Mies kertoi olevansa opettaja...
Törmäsin Tinderissä mieheen, joka kehui olevansa opettaja ammatiltaan. Ihan kivan näköinen myös, joten tietenkin innokkaana lähdin treffeille. Juttu lensi tuoppien äärellä ja oli kivaa. Selvisi kuitenkin, että miehellä on opinnot vielä pahasti kesken ja hän tekee loppuvuoden sijaisuutta yhdellä pienen paikkakunnan koululla. Lisäksi harmitteli palkkaansa, minkä oli ajatellu olevan hyvä, mutta olikin hieman alle 1500e/kk. 🙄
Toki selvästi tykkää duunista, selitti innoissaan opiskelijoista ja millaisia kokeita heille aikoo tehdä. Itseäki vaan jäi vaivaamaan tuo työpaikka ja palkka... Itse olen lähijoitaja ja Tienaan ainakin sen 2000e/kk eli suhteessa olisin parempi tuloinen. Lisäksi miehen sijaisuus loppuu vuoden vaihteessa ( tästäkin olisi voinu mainita viesteissä eikä vaan tituulerata itseään opettajaksi...), joten en tiiä mitä tulevaisuudessa. Aika turn off oli, vaikka muute mukava äijä. Mielipiteitä?
Kommentit (9)
Opettajan palkka sai kuolan valumaan jo. Otan osaa, pettymys on varmasti valtava.
Saman olen kokenut. Opettajaksi luulemani mies olikin kouluavustaja. Se kiinnostus loppui siihen.
Kyllä se palkka nousee pätevyyden ja ikälisien myötä. Sitkeästi vaan, kyllä se lopulta kannattaa. Ei siihen mene kuin sellainen 20-25 vuotta (riippuen siitä kuinka pahasti ne opinnot on kesken) niin mies on palkkakehityksensä huipussa. Go girl!
Vähän väritti. Jos mies kuitenkin opiskelee yliopistossa sellaisia aineita, joilla opettajaksi tullaan, niin ei kai tämä nyt ihan toivoton tilanne ole? Opiskelijalle 1500 e/kk on ihan hyvä lisä tukien päälle ja saa vielä oman alan työkokemusta. Jatkossakin tulee olemaan pätkää, mutta töitä luulisi löytyvän.
Se kumminkin valmistuu joskus ja miesopet saa vakipaikan heti. Sitten sillä on kesä-, heinä- ja elokuuta sekä joulunajan vapaita, joten jos teette lapsia, voit tehdä kaikki rahakkaat pyhät töitä. Jos tyyppi on mukava, niin käy kiinni.
Opettaja tienaa pätevänä 1900 euroa käteen kuukaudessa ennen ikälisiä. Että ei opettajan työllä rikastu.
Tää palsta saa kyllä naisvihani kasvamaan päivä päivältä. Toisaalta hyvä että löysin tämän, niin tietää vähän millaisia naiset oikeasti ovat kun saavat anonyyminä kirjoitella, mutta toisaalta masentaa kun aiempi kuva oli paljon parempi.
0/5
Niiiiiin väsynyttä.