Miten pelastetaan maapallo?
Itse pidän tärkeämpänä väestön määrän pienentämistä, koska liika väki aiheuttaa tuhoa ja kärsimystä.
Kommentit (23)
Eikös luonto sitä juuri yritä mm korona lla.
pallo pelastaa itse itsensä, älä huoli
t. korona&kummppanit
Ihanaa että ap on valmis uhrautumaan maapallon hyväksi!
Uskonnot ei saisi ohjailla ihmisten toimintaa viharikoksiin ja terrorismiin
Kierrätys
Lääketieteen uudet kehitysaskeleet
No ilmastonmuutoksen handlaaminen on aika no brainer.
tuo väestön lisääntyminen elättäjiksi on täyttä paskaa. väestöä pitää vähentää puolella. kehitys avut ja eekkereden rahtaus tänne pitää lopettaa. amerikan pommi koneet ottavat satoja tonneja rahtia. eikö kannattaisi tehdä yli lento kiinasta intiasta pakistanista venäjältä pudottaa kortonkeja muutama tuhat kiloa per.-- maa
suomen spr asettaa paikalleen kirjoitti:
tuo väestön lisääntyminen elättäjiksi on täyttä paskaa. väestöä pitää vähentää puolella. kehitys avut ja eekkereden rahtaus tänne pitää lopettaa. amerikan pommi koneet ottavat satoja tonneja rahtia. eikö kannattaisi tehdä yli lento kiinasta intiasta pakistanista venäjältä pudottaa kortonkeja muutama tuhat kiloa per.-- maa
Ennemmin jarrukeittoa. Ne kortongit päätyisi kaikki mereen yyhh
Tuotteista ei saisi tehdä tahallaan sellaisia, että hajoavat heti takuuajan umpeuduttua. Muoveja, kankaita ja metalleja heikennetään tarkoituksella, vaikka olisi tietoa ja taitoa tehdä kestävää.
Luonto ei sellaista toimintaa kestä.
Höpsistä, ei maapalloa tarvitse pelastaa, se pitää kyllä huolen itse itsestään.
Se seilaa vielä kuutisen miljardia vuotta auringon ympärillä kunnes aurinko laajenee ja polttaa maan poroksi.
Ihmiset nyt ovat niin stanan itsekäs eläinlaji, että ensin tapettuaan tuhansia lajeja sukupuuttoon ja tuhottuaan elinympäristöään muutaman sata vuotta ja maapallo hieman ravistaa harteitaan ja alkaa lämpiämään, ihmiset alkavat hätäpaskoa housuihinsa ja alkavat toimet pelastaakseen itsensä.
Itse pallosta kukaan vtut välittää.
Pelastetaan maapallo ja paras keino siihen olisi massiivinen sota, joka tappaisi kaikki julmuuksiin ja hirveyksiin kykenevät ihmiset pois turhaan kuleksimasta, niin maapallo saisi rauhassa parantua syöpakasvaimestaan ihmisestä ja luonto kiittäisi.
Tuhotaan ihmiset ja pelastetaan maapallo.
Maapallo on suistumassa avaruuteen, se pitää estää. Millään ilmastonmuutoksella ei ole mitään merkitystä.
Tämä on asia mitä kukaan päättäjä ei halua sanoa, mutta jokaisen valtion pitäisi itse huolehtia omistaan. Mitään avustusta ei pitäisi muiden maiden antaa.
Mutta koska kukaan ei uskalla tätä asiaa sanoa niin ainoa tie on tuhon tie.
Musulit voisi jauhaa sioille appeeksi ja pelloille lannoitteeksi. Heti olisi maailma parempi paikka.
Jokainen voi, syödä mahdollisimman vähän lihaa, käyttää vettä maltillisesti, kierrättää, ostaa kestäviä tuotteita, kuluttaa ensisijaisesti tarpeeseen...
Sitten na z i-puolue on sinulle oikea valinta. Eli Vih r e ä t.
Jokainen huolehtii, ettei kuluta maapalloa tuhoavia tuotteita ja huolehtii omat paskansa ja jätteensä kierrätykseen.
Oikeasti hyvin yksinkertaista olla tavallisena pulliaisena mukana tässä. Katsoo mistä ostettava tuote tulee: Onko tuhottu sademetää huonekalun tai suklaan vuoksi jne. , onko tuotteeni maatuva, huolehtii viojätteistään, että saadaan lisää maa-ainesta kulutetun tilalle. Kieltäytyy GMO:sta, hyönteismyrkyistä ja muista perusmädättäjistä. Ei käytä mikromuovia, ei päästä mikromuovia veteen (fleece pyykit, muoviroskat jne,). Lisää ekologisia käytäviä kasveilla. Yksinkertaisesti tutkii omaa paskomisjälkeään ja muuttaa sen maapallon pelastavaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Sitten na z i-puolue on sinulle oikea valinta. Eli Vih r e ä t.
Itse asiassa Suomesta puuttuu tällä hetkellä luonnonsuojelupuolue. Vihreitä kiinnostaa vain muhmajen asiat. Uusi maapallon pelastajat -puolue tarvitaan. Nimenomaan sellainen, joka EI aja muiden asiaa kuin luonnon, ympäristön ja eläinten asiaa. Jopa eläinoikeuspuolue polasi nousunsa feministi ja sukupuoli-identiteettihäröilyllä. Ei, ei kallista aikaa millekään muulle kuin luonnolle, se on niin rempallaan, että tarvitaan topakka puolue asioita edistämään.
Koronaa tehokkaampi pandemia hoitaa homman.
No ykksi suomen tulevaisuuden konkreeettinen ongelma tulee varmaan tulevaisuudessa olemaan ainakin patojen rakentamiinen ettei merivesi päääse huuuhtoutumaaan kaupunkeihin.