Naiset ovat nirsoja
Pakko myöntää, kun nyt katselen tytärtäni. 98 prosenttia miehistä oli itsellenikin romanttisessa mielessä mahdottomia ja samoin on hänenkin kohdallaan. Luulin, etten koskaan löytäisi ketään, mutta toisin kävi. Täytyy vain toivoa, että tytärkin löytää.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Koska monet miehet on ihan ala-tasoisia jos miettii että enemmän naisia kouluttautuu ja miehiä ei. Ainakin itse olen liian itsenäinen, kouluttautunut ja älykäs sietämään tyhmempää partneria jolta puuttuu emotionaalinen älykkyys.
Sivusta kysyn että saako naisista sanoa samoin? Että monet ovat ihan alatasoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska monet miehet on ihan ala-tasoisia jos miettii että enemmän naisia kouluttautuu ja miehiä ei. Ainakin itse olen liian itsenäinen, kouluttautunut ja älykäs sietämään tyhmempää partneria jolta puuttuu emotionaalinen älykkyys.
Sivusta kysyn että saako naisista sanoa samoin? Että monet ovat ihan alatasoisia?
Suorastaan alatasosta alempia,ali-ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ok olla nirso, mutta sitten ei saa itkeä kun ei löydy täydellistä miestä ja katkeroitua.
Enpä usko, että kukaan täydellistä vaatii, ellei sitten täydellisen sopivaa. Katkeroituminen syntyy, jos surua yksin jäämisestä ei käsittele. Kaikkihan eivät koskaan löydä sopivaa, mutta toisaalta vanhempanakin voi löytyä se oikea. Koskaan ei tiedä mitä nurkan takana odottaa. Ap
Kyllä naisetkin käyttävät tuota sanaa. Vähän väliä palstalla valitetaan kuin nirsoja miehet ovat ja halutaan vaan täydellisiä naisia :)