Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä MINÄ haluan? Opettele ajatellemaan itseäsikin!

Vierailija
31.10.2020 |

Olen itse elävä esimerkki siitä, kuinka ihminen voikaan alistua muiden tahtoon.

Olin pienestä pitäen tahtonut elämältä olla äiti. Samalla halusin valtaa, koska siinä äitiydessä on kyse. Vallan saamisesta.

Mutta vallan haluaminen johtui siitä, että olin se ujoin ja aina menin muiden tahtoon. Niin lapsena kuin sitten nuorenakin. En ikinä uskaltanut sanoa, mitä minä halusin, vaikka kyllä ja ehdottomasti halusin.

Se, että en uskaltanut sanoa, johtui siitä, että menetän. "He eivät enää pidä minusta ja tuo ei enää pidä minusta, menetän maineeni ja myöhemmin häpeän sanoneeni mitään" Pelkäsin menettäväni ihmisiä ympäriltäni olemalla johtaja tai ylipäätään kertomalla omia juttuja.

Kun sitten unelmat toteutuivat ja pääsin naimisiin seurusteltuani 2 vuotta tietyn miehen kanssa. Olen aikuinen nainen, mutta edelleen alistuja. En haluaisi ikinä menettää miestäni ja siksi jos oltiin pahasti eri mieltä asioista, myönnyin hänen tahtoonsa, koska en tahtonut menettää häntä.

Myöhemmin ymmärsin, kun sain sitten lapsia, että en voi antaa periksi niin helposti ja lapsien kanssa SAIN VIHDOINKIN JOTAIN VALTAA. Ja ymmärsin, että olen tuhlannut koko elämäni nöyristellen.

Älkää ottako minusta esimerkkiä, lapset eivät voi olla ainoa vallan lähde.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla