Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko tämä influenssa kestää? :(

Vierailija
12.02.2014 |

Kuumetta nyt 4.päivää...heikko ja huono olo. Nälkä,mutta ruoka ei maistu. Väsyttää,muttei saa nukuttua. Kamala yskä. Lapsilla (onneksi!!) taisi mennä kahden päivän kuumeilulla, nyt enää yskää/nuhaa. En muista koska olisin ollut näin kipeä :( kauanko tää vielä kestää,onko mitään arviota?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaimolla ollut nyt pari viikkoa, yhdellä lapsista reilu 1½ viikkoa .. voi siis kestää.

Vierailija
2/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 6 pv kuumetta, tosin loppupuolella enää lämpöä (37,5). Nuha vielä pari päivää kuumeen loppumisen jälkeen, yskä jatkuu edelleen näin 1,5 viikon jälkeen, joskin jo paljon parempana. Tismalleen samat oireet oli kuin sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidettuna kestää 2 viikkoa, hoitamattomana 14 päivää.

Vierailija
4/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ai, influenssastako selviää parissa päivässä? Eikö se ole tavan flunssa se? Itsellä oli kerran influenssa, kuumetta oli 38-39,5 astetta kaksi kokonaista viikkoa. Allergisoiduin taudin aikana lisäksi kahdelle kuumetta alentavalle flunssajuomalle, joten ei ollut lystiä.

Vierailija
5/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 3v. lapsella on ollut yli viikon korkea 38.1 - 39.2 kuume ja ihan hirveä yskä. Ollaan käyty lääkärissä ja influenssaa epäilevät vaikka lapsi onkin rokotettu. Sanoivat että voi kestää kaksikin viikkoa.   

Vierailija
6/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kestää monta viikkoa ja jälkitauteja on tiedossa jos ei malta olla kotona. Pari viikkoa kannattaa olla pois työpaikalta/harrastuksista jos sairastaa influenssaa.

Vierailija
7/9 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jälkitauteineen melkein 7 viikkoa josta itse influenssa melkein 3 viikkoa...

Vierailija
8/9 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa viikossa menee ohi, mutta heikkous voi kestää ensi kevääseen asti.

Vierailija
9/9 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jälkitauteineen melkein 7 viikkoa josta itse influenssa melkein 3 viikkoa...

Mä kovasti toivon, että AP:n influenssa olisi nyt jo parantunut. Sentään 10 vuotta sitten tehty aloitus

mistä te näitä vanhoja oikein kaivatte?