No Nut November alkoi
Heti aamusta sängystä ylös ja suihkuun. :D Ei millään haluis jättää tekemättä sitä, mut o pakko yrittää! Ny lenkille. Ja en tuu raportoimaa tänne enempää, sit jos/kun epäonnistuu, nii voi ehkä mainita. :) Onnee kaikille, pysykää kovana (pun totally intended). M25
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Minä pidättäydyn masturbaatiosta tämän kuukauden, jotta saisin tuntoa takaisin. Orgasmit eivät 20 vuoden pakonomaisen itsetyydytyksen jälkeen enimmäkseen tunnu kovin kummoisilta. Haluaisin saavuttaa sen saman tunteen kuin oli ensimmäisiä kertoja masturboitaessa - suorastaan räjähtävän voimakas, koko kropassa tuntuva ilmiö.
Nähdäkseni tauko laukeamisesta auttaa nollaamaan tilannetta.
Itse en ole havainnut juurikaan eroa voimakkuudessa masturboiko säännöllisesti vai silloin tällöin, ennemmin vaikuttaa psyykkinen tila. T: Masentunut
Ite unohdin kokonaan no nut November in mut aloitan sen tälleen jälkijunassa ja lopetan sit vasta 3 joulukuuta;)
Liika runkkaaminen sotkee hormonit ja sellainen miehinen kovuus katoaa. Taas 9 pv ilman.
5 Päivää putkeen. Saa nähdä kuinka kestän tätä kun alkaa pallit tyhjenemään toden teolla.
Onneksi oma mies ei osallistu tällaisiin... Saan rojut ränniin joka päivä.
N31
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma mies ei osallistu tällaisiin... Saan rojut ränniin joka päivä.
N31
Kai tää on vaan tarkoitettu runkkareille?
Mä en tiedä miksi, mutta näistä NNN kavereista tulee jotenkin säälittävä kuva. Taitaa olla näitä #vainjonnejuttuja
Failasi, panetti niin, että en nukkunut kahtena vuorokautena.
Niinhä siinä kävi, et taas epäonnistu täs kirotus haastees. :D Ens vuonna varmaan pitää jättää suihkus käynti pois, nii ei pystys innostuu. M25
Vierailija kirjoitti:
Niinhä siinä kävi, et taas epäonnistu täs kirotus haastees. :D Ens vuonna varmaan pitää jättää suihkus käynti pois, nii ei pystys innostuu. M25
Epäonnistuin vastakkaisessa haasteessa. Päätin eilen jättää runkkaamatta kun alkoi tuntua jo liian pakkopullalta. 10/30 hyvä yritys.
Kuulostaa mahdottomalta. Itselläni max. 3-4 päivää runkkaamatta johtaa jo siihen että jokainen vähänkin viehättävä nainen saa kangen kovaksi. :D
Nnn on vaa testi keitten mindset on tarpeeks vahva et pystyy olee kuukaude vetämättä kätee.. Pitkälti teineille vittuillakseen keksitty juttu. Ei aikuisille ees paha sillee.. Miettikää jos ite oisitte joutunu 16 vuotiaana olla kuukauden runkkaamatta
t: wnb aikuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Jos maanataiaamuna töissä tulee ensimmäisenä vastaan se kurvikas, pyörepyllyinen tummatukka, niin saatan laueta ihan vatkaamatta. Parasta ottaa itse löysät pois. Tai siis, no tiedät varmasti.
Ei ole tuota ongelmaa, työpaikalla näkee vaan vatsakkaita keski-ikäisiä koodarisetiä. :) Naisia näkee livenä kerran / kaksi viikossa kun käy kaupassa. Olen mukana haasteessa.
-eri
Hyvä, et oot mukana! :) Ootko aikasemmi ollu ja onko onnistunu? Ite en oo ikinä onnistunu, mut josko tää olis se vuosi! :D M25
En oo varsinaisesti NNN aikana, mutta 4kk on mennyt kerran. Ekat viikot meni huomaamatta kiireiden vuoksi (työmatka). Siinä havaihduin, että mistä tämä kaikki lisäenergia oikein tulee ja aloin hakemaan asiasta tietoa netistä. Tuskin kukaan edes uskoisi, jos kertoisin mitä sain aikaan tuona neljänä kuukautena.
Itsellä on täysin päinvastoin. En saa yhtään mitään aikaan, jos p***u on koko ajan mielessä. Omakiva on tuottavuuden tae.
Aloinkin viettää Nut Novemberia. Tarkoitus on runkata joka päivä.
2/30 takana