Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka esim. asiakaspalvelunumeroihin soittaessa alkaa kiroilla ja huutaa

Vierailija
01.11.2020 |

Ei edes yritä aloittaa rauhassa, vaan heti lähtee liikkeelle sellaisella sävyllä, että pystytkö saatana sinä neiti vttu kynsien viilaamisen ohessa tekemään prkl nämä ja nämä. Minusta jotenkin karmivaa tuollainen aggressiivinen viritys kaikkeen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tekee tätä. En tajua. Puolisolta en sietäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat itsestään liikoja. 

Vierailija
4/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistä toimitusjohtajalle, jos et pysty itse hoitamaan asiaa.

Vierailija
5/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihminen luonteelleen voi. Antaa päästää höyryt ensin rauhassa ulos niin kyllä niiden kanssa lopussa sitten jo naureskellaan.

Vierailija
6/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä. En minä anna heille mitään arvoa tai käytä heihin aikaa miettien mikä tuotakin vaivaa. Heistä kuitenkin selviää ihan vaan kuuntelemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan työtä.

Vierailija
8/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tekee tätä. Useimmiten on kyllä oikeassa, mutta en tajua mitä tuolla räyhäämisellä voittaa. Aikaa ei ainakaan kun kestää kauemmin selvittää asiat.

Itse asioin ihan normaalisti ja hommat hoituu jouhevasti, eikä oo tarvinnut kenenkään kanssa tapella. Stressaa asiat huomattavasti vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tätä ihmistä ottaa todella rajusti aivoon.

Vierailija
10/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalveluammatissa eikä minulla tästä ihmisestä ihmisenä ole mielipidettä, mutta hänen käytöksensä on täysin pimahtanutta.

Osaan itse toimia todella hankalien asiakkaiden kanssa ja hyväksyn kiroilunkin yleisellä tasolla tyylliin v***** kun v*tuttaa. Mutta jos haukku, kiroilu tai komentelu kohdistuu suoraan minuun, lopetan palvelun välittömästi. Yksinkertaisesti lyön luurin korvaan tai kasvotusten ilmoitan, että asiakas voi poistua tai jonottaa jollekin toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus auttaa,kun kutsuu puhelimeen työkaverin. Asiakas uskoo helpommin, kun kaksi työntekijää sanoo saman asian. Tehokasta voi olla myös, jos pomo uskaltaa tulla puhelimeen kertomaan, miten asia on, mutta varsinaisesti puhelintyö ei kuulu pomoille eivätkä he siihen kai ehtisikään.

Kaikki soittajat eivät rauhoitu, vaan soittelevat moneen kertaan, kysyvät esimiesten nimiä ja numeroita jne. Soittavat sitten heille itse.

Fiksummalta vaikuttaa se, joka ei rähjää. Mutta olen lukenut, että jopa hautausmaan työntekijöille rähjätään puhelimessa.

Vierailija
12/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa paikassa asiointi on sujunut ilman kiroilua ja vittuilua vaikka välillä on tullut heitettyä jonkinlainen piikki, mutta sekin yleensä huumorilla höystettynä. Näin molemmilla puolilla tiskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta aikuista joka ei omaa alkeellisiakaan kommunikointi- ja keskustelutaitoja. Surullista, että jonkun sisältä pursuaa vihaa ja aggressiivisuutta. Hänellä ei ole hyvä olla.

Niitä ihmisiä arvostan erityisen korkealle, jotka osaavat hoitaa perusasiat ja jopa hankalatkin tilanteet niin, että se on jouhevaa ja molemmille jää hyvä mieli lopputuloksesta.

Vierailija
14/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä rähjääjillä on yleensä ongelmia elämässään ja projisoivat negatiiviset tunteensa asiakaspalvelun työntekijöihin jotka eivät voi huutaa takaisin. Aspan työntekijää ketuttaa valtavasti ollessaan tällaisen sanallisen ahdistelun kohteena, mutta voivat olla varmoja että ko. henkilö kärsii omassa elämässään jostakin asiasta tosi paljon. Jenkkilässä tällainen kauna henkilökunnan "asiakas on aina oikeassa" -nöyristely on viety aivan toiselle tasolle. Niistä voi lukea mm. notalwaysright.com sivustolta. Siellä on aivan uskomattomia höyrähdyksiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päävikaisiahan ne yleensä ovat.

Vierailija
16/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut sellaisen linjan, että jos asiakas räyhää puhelimessa, en keskustele ollenkaan. Kehotan soittamaan uudelleen sitten kun pystyy asialliseen keskusteluun.

Minulla ei ole töissä mitään velvollisuutta olla sylkykuppina.

Vierailija
17/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla muutama samana päivänä kohdalle osunut ämpyilevä asiakaspalvelija jo takana. Jos taas kerran ääänestä kuultaa heti läpi öö-en-mä tiiä, niin ei sitä loputtomiin voi kuunnella, kun asiat täytyy kuitenkin voida hoitaa. Itse olen kohdannut tätä turhautumista asiakkaalta, mutta myös välillä itse turhautunut saamaani palveluun. Inhoan osaamattomuutta ja sitä että ei edes kiinnosta opetella hommiaan niin hyvin, että hallitseen tonttinsa, jota hoitaa. Että siis tietyllä tavalla ymmärrän hyvin.

Vierailija
18/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille soittaminen maksaa. Räyhääjän puhelu kestää pidempään. Hähhää, siinäpähän riehuu.

Vierailija
19/19 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, mutta tuli tästä mieleen että kerran joku puhelinaspa alkoi huutamaan minulle että älä huuda. En edes huutanut. En tiedä miten senkin voi kuulla väärin, mutta näköjään voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi