Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se tunne, kun kusipää-exällä on uusi

Vierailija
14.02.2014 |

Siis miksi mulle tuli jotenkin kauhea tunne? Sellainen pistos? Mustasukkaisuus?

Vaikka kyseessä on kusipääpleijeri, joka on ruinannut mua takaisin, vaikka olen seurustellut toisen kanssa? Ja joka on pettänyt ties kuinka montaa naista?

Ja vaikka mua oksettaa kaikki ne valheet, muut naiset ja se, että menetin neitsyyteni tuolle paskalle? Ja vaikka me ei edes seurusteltu varsinaisesti?

Ja vaikka olen seurustellut vakavasti muutaman vuoden ja rakastan todella avopuolisoani?

Miksi mulla on silti näin paha olla, ei tämän pitäisi vaikuttaa mun elämään mitenkään? Ja tänään meinasin mennä juhliin, jossa nuokin todennäköisesti ovat.

Se satutti mua niin paljon, enkä usko sen tajunneen sitä. Ja sitten vielä on kehdannut esittää kärsivää ja vinkua mun perään.

En vaan halua nähdä sitä paskapäätä onnellisena. Olen huono ihminen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin pitkä taival exän kanssa takana, ja ärsyttää, kun vielä vuosien jälkeenkin exä herättää tunteita, joita häpeän.

Vierailija
2/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä oikeastaan ole pitkää historiaa yhdessä. Se oli vuosi, joka kesti sitä säätämistä. Se oli kauheaa aikaa, olin kauan masentunut ja ihan hukassa elämässäni. Mutta olin nuori ja hän oli ensimmäinen kokemukseni.

Ja sen jälkeen on ollut vuoristorataa.. Ensin katkeruutta ja vihaa, kuvotusta, sitten anteeksiantoa, sitten taas suuttumusta, sitten taas helpotti, sen jälkeen jonkinlaista kaipaamista, suuttumusta, neutraalia, kaipaamista, ärsytystä ja niin edelleen.

Inhottaa, että annan sen ihmisen vieläkin vaikuttaa elämääni.

Enkä mä häntä haluaisi itselleni!! En pystyisi luottamaan häneen. Ei hänessä edes ollut kauheasti mitään hyvää. Silti jokin jäi kaivelemaan, vaikka monta kertaa olen luullut pääseväni yli. Inhoan itseäni, kun ajattelen tällaisia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä se on omituinen tunne, mutta menee ohi tai laimentuu ja muuttuu... voihan olla että huomaat että exän uus onkin juuri sopiva exälle. Mä tajusin kanssa että exä on löytänyt aika ihanan ihmisen ja sopii hänelle... nyt voin olla onnellinen hänen puolestaan

Vierailija
4/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauan siitä on kun erositte?

Vierailija
5/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on muutama vuosi, reilu kolme vuotta. Ja onhan hänellä ollut naisia sen jälkeen, mutta en ole tiennyt niistä mitään tai ne on olleet jotain hoitoja vaan. Nyt jotenkin vaan pläjähti tää päin naamaa, ilmeisesti seurustelevat ihan.

Ap

Vierailija
6/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle iski sama tunne joskus mutta en kyllä missään muotoa ollut mustasukkainen / halunnut eksää takaisin. ehkä fiilis tuli jostain että joku on nyt mua "parempi" ja olisin totaalisti hylätty tai minua ei muistella tipanvertaa enää. josses mitä shaissea!

toisaalta teki mieli rynniä sen naisen luo varoittamaan että juokse ja lujaa .. eksä sai minut narsismillaan ja kitinällään vaipumaan vuosiksi masennukseen ja vieläkin joskus on tunne kuin kävelisi munankuorilla ettei kukaan vaan moittisi. tuskin on tuosta muuttunut..

Vierailija
7/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ootsä 21 v tai jotain? Kuulostat aika nuorelta juttujes perusteella

Vierailija
8/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit halunnut että ex on kunnollinen tai muuttuu sinun takiasi?

Nro 9 on muuten taatusti mies, joka ei ole saanut keltään koskaan.

Vierailija
9/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä se mua just ärsyttääkin. Että tämä toinen on hänelle täydellinen. Mä tunsin itseni nöyryytetyksi, nuoreksi, naiiviksi, tyhmäksi ja helpoksi panoksi. Niin kuin en olisi kelvannut muuhun, ei hän jotenkin edes viitsinyt tutustua muhun. Enkä mäkään oikein oppinut tuntemaan häntä, ei me mitään syvällisiä puhuttu.

Vaikka kovasti väittänyt vastaan, että muka välitti, jopa rakastakin jne..

Ja hänhän on myös ollut mustasukkainen mun uudesta, ihan koko ajan.

10, oon joo 21.

Ap

Vierailija
10/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:58"]

Miksi menit antamaan pillua idiootille? Nyt on varmaan mukavaa olla hyvän ja välittävän avopuolison kanssa, kun tiedät hänen joka ilta nukkumaan mennessään ja joka aamu herätessään miettivän, kuinka kiittämätön idiootti-ex sai sinulta elämäsi kaikista tärkeimmän ja ikimuistoisin hetken. Rakastavalle miehelle jäi rippeet, eikä hän ole sinulle muuta kuin yksi hoito muiden joukossa. Häpeä!

[/quote]

Terveisiä Porvoosta vaan.. Olin kieltämättä hölmö ja etenimme liian nopeasti.

Niin muuten, en ole ollut muiden kanssa kuin exäni ja nykyisen mieheni kanssa, että hoitoja ei ole ollut.

Vierailija
11/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:07"]

Miksi menit antamaan pillua idiootille? Nyt on varmaan mukavaa olla hyvän ja välittävän avopuolison kanssa, kun tiedät hänen joka ilta nukkumaan mennessään ja joka aamu herätessään miettivän, kuinka kiittämätön idiootti-ex sai sinulta elämäsi kaikista tärkeimmän ja ikimuistoisin hetken. Rakastavalle miehelle jäi rippeet, eikä hän ole sinulle muuta kuin yksi hoito muiden joukossa. Häpeä!

[/quote]

Niin muuten, en ole ollut muiden kanssa kuin exäni ja nykyisen mieheni kanssa, että hoitoja ei ole ollut.

[/quote]

Ei ole Porvoosta. Tuolta se nykyisestä miehestäsi valitettavasti ihan oikeasti tuntuu. Etenkin, jos hänellä on itsellään vähän tai ei ollenkaan seksikokemuksia.

Neitsyyden menettämisen merkitystä yritetään tälläkin palstalla vähätellä jatkuvasti, mutta sinunkin aloituksessasi se nousi merkittävään osaan. Totta kai, onhan ensimmäinen pano ikimuistoisempi ja tärkeämpi kuin yksikään niistä sadoista sessioista, joita nykymiehesi kanssa teillä on. Avomiehesi ymmärtää tämän ja tiedostaa, että muistelet entistäsi edelleen.

Vierailija
12/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä vaikka ap olisikin nuori??

Vierailija
13/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:12"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole Porvoosta. Tuolta se nykyisestä miehestäsi valitettavasti ihan oikeasti tuntuu. Etenkin, jos hänellä on itsellään vähän tai ei ollenkaan seksikokemuksia.

Neitsyyden menettämisen merkitystä yritetään tälläkin palstalla vähätellä jatkuvasti, mutta sinunkin aloituksessasi se nousi merkittävään osaan. Totta kai, onhan ensimmäinen pano ikimuistoisempi ja tärkeämpi kuin yksikään niistä sadoista sessioista, joita nykymiehesi kanssa teillä on. Avomiehesi ymmärtää tämän ja tiedostaa, että muistelet entistäsi edelleen.

[/quote]

Avomiehelläni on kyllä ollut kymmeniä naisia ennen mua. Muistaahan sen ekan kerran aina, hänkin varmasti muistaa vielä omansa, mutta eipä hän mut tavatessaan tai ekalla kerrallamme tiennyt, minkälainen historiani tältä osalta oli. Olisihan se ollut ihanaa olla ensimmäistä kertaa ihmisen kanssa, jota rakastaa ja joka rakastaa.

Sinänsä itseäni ei haittaa se, ettei ekani ollut elämäni rakkaus, vaan se, että exäni tiesi sen olevan eka kertani ja ehkä juuripa sen takia valehteli ja kusetti mennen tullen, että pääsisi viemään neitsyyteni, vaikka kierroksessa oli muitakin naisia. Oksettavaa hyväksikäyttöä mielestäni. Itsehän siihen suostuin, mutta en olisi suostunut, jos olisin tiennyt totuuden. Ihastuneena osaa sitten olla tyhmä.

Vierailija
14/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kasva sinä aikuiseksi, teini.

Vierailija
15/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Avomiehelläni on kyllä ollut kymmeniä naisia ennen mua. Muistaahan sen ekan kerran aina, hänkin varmasti muistaa vielä omansa, mutta eipä hän mut tavatessaan tai ekalla kerrallamme tiennyt, minkälainen historiani tältä osalta oli. Olisihan se ollut ihanaa olla ensimmäistä kertaa ihmisen kanssa, jota rakastaa ja joka rakastaa.

Sinänsä itseäni ei haittaa se, ettei ekani ollut elämäni rakkaus, vaan se, että exäni tiesi sen olevan eka kertani ja ehkä juuripa sen takia valehteli ja kusetti mennen tullen, että pääsisi viemään neitsyyteni, vaikka kierroksessa oli muitakin naisia. Oksettavaa hyväksikäyttöä mielestäni. Itsehän siihen suostuin, mutta en olisi suostunut, jos olisin tiennyt totuuden. Ihastuneena osaa sitten olla tyhmä.

[/quote]

Voin kertoa, että tämä ensikokemuksesi lesoilee sinun puhkomisellasi baareissa, saunailloissa ja lätkäjengin pukuhuoneessa kyllästymiseen asti. Älä ihmettele, jos saat hieman huvittuneita katseita hänen tutuiltaan. Apinaa koijataan aina, mutta toivottavasti sinä sentään opit tästä jotain.

Vierailija
16/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että miten tästä katkeruudesta, vihasta, nöyryytetyksi tulemisen tunteesta ja samalla jostain kumpuavasta kaipaamisesta oikein pääsee yli? Ja milloin? Aika auttaa, mutta kun tuntuu, että tämä on alkanut pahentua entisestään. Aika ajoin palaa nämä ajatukset mieleeni.

Ap

Vierailija
17/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harmittele asiaa, en ymmärrä jotain ekan seksikumppanin nostoa jalustalle. Itse olin 25 v. ekalla kerralla ja mies oli itselleni ihan samantekevä. Vasta myöhemmin elämässä olen oppinut nauttimaan seksistä, eikä ekalla kerralla ole ollut koskaan mitään painoarvoa minulle. Unohda koko juttu.

Ehkä ongelma on juuri se, että tiedät, ettet ajattele sitä, mikä sinut tekee onnelliseksi, vaan koitat miellyttää toisia. Ala hakea omaa hyvääsi, niin kusipää ex unohtuu. Se on paras neuvo siihen unohtamiseen, että alat itse voida HYVIN.

Vierailija
18/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kasva sinä aikuiseksi, teini.

[/quote]

Osaatko kommentoida itse asiaakin?

Vierailija
19/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 14:25"]

Mietin vain, että miten tästä katkeruudesta, vihasta, nöyryytetyksi tulemisen tunteesta ja samalla jostain kumpuavasta kaipaamisesta oikein pääsee yli? Ja milloin? Aika auttaa, mutta kun tuntuu, että tämä on alkanut pahentua entisestään. Aika ajoin palaa nämä ajatukset mieleeni.

Ap

[/quote]

No anna sille vielä kerran??

Vierailija
20/20 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole huono ihminen, vaan tuo on aivan normaali ensireaktio. Ajan kanssa tuokin menee ohitse. Olet kuitenkin ilmeisesti ollut eksäsi kanssa melko pitkän ajan elämästäsi, on aivan normaalia tuollaisessa tilanteessa tuntea vihaa ja ehkä mustasukkaisuuttakin eksän uudesta, vaikka itse olisikin ollut jo suhteessa toisen kanssa eikä yhteenpaluuta enää suunnittelisikaan.

Ajatukset ja tunteet eksää kohtaan saa itsessäkin heräämään tunteita, joita häpeän ja tunnen alhaisiksi, että voin ajatella sillä tavalla kuin joskus ajattelen. Pitkä mennyt historia kuitenkin todennäköisesti aiheuttaa noita tunteita.

Ajan kanssa helpottaa, usko minua.