SuperMarjon uusimman ohjelman mainoksessa
Marjo "hymyilee" siinä lopussa. Mä näen vain He-Man -sarjakuvista tutun Skeletor-hahmon...
Kommentit (9)
Miksi Marjo on muka "super"? Mikä tekee hänestä enemmän "superin" kuin muista ihmisistä? Miksi Marjo muka hallitsisi arjen kaaosta paremmin kuin tavisihmiset? Miten "superiksi" tullaan?
Mä olen myös "super". Olen päättänyt ryhtyä käyttämään tuota super-etuliitettä nimeni edessä ja haluan että perheeni ja sukulaiseni käyttävät sitä myös puhuessaan minulle tai minusta.
Hyvä vaan jos Marjo saa suomalaiset vellihousu-lässylässyperheet kuriin! Marjo voisi vielä reippaasti ottaa saman tiukan linjan kuin Brittien Supernanny :-D
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 09:48"]
Miksi Marjo on muka "super"? Mikä tekee hänestä enemmän "superin" kuin muista ihmisistä? Miksi Marjo muka hallitsisi arjen kaaosta paremmin kuin tavisihmiset? Miten "superiksi" tullaan?
[/quote]
Siksi koska hänen omat lapsensa ovat uskomattoman nättejä, lahjakkaita, liikunnallisia ja erittäin hyväkäytöksisiä. Olen nähnyt heitä muutamassa musiikkitilaisuudessa. Heistä voisi moni äiti ja lapsi oikeasti ottaa mallia!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 09:48"]
Miksi Marjo on muka "super"?[/quote]
joku tuottaja varmaan keksinyt sen nimen super-mario pelistä?
millainen täå uus marjon ohjelma on?
Olen lapseton, mutta jos hankkisin lapsia niin haluaisin että he olisivat juuri sellaisia hyviä lapsia kuin Marjon lapset, eikä mitään marketeissa ja ostareissa rääkyviä ja kiljuvia räkänokkia =)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:10"]
Mä olen myös "super". Olen päättänyt ryhtyä käyttämään tuota super-etuliitettä nimeni edessä ja haluan että perheeni ja sukulaiseni käyttävät sitä myös puhuessaan minulle tai minusta.
[/quote]
Ei kannata käyttää, jos ei oikeasti ole SUPER. Voi nimittäin harhaan johtaa kanssaihmisiä, ja pahasti.....
Tulipa taas mainoksesta sellainen olo "ei voi olla totta"! Kuhan nyt joku ohjelma saadaan hänelle..huh huh.