Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat nirsoja

Vierailija
01.11.2020 |

Pakko myöntää, kun nyt katselen tytärtäni. 98 prosenttia miehistä oli itsellenikin romanttisessa mielessä mahdottomia ja samoin on hänenkin kohdallaan. Luulin, etten koskaan löytäisi ketään, mutta toisin kävi. Täytyy vain toivoa, että tytärkin löytää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehet olisivat olleet tasoisiasi. Voi voi. 🙄

Vierailija
2/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monet miehet on ihan ala-tasoisia jos miettii että enemmän naisia kouluttautuu ja miehiä ei. Ainakin itse olen liian itsenäinen, kouluttautunut ja älykäs sietämään tyhmempää partneria jolta puuttuu emotionaalinen älykkyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 99,9995% miehistä oli romanttisesti mahdottomia. Minusta ap:n luku on aika iso ja ihmeen moni on kelvannut.

Valikoivuus on hyvä asia. Tyttärelle kannattaa opettaa erityisesti se, että ei ole pakko olla parisuhteessa ollenkaan, vaan voi elää hyvin sinkkunakin. Jos hän luulee, että on pakko olla aina joku, se altistaa sille, rttä joutuu huonoihin ja väkivaltaisiinkin suhteisiin, kun ei uskalla erota, kun joutuisi sinkuksi.

Vierailija
4/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se, että 2/100 olisi kelvannut sinulle loppuelämän elämänkumppaniksi, puolisoksi ja lastesi isäksi, on aika iso prosenttimäärä. Jopa silloin, jos otos rajataan suunnilleen omanikäisiin eikä kaikkiin 18-99 vuotiaisiiin.

Nirsoudessa ei ole mitään pahaa, vaikka se sanana onkin negatiivinen.

Vierailija
5/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 99,9995% miehistä oli romanttisesti mahdottomia. Minusta ap:n luku on aika iso ja ihmeen moni on kelvannut.

Valikoivuus on hyvä asia. Tyttärelle kannattaa opettaa erityisesti se, että ei ole pakko olla parisuhteessa ollenkaan, vaan voi elää hyvin sinkkunakin. Jos hän luulee, että on pakko olla aina joku, se altistaa sille, rttä joutuu huonoihin ja väkivaltaisiinkin suhteisiin, kun ei uskalla erota, kun joutuisi sinkuksi.

Itsekin aloin miettiä kirjoitettuani, että kaksi prosenttia saattaa olla yläkanttiin. Tyttärellä on hyvä miesmaku niin kuin itsellänikin, siitä ei huolta, että joutuisi huonoon ja väkivaltaiseen suhteeseen. Ap

Vierailija
6/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se, että 2/100 olisi kelvannut sinulle loppuelämän elämänkumppaniksi, puolisoksi ja lastesi isäksi, on aika iso prosenttimäärä. Jopa silloin, jos otos rajataan suunnilleen omanikäisiin eikä kaikkiin 18-99 vuotiaisiiin.

Nirsoudessa ei ole mitään pahaa, vaikka se sanana onkin negatiivinen.

Ajattelin lähinnä ulkonäköä, siis niitä jotka ensikatsomalta vaikuttavat potentiaalisilta, kun ei tarkemmin vielä tunne. Ap

Vierailija
7/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miehet olisivat olleet tasoisiasi. Voi voi. 🙄

Mitään tasoja ei ole olemassakaan. Kemiaa voi olla vaikka kenen välillä. 😍

Vierailija
8/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska monet miehet on ihan ala-tasoisia jos miettii että enemmän naisia kouluttautuu ja miehiä ei. Ainakin itse olen liian itsenäinen, kouluttautunut ja älykäs sietämään tyhmempää partneria jolta puuttuu emotionaalinen älykkyys.

Narsisti sinä olet. Etkä mitään muuta. 

Vierailija
9/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli mieleen, kun eräs sukulainen yrittää löytää tyttärelle poikaystävää aivan kuten minullekin yritettiin ehdotella tyyppejä aikoinaan. Jotenkin hämmentävää, että puututaan noin intiimiin asiaan. Ap

Vierailija
10/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole mitään yksinoikeutta määritellä tasoja. Miesten standardeilla suurin osa naisista on tasottomia parisuhteeseen, vaikka seksiin kelpaakin.

Vierailija
11/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika provosoiva aloitus, mutta mä en kutsu sitä nirsoudeksi, että haluaa elämänkumppanikseen ihmisen, jonka kanssa on aidosti hyvä olla. Jos ei sellaista löydy, sitten on oltava yksin tai tyydyttävä johonkin kelvolliseen järjestelyyn. En näe mitään syytä sille, miksi viettäisin elämäni miehen kanssa, jonka kanssa elämä ei ole pääosin mukavaa. Voin tehdä kaikki haluamani asiat myös ilman miestä.

Vierailija
12/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika provosoiva aloitus, mutta mä en kutsu sitä nirsoudeksi, että haluaa elämänkumppanikseen ihmisen, jonka kanssa on aidosti hyvä olla. Jos ei sellaista löydy, sitten on oltava yksin tai tyydyttävä johonkin kelvolliseen järjestelyyn. En näe mitään syytä sille, miksi viettäisin elämäni miehen kanssa, jonka kanssa elämä ei ole pääosin mukavaa. Voin tehdä kaikki haluamani asiat myös ilman miestä.

Oliko provosoiva? En minäkään näe yhtään syytä, minkä takia pitäisi olla jonkun kanssa, joka ei ole joka tavalla sopiva. Parempi on olla silloin yksin. Ap

Vierailija
13/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten otetaan ero.

Vierailija
14/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ei ole mitään yksinoikeutta määritellä tasoja. Miesten standardeilla suurin osa naisista on tasottomia parisuhteeseen, vaikka seksiin kelpaakin.

Niin varmasti onkin, että miehet myös ovat nirsoja. On oikeasti vaikea löytää sopiva puoliso. Ap

Vierailija
15/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko provosoiva? En minäkään näe yhtään syytä, minkä takia pitäisi olla jonkun kanssa, joka ei ole joka tavalla sopiva. Parempi on olla silloin yksin. Ap

Niin no ehkä toi sana "nirso" viittaa enemmänkin sellaiseen nirppanokkaisuuteen ja itsensä parempana pitämiseen. Mä en ajattele, että siinä, että toivoo puolisoltaan tiettyjä asioita, on välttämättä kyse nirsoudesta. Enemmänkin siitä, että ihmiset pärjäävät nykyään yksinkin, eikä kaikilla ole tarvetta olla parisuhteessa vain parisuhteessa olemisen vuoksi.

Vanhempieni ikäisten parisuhteissa on paljon esim. vielä sellaista, että mies tulee töistä kotiin ja nostaa jalat ylös ja nainen hoitaa kodin ja ruokatalouden oman työpäivänsä päälle. Harva nainen sellaista suhdetta enää huolisi. Parempi on olla yksin.

Vierailija
16/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta tyttärelle, että hänen on tärkeää olla onnellinen itsekseenkin, että ihminen ei ole millään tavoin vajaa ilman parisuhdetta. Se on tärkeää sisäistää ja suojaa hyväksikäytältä ja alistavilta puolisoilta, että tajuaa, että jokainen riittää täydellisesti itsekseen. Ihminen on kokonainen, ei mikään puolikas, joka tarvitsee täydentäjän.

Vierailija
17/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no ehkä toi sana "nirso" viittaa enemmänkin sellaiseen nirppanokkaisuuteen ja itsensä parempana pitämiseen. Mä en ajattele, että siinä, että toivoo puolisoltaan tiettyjä asioita, on välttämättä kyse nirsoudesta. Enemmänkin siitä, että ihmiset pärjäävät nykyään yksinkin, eikä kaikilla ole tarvetta olla parisuhteessa vain parisuhteessa olemisen vuoksi.

Vanhempieni ikäisten parisuhteissa on paljon esim. vielä sellaista, että mies tulee töistä kotiin ja nostaa jalat ylös ja nainen hoitaa kodin ja ruokatalouden oman työpäivänsä päälle. Harva nainen sellaista suhdetta enää huolisi. Parempi on olla yksin.

Minulle nirsous on enemmän positiivinen asia, mutta onhan sillä tuollaisiakin konnotaatioita. Nirsouden avulla saa parasta. Ap

Vierailija
18/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opeta tyttärelle, että hänen on tärkeää olla onnellinen itsekseenkin, että ihminen ei ole millään tavoin vajaa ilman parisuhdetta. Se on tärkeää sisäistää ja suojaa hyväksikäytältä ja alistavilta puolisoilta, että tajuaa, että jokainen riittää täydellisesti itsekseen. Ihminen on kokonainen, ei mikään puolikas, joka tarvitsee täydentäjän.

Luulen, että opettamisen ajat ovat jo ohi, kun on aikuinen nainen jo. En usko, että ajatteleekaan siten, että olisi pakko olla joku, mutta onhan hyvä parisuhde monin tavoin elämänlaatua tuova tekijä. Näin koronan aikaan sinkut voivat tuntea itsensä hyvinkin yksinäisiksi. Ap

Vierailija
19/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok olla nirso, mutta sitten ei saa itkeä kun ei löydy täydellistä miestä ja katkeroitua.

Vierailija
20/24 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanaa "nirso" käytetään aika usein silloin, kun mie s asia miehet haluavat halveksua naisia. Käytetään ikäänkuin vihapuheena osoittamaan, että miehet ovat uhreja, koska naisten odotukset ovat epärealistisia. Siksi  en käytä sitä, vaan puhun mielummin siitä, että jokaisella on oikeus valita se, kenen kanssa haluaa seurustella, eikä kenelläkään toisaalta ole oikeutta odottaa, että joku haluaa olla hänen kanssaan.

Onni on syytä löytää muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi