Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin mitä kiksejä ihmiset saavat Sofian ja muiden haukkumisesta

Vierailija
01.11.2020 |

Ihmiset oikeasti kuluttavat aikaansa toisen mollaamiseen. Nämä ihmiset ovat aikuisia ja todennäköisesti heillä on myös lapsia. Kyllä kasvaa näissä perheissä hienoja ihmisiä.

Voisiko joku minulle valaista mikä on se mekanismi, että Sofia ja muut inhokkinne herättävät teissä niin paljon vihaa? Miten teissä on edes niin paljon vihaa? Jos itselläni olisi tuollaista taipumusta, se olisi kyllä syvän itsereflektion paikka.

Välillä, tätä palstaa lukiessani, herää hirveä huoli tämän maan ihmisistä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että koemme itsekin saavamme paskaa niskaamme. Pistämme paskan kiertämään.

Vierailija
2/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa: heidän elämänsä tarkoitus on haukkua toisia ihmisiä vauvapalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että koemme itsekin saavamme paskaa niskaamme. Pistämme paskan kiertämään.

Onpas aikuismaista. Sinä siis kostat? Entäpä jos puhuisit hänelle joka on sinua kiusannut?

Vierailija
4/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerro ITSE mitä sait nyt itsellesi kun haukuit muiden käytöstä?

Vierailija
5/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on jonkinlaista kateutta ja varmaan tuntevat vihaakin, kun toinen viettää laiskaa elämää muiden kustannuksella.

Mulla itsellä on asiat niin hyvin, ettei mun tarvitse kirjoitella haukkumisviestejä, enkä ole niitä enää viitsinyt paljon lukeakaan.

Samaa öyhötystähän tuo on kuitenkin ollut.

Palstavakkareilla pitää aina olla joku hampaissa.

Vierailija
6/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haukkunut ketään. Olen huolissani tämän naan ihmisistä.

Onko se teidän ongelma, että vedätte vääriä johtopäätöksiä? Annatte mielenne rakentaa teille haluamanne totuuden...

Vierailija
7/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ap oli aloituksesi motiivi? Minun silmiin se vaikuttaa huonosti piilotetulta itsekorostukselta, jolla sinä nostatit omaa egoasi eli sinun motiivisi on samat kuin esim Sofiasta kirjoittavilla.

Vierailija
8/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se teidän ongelma, että vedätte vääriä johtopäätöksiä? Annatte mielenne rakentaa teille haluamanne totuuden...

Mitä olet ajatellut sitten tehdä näiden ihmisten eteen?

Vierailija
9/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin metsä vastaa...

Mitä kylvää...

Minä ainakin omalta osaltani yritän välttää kakkendaalin heiton, ja aika vähän sitä niskaani sataa.

Kukin toki tavallaan. 😎

-

Hyvä aloitus, kiitos ap.

Vierailija
10/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä, mutta muut...

Vierailija
11/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VMP

Vierailija
12/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitali tulee postissa.

Vierailija
13/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni sanoisi sen kaiken saman kasvotusten..

Toisaalta hyvä saada aggressiot ulos. Sama kuin liikenteessä. Ei se ole henkilökohtaista. Sopiva kohde.

En silti vähättele nimittelyä ym. Henkilö voi olla aivan erilainen real life kuin julkisuuskuvansa.

Esim. Kikka. Oli ehkä ujo ja pidättyväinen vaikka kipaleet oli villejä. Se imago vain myi, oli työ. Ihmisten hankala erottaa niitä. Sama ilmiö vaikkapa salkkareissa. Ihmiset luulee että ko. hlö on esittämänsä hahmon lainen. Aika hassua.

Vierailija
14/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkikset ovat tavallaan nostaneet itsensä tavisten yläpuolelle. Siksi he ovat vapaata riistaa.

Vierailija
15/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tälläsen yläpuolella, minä olen suhteessa muita parempi ihminen, minä nostatan omaa egoani ajanvietteenä käytettävällä keskustelu palstalla säälimällä muita ihmisiä. Onneksi säälittäviä riittää.

Vierailija
16/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaan taviksiakin, mutta vain ihmisille jotka tuntevat heidät.

Vierailija
17/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan omia osakkeita lyömällä muita alas.

Kateus.

Vierailija
18/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on jonkinlaista kateutta ja varmaan tuntevat vihaakin, kun toinen viettää laiskaa elämää muiden kustannuksella.

Mulla itsellä on asiat niin hyvin, ettei mun tarvitse kirjoitella haukkumisviestejä, enkä ole niitä enää viitsinyt paljon lukeakaan.

"Mulla itsellä on asiat niin hyvin, ettei mun tarvitse kirjoitella haukkumisviestejä, enkä ole niitä enää viitsinyt paljon lukeakaan.

Palstavakkareilla..."

Palstavakkareilla 😂

Miten olet noin perillä haukkumaketjuista jos et itse kuulu "palstavakkareihin"?

Mutta joo, ihmettelen itsekin miten voi suorastaan vihata ventovierasta ihmistä?

Tokihan julkisuuden henkilöt herättää tunteita ja heistä keskustellaan. Sen vuoksihan he ovat julkisuuteen hakeutuneet että saavat huomiota. Oli pohjimmainen syy mikä hyvänsä niin huomio on julkkiksille tärkeää.

Kyllä itsekin seuraan julkisuuden henkilöitä enemmän ja vähemmän.

Tältä kuuluisimmalta kolmiodraamalta aika harva varmaan välttyi. Monella on myös mielipide asiasta jonka on muodostanut niistä tiedoista joista mediasta lukenut. Ymmärrän että vihan tunteitakin voi nousta pintaan vaikka oman samankaltaisen elämäntilanteen vuoksi. Silloin kylläkin kannattaa suunnata katse omaan elämään ja miettiä miksi se herättää itsessä niin paljon vihaa.

No joo. Itselläkin mielipide ja nyt lähinnä säälittää Sofia. Olen Martinan "puolella" ja pieni piru minussa ajattelee myös että "siitäs sait" vaikkakin toivon että Sofia saisi asiansa kuntoon.

Vierailija
19/19 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mulla itsellä on asiat niin hyvin, ettei mun tarvitse kirjoitella haukkumisviestejä, enkä ole niitä enää viitsinyt paljon lukeakaan.

Palstavakkareilla..."

Palstavakkareilla 😂

Miten olet noin perillä haukkumaketjuista jos et itse kuulu "palstavakkareihin"?

Mutta joo, ihmettelen itsekin miten voi suorastaan vihata ventovierasta ihmistä?

Tokihan julkisuuden henkilöt herättää tunteita ja heistä keskustellaan. Sen vuoksihan he ovat julkisuuteen hakeutuneet että saavat huomiota. Oli pohjimmainen syy mikä hyvänsä niin huomio on julkkiksille tärkeää.

Kyllä itsekin seuraan julkisuuden henkilöitä enemmän ja vähemmän.

Tältä kuuluisimmalta kolmiodraamalta aika harva varmaan välttyi. Monella on myös mielipide asiasta jonka on muodostanut niistä tiedoista joista mediasta lukenut. Ymmärrän että vihan tunteitakin voi nousta pintaan vaikka oman samankaltaisen elämäntilanteen vuoksi. Silloin kylläkin kannattaa suunnata katse omaan elämään ja miettiä miksi se herättää itsessä niin paljon vihaa.

No joo. Itselläkin mielipide ja nyt lähinnä säälittää Sofia. Olen Martinan "puolella" ja pieni piru minussa ajattelee myös että "siitäs sait" vaikkakin toivon että Sofia saisi asiansa kuntoon.

Stefan haluaa Sofian takaisin, joten eiköhän tämä rakkaustarina pääty onnellisesti ja sinäkin voit elää elämäsi onnellisen loppuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän