Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

blogiton elämä

Vierailija
13.02.2014 |

Viisi vuotta sitten aloin seuraamaan blogeja, jossakin vaiheessa aloin itsekin kirjoittaa. oli monta vuotta blogielämää kunnes tajusin että mun oikea elämä lakkaa kohta olemasta kokonaan netin ulkopuolella. Blogin suhteen löin hanskat tiskiin jo pidemmän aikaa sitten. Nyt olen monta viikkoa ollut lukematta muitakaan blogeja. Nettiaika on vähentynyt reilusti, kroppa ja perhe kiittää.

Mun mielestä nettiä ei kannata kokonaan sulkea mutta kannattaa miettiä millainen sosiaalinen elämä jää jäljelle jos netti ei yhtäkkiä toimisikaan. Tuleeko yksinäinen olo? 

Uskaltaako joku mu blogeihin hurahtanut tehdä saman päätöksen kuin minä tein?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmalla se varmaan hurahtaa noin paljon käsistä... Mä en onneksi löydä niin hyviä blogeja millään, että menisi kaikki aika vaan niitten lukemiseen.

Vierailija
2/4 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:01"]

Uskaltaako joku mu blogeihin hurahtanut tehdä saman päätöksen kuin minä tein?

[/quote]

Tietenkin "uskaltaa", mutta miksi tekisi?

Ei se, että sinulla oli blogiongelma, tarkoita että kaikilla blogeja lukevilla olisi saati sitä, että kaikilla olisi samanlainen elämäntilanne kuin sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijoiden mukaan ongelma on monella ja niin on myös tämän foorumin sisällön mukaan. 

Olen varmasti käyttänyt bloggaamiseen vähemmän aikaa kuin suurin osa mutta se on silti vaikuttanut elämään. Kaksi tuntia yhteensä päivässä netissä. Ei niin paljon kuin keskiverto suomalaisnainen mutta vaikuttaa elämään. 

Olen surffaillut netissä muuten mutta bloggaamisen lopetettua olen laihtunut yhteensä viisi kiloa kahdessa kuukaudessa. Mitään muuta en ole elämässäni muuttanut. Kaksi tuntia bloggausta ja blogin lukemista vaihtui ulkoiluun lasten kanssa:) Myönnän että aluksi uloslähtö oli vaikeaa. 

Ajatuksenkulkuni on myös muuttunut. En koskaan normaalissa elämässä kaveeraisi yhdenkään bloggaajan kanssa jonka blogia olen seurannut. Tuntuu kuin olisi parantunut aivopesusta:)

Vierailija
4/4 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuoden ajan lukematta blogeja ja säästyy aikaa ja rahaa ja hermoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi