Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ilman suojaa?

15.v. tyttö
31.10.2020 |

Elikkäs oon miettiny, et kuinka iso riski ois tulla raskaaks ilman mitään suojaa.. ja vaikuttaisko e-pillerit siihe et ois pienempi raskauden mahdollisuus?
Ehkä vähän typerä kysymys, mutta niih.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttele vaan kondomia seksikumppanisi kanssa. Kondomi suojaa parhaiten raskaudelta ja taudeilta. E-pilleritkin on nykyään aika varmoja raskauden ehkäisijöitä, mutta ne lyö hormoonitasapainon aivan munilleen, ja saattavat pettää jolloin paukahdat paksuksi tahtomattasi.

Vierailija
2/11 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaisehan rohkeasti juttelemaan ehkäisyasioista kouluterkkarin kanssa. Saat luotettavampaa tietoa ja apua ehkäisyn hankkimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs oon miettiny, et kuinka iso riski ois tulla raskaaks ilman mitään suojaa -> lähde siitä, että varmasti tulet

vaikuttaisko e-pillerit siihe et ois pienempi raskauden mahdollisuus? -> E-pillereiden ehkäisyteho on noin 99 prosenttia oikein käytettynä, eli yksi nainen sadasta tulee raskaaksi vuoden käytön aikana. Suurin osa raskauksista alkaa unohtuneen pillerin takia. (Lähde: Mehiläinen)

Tauteja ehkäisee vain kondomi, eikä sekään kaikkia.

Vierailija
4/11 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ehkäisy ei ole 100% itse tulin raskaaksi vaikka oli käytössä kondomit ja e-pillerit.

Vierailija
5/11 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ehkäisy ei ole 100% itse tulin raskaaksi vaikka oli käytössä kondomit ja e-pillerit.

Jep. Myöskään sterilointi / vasektomia ei ole tasan varma 100 % ehkäisy.

Itse tulin raskaaksi ensin ehkäisykapselin ja sitten kierukan kanssa...

Vierailija
6/11 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomia oikein jälkitarkastettuna on 99,99 prosenttisen varma. Eli kaksi tarkastusta. Jos piuhat yrittävät kuroutua takaisin yhteen, sitä ei tapahdu kuin muutama ensi kuukauden sisällä.

Minulle on tehty vasektomia eikä yksikään nainen ole tullut raskaaksi monen tuhannen laukauksen jälkeen. Kondomia käytän vain sen ajan, että taudit eivät enää tartu.

Mutta vasektomia tai sterilointi nyt eivät ole 15-vuotiaiden ehkäisykeinoja.

Vierailija
7/11 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä kannattaa aina käyttää suojaa. Varsinkin kondomia, vaikka pojat haluavat yleensä ilman, mikä on aika hullua. Selityksiä on monia, että tuntuu paremmalta ja voit antaa ilman ei mulla oo tauteja. Varsinkin taudit voi jäädä loppuelämän kumppaneiks ja se ei ole kovin kivaa.

Vierailija
8/11 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Housut pysyy jalassa ja kastraatio.

Vierailija
9/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei ole kiva a kun sitten herpes jyllää pilluvaossa ja et voi oll muutenkuin haarat auki sohvalla kun sattuu niin paljon. aseta kondomi aina ehdoksi kavereille niin ei tule visvsyylää kondyloomaa ja herpestä muista puhumattakaan

Vierailija
10/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista aina kondomi. Olet liian nuori saamaan tauteja loppuelämäsi riesaksi.

Vierailija
11/11 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ole 100% varma. Olen tullut kahdesti raskaaksi vaikka syön pillereitä enkä ole ollut koskaan miehen kanssa samassa huoneessa saatikka yhdynnässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän