopenkillä.

Olin luovuttaa, koska olin jo ikääntyvä. Kaikki tuntui toivottamalta. Olin varma että menehdyn, kivut ja kamala hoidoista kärsinyt ulkonäkö.

Yllättäin tilanne muuttui.

Aloin toipua, Kävin työhaastatteluissa . Sain vakituisen työpaikan vaikka ceeveessä 7 vuoden ammottava aukko.

En ikinä olisi uskonut että tulisin olemaan näin onnellinen ja kiitollinen.

Pää pystyyn siellä . Älä luovuta. Ikäkin on sinun puolellasi.

Vierailija
11/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I m jusst human with the big guns and it is enough.

Vierailija
12/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vihervasuriksi ja mene politiikkaan. Siellä on kaikki samanlaisia. Sitten jos ei politiikka maistu niin saat elellä tuilla. Ei tarvi kun pyöritellä räkäpalloa itiksen kämpässä.

Vierailija
13/16 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala vihervasuriksi ja mene politiikkaan. Siellä on kaikki samanlaisia. Sitten jos ei politiikka maistu niin saat elellä tuilla. Ei tarvi kun pyöritellä räkäpalloa itiksen kämpässä.

Joidenkin ilkeydellä ei näytä olevan rajaa.

Ap, älä välitä.

Tuollaistenkin yli tässä elämässä on päästävä, jotta kasvaisi vahvaksi. Voimia sinulle, olet nuori ja paljon vielä edessä!

Vierailija
14/16 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Vaikka yritän mitä nii kaikki menee huonosti.

Vierailija
15/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole pärjännyt kovin hyvin elämässä. Elän vain sen mitä vastaan tuleekaan. 

Vierailija
16/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vähentäisit ryyppäämistä ja tekisit sen sijasta jotakin muuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan