Mitä musiikkia n 9-12 -vuotiaat tytöt kuuntelee?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:18"]
Rauhallista orkesterimusiikkia barokin ajalta; Händeliä, Pachelbeliä, Vivaldia.
[/quote]
Juuuust. Menisi hermo tuollaiseen tyttäreen.
[/quote]
Ongelma olisi hermoissasi, ei tyttäressä. Musikaalisuus on mielestäni lahja, josta saa nauttia. Niin teen itsekin, ja tyttären musiikkimieltymys on ainakin osittain seurausta siitä, että tuollaista hän kuunteli jo ennen syntymäänsä.
Lady Gaga, isac Elliot, Michael Jackson varmaan suurimmat suosikit.
Cheek, listaykköset, poikabändit... Yms. kuitenkin poikabändit on täyttä shaibaa!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 13:28"]
Lady Gaga, isac Elliot, Michael Jackson varmaan suurimmat suosikit.
[/quote]
kuka vittu muka michael jacksonia? Vittu ei oo pariin vuoteen ollu kettään!
Katy Perry, Adam Lambert, Robin, Isac Elliot ja sitten ihan listahittejä radiosta. Tytöt 9v ja 12v.
One Direction on yli muiden. Lisäksi tykkää Cheekistä, Pinkistä, Olly Mursista sekä juuri näistä kullakin hetkellä pinnalla olevista hiteistä.
Meidän 9v.n suosikki on Isac Elliot, lisäksi tykkää Krista Siegridsistä, Rihannasta,Nicki Minajista, Erinistä ja Recless lovesta.
Nuo nyt ainakin eka tuli mieleen.
Meillä ykkösenä ehdottomasti One Direction
Mun 11-vuotiaan lempibändejä on System of a Down ja Nightwish (on käynyt kummankin keikallakin). Kuuntelee myös japanilaisia ja korealaisia bändejä, joiden nimiä en muista. Pelimusiikkia ja vocaloideja kuuntelee paljon.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:19"]Mun 11-vuotiaan lempibändejä on System of a Down ja Nightwish (on käynyt kummankin keikallakin). Kuuntelee myös japanilaisia ja korealaisia bändejä, joiden nimiä en muista. Pelimusiikkia ja vocaloideja kuuntelee paljon.
[/quote]
Haha, teidän tyttöhän on kuin minä tuon ikäisenä :D ihan sama maku!
Olen huomannut että suurin osa tuon ikäisistä kuuntelee sitä samaa musiikkia mikä noilla top-listoilla pyörii. Aina miettiny että ketkä niitä cheekkejä kuuntelee kun en itse ole tavannut ensimmäistäkään ihmistä joka sitä sen musiikkia pitäis listoilla mut esimurrosikäset tytöt näemmä pitää kovasti!
1D, Justin Bieber, Miley Cyrus, Rihanna...
Nicki Minaj, Rihanna, se eteläamerikkalainen kiharapäinen joka lauloi Waka Waka, se outo kolmikymppinen nainen joka pukeutuu lihaan tai höyheniin ja lauloi joskus Alejandro. Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen. Tyttäret 10v ja 12v.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:18"]
[/quote]
Juuuust. Menisi hermo tuollaiseen tyttäreen.
Mun 9-vuotias kuuntelee ja fanittaa Robinia sekä Isac Elliotia.