Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaverisi blokkaisi sinut facesta (ei poistaisi kuitenkaan kavereista)

Vierailija
11.02.2014 |

siten ettet näe enää hänen seinää, estäisitkö sinä hänelle oman seinäsi näkyvyyden?

Syy blokkaukseen: Erimielisyydet yhden asian hoidosta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos tarpeeksi ärsyttää niin poistaisin kavereista tai estäisin kokonaan. 

Vierailija
2/10 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan estänyt, jos silloin olisi ollut Facebook, kun mekin oltiin 3. luokalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaisin kokonaan kavereista.

Vierailija
4/10 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa olen poistanut kokonaan kavereista.

Vierailija
5/10 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään. Aivan yhdentekevää.

Syy: FB-blokkaukset ovat teinitouhua.

Vierailija
6/10 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan edes huomaisi jos en näkisi jonkin kaverin seinää, koska harvemmin seurailen muiden kirjoituksia seinillään.

Vierailija
7/10 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tehdä facebookista ihmissuhdepeliä. Julkaisen siellä joka tapauksessa vain asioita, jotka eivät haittaa vaikka vuotaisivat facebookin ulkopuolelle. En siis ole blokannut ketään tai poistanut kavereista. Ainut jolloin ehkä poistaisin, olisi jos joku jostain syystä lähettäisi minulle jotain selkeästi loukkaukseksi tarkoitettua. Jos joku muu minut blokkaa tai poistaa en vaivaa sillä päätäni sen enempää. Yleensä se ei ole mitään henkilökohtaista. Jotkut nyt vaan siivoa kavereistaan esim. sellaisia, joihin ei ole ollut henkilökohtaisessa yhteydessä muutamaan vuoteen.Turha näillä on päätään vaivata.

Vierailija
8/10 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti ja oon niin tehnytkin.

Vierailija
9/10 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:15"]En jaksa tehdä facebookista ihmissuhdepeliä. Julkaisen siellä joka tapauksessa vain asioita, jotka eivät haittaa vaikka vuotaisivat facebookin ulkopuolelle. En siis ole blokannut ketään tai poistanut kavereista. Ainut jolloin ehkä poistaisin, olisi jos joku jostain syystä lähettäisi minulle jotain selkeästi loukkaukseksi tarkoitettua. Jos joku muu minut blokkaa tai poistaa en vaivaa sillä päätäni sen enempää. Yleensä se ei ole mitään henkilökohtaista. Jotkut nyt vaan siivoa kavereistaan esim. sellaisia, joihin ei ole ollut henkilökohtaisessa yhteydessä muutamaan vuoteen.Turha näillä on päätään vaivata.

[/quote]

Komppi tälle. Tosin yhden tyypin olen estänyt, kun koitti statuksiini tulla haastamaan riitaa, eikä uskonut kun pyysin lopettamaan. Jatkoi vain tyyliin "jatketaan kun ollaan paremmissa ymmärryksissä". Samalla estin varuiksi tyypin puolison ja osan muista läheisistä jotka tiedän. Ei vain jaksa draamaprinsseilyä ja nillitystä. :) mulla siis tarkoituksella suht julkinen profiili.

Pelkän seinän peittäminen, mutta silti kaverina pitäminen on taas tosi lapsellista. Vaikuttaa tosiaan joltain alakoululällättelyltä.

Vierailija
10/10 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos kaveri vie lelunsa pois mun hiekkalaatikoltani, vienkö mä kans omani kotiin?

Mä en luultavasti kiinnittäisi asiaan suurtakaan huomiota, riippuen toki asian vakavuudesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi