Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile alkoholin vaikutusta itseesi

Vierailija
31.10.2020 |

Muutun hilpeäksi ja saatampa ottaa osaa rohkeampaankin mielipiteenvaihtoon, mielelläni jopa väittelenkin sivistyneesti. Humalassa tee usein isompia ostoksia ja osaan vaatia palvelua, tykkään kulkea kaupoissa vapaapäivinä ja joskus sitten yhdistän ostosretket ja baari-istuskelen, juon yleensä site että aloitan aika varhain jo käyn baareissa ja kiertele kaupungilla, putkaankin olen joutunut vain kaupoista enimmäkseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee yltiöseksuaalinen. Pitää aina lähteä juomareissuille oman puolison kanssa, jottei käy vahinkoa.

Vierailija
2/6 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee äänekäs ja typerä. Enkä pysty hillitsemään nousuhumalassa juomistani, vaan vedän kuin viimeistä päivää siihen asti että olen ihan sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rauhallisempi ja paremmalla tuulella. Yleensä en käy baareissa, mutta kun käyn olen puheliaampi. Yleensä olen hiljaa seurassa ja keskityn kuuntelemaan, josta saankin palautetta ja minua pidetään ujona, josta ei ole kyse. Minua ei vaan yleensä kiinnosta.

Vierailija
4/6 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho muuttuu punertavaksi ja huimaa/askel ei ole aivan vakaa. Inhoan alkoholin vaikutuksia, joten en juurikaan käytä alkoholia! Ajattelukyvyn säilyessä itseä alkaa ärsyttää oma kömpelyys ja mongertava kieli. Pieni hetkellinen hilpeys ei riitä korvaamaan alkoholin haittoja. Vaikeaa nauttia kun keho ei ole täysin tasapainoinen ja toimiva, niinkuin selvänä olisi. Olenhan välillä hilpeä selvänä, mutta ilman haittavaikutuksia!

Vierailija
5/6 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut seksuaalisen väkivallan uhriksi, kun olin bileissä. Sen jälkeen en alkoholiin ole paljoa koskenut. Viimeksi otin pikkuveljeni ylppäreissä kuoharia. Virhe oli. Aloin itkemään ja sain paniikkikohtauksen. Eli ei sovi joo. Kerran otettiin miehen kanssa pari kuivasiideriä kotona ja pyysin häntä hakkaamaan minut. Eli selvästi käytökseni on hyvin traumatisoitunut humalassa.

Vierailija
6/6 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää tulee kipeäksi. Olo muuttuu kamalaksi. Hikoiluttaa ja yöunet katovat. Hilpeys ja puheliaisuus kestävät 15 minuuttia. Varttitunnin hilpeys käy siis kalliiksi. Ei siis järkeä käyttää. 

Haitat ovat pienemmät kuin hyödyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi