Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummallista että nää varattujen nussijat,

Vierailija
11.02.2014 |

vetoavat aina siihen että paneskelen varatun kanssa koska haluan vain seksiä en parisuhdetta/ roikkujaa..

Itse olen saanut vapaana iskettyä vapaita miehiä ja yksikään ei ole jäänyt roikkumaan/ kinuamaan suhdetta kun ole heti alussa tehnyt selväksi millä mielellä olen liikenteessä:)

Yhtä helposti siitä vapaasta sinkusta pääsee eroon (jos ei helpomminkin) kun varatusta ukkomiehestä..

Eli en jaksa uskoa että jos muka onnistuisitte saamaan vapaan hyvännäköisen miehen sänkyynne ja tekisitte selväksi että haluatte tavata vain seksin merkeissä tämä sinkku tuskin jäisi teihin roikkumaan ja pyytelemään romanttisille veneretkille.. mutta taitaa olla niin että ette saa vapaita jonkun syyn takia (ruma/tyhmä) niin ukkomiehille kelpaatte panopuuksi ja sitten voikin selittää syyksi tuon roikkimis-teorian:DDDD LUUSERIT!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ddddddfddddddz)))))))))

Vierailija
2/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattua miestä voi panna vuosia, ilman että Se jää roikkumaan. Vapaata korkeintaan puoli vuotta. Nimim. 15 vuotta takana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse sinkkuna ollessani kyllä panisin varattuja nimenomaan siksi, että ne ei ala heti mankumaan suhdetta ja loukkaannu verisesti, jos en halua olla heidän kanssaan vakavasti. Ihan kokemuksesta voin sanoa, että todennäköisemmin sinkkumiehet jää roikkumaan kuin seurustelevat, koska heitä ei estä mikään (seurustelevat toki pelkäävät kiinnijäämistä).

Vierailija
4/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ajatellaan vain omaa etua. Väliäkös sitä vaimon tai lasten tunteilla, pääasiahan on että itse saatte munaa! :)

Toki mies pettää joka tapauksessa jos kokee tarvetta, mut ihmettelen miten kukaan teistä haluaa olla tuollaisessa tilanteessa. Yök.

Vierailija
5/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö saa sovittua muita asioita kuin tuota seksiä toimivaksi suuhteessa, kun pelkkään seksiin ryhdytte? Ettekö osaa asettaa rajoja mieheltä hyväksyttävälle käytökselle ja kertoa hänelle kuinka haluatte tulla kohdelluiksi ja pitää kiinni rajoistanne? Miksi vain seksisuhde? Ettekö halua kahden kypsän ja itsenäisen ihmisen välistä parisuhdetta? Ei heikkojen välistä suhdetta vaan kahden vahvan välistä.

Vierailija
6/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:10"]Juu ajatellaan vain omaa etua. Väliäkös sitä vaimon tai lasten tunteilla, pääasiahan on että itse saatte munaa! :)

Toki mies pettää joka tapauksessa jos kokee tarvetta, mut ihmettelen miten kukaan teistä haluaa olla tuollaisessa tilanteessa. Yök.

[/quote]

Mua ei kiinnosta paskankaan vertaa varatun miehen ämmä tai lapset. Ei kuulu minulle. Itse se mies valintansa tekee ja tulee muna pystyssä luokseni kerta toisensa jälkeen.

Ap: varatun miehen akkahan se sitten vasta ruma ja tyhmä onkin kun mies panee mielummin muita naisia kuin omaansa. Ei ole kyse siitä etteikö vapaata seuraa saisi, varatun kanssa se vaan on helpompaa.

Vierailija
7/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se varattu mies on helpompi kuin vapaa sinkku, minkäs teet, näin vaan on. Harvassa on sinkkuja, jotka haluavat vain seksisuhteen, varatuissa se taas on yleensä selviö.

Olen ollut sinkkuna yli 10v, molempia olen kokeillut ja kyllä, se varattu mies oli helpoin tapaus. 

ps. enää en harrasta kumpiakaan, tyydyn olemaan yksin lasteni kanssa.

Vierailija
8/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:10"]Juu ajatellaan vain omaa etua. Väliäkös sitä vaimon tai lasten tunteilla, pääasiahan on että itse saatte munaa! :)

[/quote]

Mua ei kiinnosta paskankaan vertaa varatun miehen ämmä tai lapset. Ei kuulu minulle. Itse se mies valintansa tekee ja tulee muna pystyssä luokseni kerta toisensa jälkeen.

Ap: varatun miehen akkahan se sitten vasta ruma ja tyhmä onkin kun mies panee mielummin muita naisia kuin omaansa. Ei ole kyse siitä etteikö vapaata seuraa saisi, varatun kanssa se vaan on helpompaa.

[/quote]

Kyllä se meillä meni niin että vaikka on kaunis ja fiksu vaimo kotona joka ei seksiä pihtaa, niin piti antaa säälittävälle vonkaavalle ja rumalle munankipeälle sinkkuämmälle.

Sitten kyseinen nainen tuli tämän minulle kertomaan, oletuksena että saisi miehen itselleen niin kappas vain, yksin jäi. Taisi ottaa luonnon päälle.

No, aikani kuuntelin miehen itkua ja anelua ja otin takaisin. Mutta, en rakasta enää, syyni yhdessäololle ovat itsekkäät enkä häpeä myöntää sitä.

Nyt on löysässä hirressä koko ajan ja odottaa milloin vedän jakkaran alta. Sitä odotellessa ;)

Vierailija
9/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:10"]

Juu ajatellaan vain omaa etua. Väliäkös sitä vaimon tai lasten tunteilla, pääasiahan on että itse saatte munaa! :)

[/quote]

No, näistä seksisuhteista harvoin vaimo tai lapset pahoittavat mieltään, kun eivät tiedä mistään tuon taivaallista, ja hyvä niin. Sit jos se mies rakastuu, niin sitten kärsivät kaikki.

Vierailija
10/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi, sun tilannehan on ollut eri, eli ei ollut kyse seksisuhteesta... vaan se akka rakastu sun ihanaan mieheen, oks.

Vierailija
11/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ette ole onnistuneet saamaan fiksua ja hyvännäköistä sinkkua pysymään kanssanne seksisuhteessa.. Ymmärrän sen koska nämä joita minä olen tavannut niin niillä on joku taso eikä mitään halpoja huoria huoli. Ei ne ole koskaan mua painostaneet tapaamaan tai tulleet yllätysvierailulle. Kaksi vakipanoa olen itse dumbannut/ yhdessä lopetettu suhde koska ovat löytäneet "sen oikean"

ja kuka edes haluaa panna 15 vuotta varattua ukkomiestä eikö siinä vaiheessa jo halua että se ukko olis jotain muutakin..

varattua ukkoa paneva usein ajattelee että vaimo on ruma ja tyhmä ja minä olen niin ihana mutta uskokaa pois ette ole, pettäjäukolle on ihan sama paneeko se päätöntä neekeriä vai teitä, pakko vaan saada joku tyhjä pää sänkyyn johon tyhjentää pussinsa. Vaimo on sitten se fiksu ja nätti jota esitellään.

ap

Vierailija
12/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, on sulla luulot muista, kevyttä yleistystä... Mutta sulla on varmaan siihen syynsä.

Vierailija
13/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:03"]eli ette ole onnistuneet saamaan fiksua ja hyvännäköistä sinkkua pysymään kanssanne seksisuhteessa.. Ymmärrän sen koska nämä joita minä olen tavannut niin niillä on joku taso eikä mitään halpoja huoria huoli. Ei ne ole koskaan mua painostaneet tapaamaan tai tulleet yllätysvierailulle. Kaksi vakipanoa olen itse dumbannut/ yhdessä lopetettu suhde koska ovat löytäneet "sen oikean"

ja kuka edes haluaa panna 15 vuotta varattua ukkomiestä eikö siinä vaiheessa jo halua että se ukko olis jotain muutakin..

varattua ukkoa paneva usein ajattelee että vaimo on ruma ja tyhmä ja minä olen niin ihana mutta uskokaa pois ette ole, pettäjäukolle on ihan sama paneeko se päätöntä neekeriä vai teitä, pakko vaan saada joku tyhjä pää sänkyyn johon tyhjentää pussinsa. Vaimo on sitten se fiksu ja nätti jota esitellään.

ap

[/quote]

No miksei se mies sitten tyhjennä niitä pussejaan kauniiseen, fiksuun ja seksinnälkäiseen vaimoonsa vaan rumaan ja päättömään salasuhteeseensa? Ja voihan se ukkos panna toista varattua, joka hänkin on fiksu ja nätti ja toisen oma ja ja..

Vierailija
14/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen fiksu, nätti ja koulutettu ja jos olen ollut fyysisessä kontaktissa varatun miehen kanssa, ei minua kiinnosta hänen vaimonsa ulkonäkö. En myöskään ole mikään esittelykappale, eli minua ei oma aviomiehenikään esittele ympäriinsä.

Vierailija
15/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oikeustajuuni ei vaan mene se, että varatun nussiminen on oikein vaimoa ja lapsia kohtaan, koska mies on vapaaehtoinen ja muna pystyssä. Sitäkään en tajua kun mennään käräyttämään liian töykeä pettäjä mies vaimolleen kostoksi. Se on ihan sama kun minä menisin varastamaan joltain auton koska ovet oli auki, ja sitten vielä käyn vittuilemassa ja rääkymässä omistajalle kun bensa loppu tai kytkin palo.

Vierailija
16/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:32"]

Varattua miestä voi panna vuosia, ilman että Se jää roikkumaan. Vapaata korkeintaan puoli vuotta. Nimim. 15 vuotta takana

[/quote]

sen viidentoista vuoden aikana mulla on ollut muitakin suhteita, mutta ainavain palaamme yhteen. Ei kaikki naiset haikaile avioliittoon tai avoliittoon. Osa meistä voi paremmin yksin ja satunnaispanoilla. Minä olen onnellisempi näin...

Vierailija
17/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:17"]

Minun oikeustajuuni ei vaan mene se, että varatun nussiminen on oikein vaimoa ja lapsia kohtaan, koska mies on vapaaehtoinen ja muna pystyssä. Sitäkään en tajua kun mennään käräyttämään liian töykeä pettäjä mies vaimolleen kostoksi. Se on ihan sama kun minä menisin varastamaan joltain auton koska ovet oli auki, ja sitten vielä käyn vittuilemassa ja rääkymässä omistajalle kun bensa loppu tai kytkin palo.

[/quote]

Varatun nussiminen... noh, ehkä se on välillä sitäkin, mutta eihän kukaan täällä väitä, että se olisi oikein vaimoa ja lapsia kohtaan, kuten sinnikkäästi yrität väittää. Joten mene ja varasta auto, ehkä se jeesaa.

Vierailija
18/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 21:03"]eli ette ole onnistuneet saamaan fiksua ja hyvännäköistä sinkkua pysymään kanssanne seksisuhteessa.. Ymmärrän sen koska nämä joita minä olen tavannut niin niillä on joku taso eikä mitään halpoja huoria huoli. Ei ne ole koskaan mua painostaneet tapaamaan tai tulleet yllätysvierailulle. Kaksi vakipanoa olen itse dumbannut/ yhdessä lopetettu suhde koska ovat löytäneet "sen oikean"

ap

[/quote]

No miksei se mies sitten tyhjennä niitä pussejaan kauniiseen, fiksuun ja seksinnälkäiseen vaimoonsa vaan rumaan ja päättömään salasuhteeseensa? Ja voihan se ukkos panna toista varattua, joka hänkin on fiksu ja nätti ja toisen oma ja ja..

[/quote]

Sanopa se, eipä tuntunut tietävän itsekään. Ainoa asia joka minulle selkisi oli se että halusi tuntea itsensä halutuksi, ei vain kotona vaan muualla. Eli suomeksi; huono itsetunto.

Helppohan sellaiselta oli saada kun eukko piirittää kun hai laivaa ja mies raukka kuvitteli olevansa niin erikoinen.

Mies on aina ollut mustasukkainen minusta aivan syyttä. Uskon että menettämisen pelko on yksi syy.

Mutta, tuskin tekisi enää ;)

[/quote]

Minä olen ollut seksisuhteessa varatun perheellisen miehen kanssa ja itsekin olin varattu. Molemmat siitä syystä, että saimme liian vähän seksiä omissa liitoissamme. Kait siinä jonkunlaista molemminpuolista vetoa tunsimme, kun sänkyyn päädyimme ja useammankin kerran, kuukausien ajan.

Enkä todellakaan tuntenut itseäni miehen kiinnostuksen takia mitenkään spesiaaliksi tai luullut, että mies olisi pitänyt minua jotenkin erityisen ihanana tai että vaimonsa olisi jotenkin minua rumempi. Satuimme vaan tutustumaan, tykästymään ja himoitsemaan toisiamme. Ei kumpikaan ollut puolisoaan salasuhteemme takia jättämässä, ihan vaan hauskaa pidettiin seksin merkeissä, ei muuta.

Sinkun kanssa olen kerran ollut ja se oli juuri sellainen roikkuja tyyppi/mustasukkainen, joten ei enää koskaan sinkkuja kiitos, ellen sitten itsekin olisi sinkku sillä hetkellä ja etsisin jotain vakavaa. Varatun kanssa itsekin varattuna ei tarvitse pelätä paljastuvansa, kun kumpikaan ei kerro...

Vierailija
19/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vakituiseen suhteeseen, koska en halua tapella kenenkään kanssa ajankäytöstä, likapyykistä ja vapaudesta, ei sovi minulle. Eikö tämän pitäisi olla itsestäänselvää? Miehiltä saa seksin lisäksi läheisyyttä, aikaa ja panostusta, jos heillä on oletus, että suhteesta saattaa kehittyä jotain enemmän (seksisuhde on usein kuitenkin vaan seksisuhde). Sinkut vaan sitten ottaa nokkiinsa ja jää roikkumaan, jos tapailu ei etene - seurustelevat taas hankkivat vaan uutta matoa koukkuun sillä aikaa, kun vaimo pesee kotona pyykkejä ja hoitaa räkänokkia. - 4

20/21 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:14"]

Mua ei kiinnosta paskankaan vertaa 

[/quote]

Tuo on varmaan ihan totta eli en hetkeäkään epäile. Tämä av - palsta olisi kyllä paljon kivempi paikka, jos tänne kirjoittavia kiinnostaisi paskaakaan. Nimittäin se mitä heidän tekonsa ja kirjoittelemisensa muille ihmisille aiheuttavat.