Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette olleet öitä erossa vauvastanne

Vierailija
14.02.2014 |

kun vauva on ollut alle 6kk, miten meni? Montako yötä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppailitteko kun olitte poissa?

ap

Vierailija
2/10 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 yö, vauva oli 4 kk. Oli aika vaikeaa minulle, mutta vauvalla ja isällä meni hyvin. Imetys kuitenkin jatkui sen vähän reilun 24 h erossa olon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yö meilläkin, vauva oli n. 3kk, oli mummilla yötä. Loistavasti meni, ei mitään ongelmia. Imetys jatkui sitten reilun vuorokauden jälkeen normaalisti.

Vierailija
4/10 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 6kk ikäisenä vauva oli 2 kertaa yötä mummilla, yön kerrallaan. Hyvin meni ja imetys jatkui normaalisti.

Vierailija
5/10 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk oli yhen yön mummilla. Hyvin meni vauvalla mutta ite en paljoo saanu nukuttua ku oli tissit niin täynnä maitoo enkä jaksanu kesken yötä ruveta pumppaamaan. Aamulla sit pumppasin ja imetin ku poika heräs päikkäreiltä. 

Vierailija
6/10 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti meni vauvalla ja itsellänikin oli ikävä, mutta onneksi ei tarvinnut kauan olla sairaalassa. Hoitaja oli ammattitaitoinen lasten sairaanhoitaja, eli hoitajasta ei ollut kiinni. Vauva itki rintaa ja äidin läheisyyttä. Oli selkeästi loukkaantunut eromme jälkeen, mutta toki toipui - ja minäkin toivuin ja suhteemme toipui. :)

Vierailija
7/10 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva oli juuri vähän vaille 6kk. Olin 14h erossa, vauva isänsä kanssa, minä kaverini synttäreittä viettämässä. Pari imetystä jäi väliin, rinnat oli aamulla tyyliä "silarit", maitoa oli kertynyt aika reippaasti. Mutta ihan hyvin se meni. Vauva ei hirveesti ottanut pulloa silloin, mutta olivat saaneet sen verran juotettua + maisteltua kiinteitä, että hyväntuulisena tulivat mua hakemaan aamusta. 

Vierailija
8/10 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oltiin lähes viikko erossa, itsestä tuntui ainakin pahalta, mutta selvisi isänsä kanssa hienosti, onkin nykyään tästä(kin) syystä isän tyttö.

Vierailija
9/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin siis imettämättä suunnilleen pe klo15 - la klo14 ja kerran pumppasin siinä välissä, suuri virhe! Olis pitäny pumpata ainakin 3 kertaa ettei olis ollut niin tukala olo.

Vierailija
10/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni viikkoja erossa, kun vauva oli teho-osastolla.

Ei taatusti tullut mieleen itkeä ikävää tai miettiä, saako vauva erotrauman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi