Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaako joku oikeasti jotain puhelinmyyjiltä? Miten se soittelu voi kannattaa?

Vierailija
30.10.2020 |

Taas joku yritti myydä jotain turhaketta puhelimessa. Tällä kertaa vitamiineja. Miksi tilaisin vitamiineja hankalasti postipakettina, kun voin ostaa niitä joka marketista? Yksi monivitamiinipurkki tai D-vitamiinipurkki riittää useaksi kuukaudeksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mt-eläkeläinen ostaa noita puhelinmyyjiltä eikä edes syö itse vaan tyrkyttää muille.

Vierailija
2/12 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myin B2B ja asia oli firmoille ja yrityksille kannattava kunhan ensin hoksasivat mitä myin. Paljon tuli alussa isojen firmojen pomoilta ja johtajilta ”ei kiitos”, mutta suurimmalle osalle tuotteen kuitenkin myin ja vieläpä extrana.

Toisaalta minua sanottiin huipuksi ja tein ehkä kolmena päivänä viikossa töitä ja tienasin mukavasti(siisti sisätyö ja hyvät edut sekä mahdollisuudet nousta). Minulle oli mukavasti tienattu kun sain n.3000€ jos tein töitä vain kun huvitti ja se oli todella kivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mt-eläkeläinen ostaa noita puhelinmyyjiltä eikä edes syö itse vaan tyrkyttää muille.

Tätä se on kun ei koskaan ole tienannut itse rahojaan.

Vierailija
4/12 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuu 780 000 vanhusta, joten kaipa ne etsivät niiden joukosta helpoimmin höynäytettävät tapaukset ja jos puheluita tehdään tuhansia päivässä, koukkuun tarttuu kyllä kaikenlaista masentunutta, ihmistä joka ei kehtaa sanoa ei ja muunlaista mielenterveysongelmaista että homma kannattaa.

Kaikkea mahdollista ne tuntuvat myyvän, pääasiassa taloremonttihuijauksia, vitamineja viime aikoina huutelevat puhelimeen eglanniksi hellouta (huijaavat sijoituksiin) ja huudeltuani itse halloota, halloota, suljen puhelimen enempää aikaani tuhlaamatta.

Säälittävää hommaahan se puhelinmyynti työ on ja myyjät useimmiten syyttömiä työnantajansa huijausbisnekseen ja puhelinmyyntihuijauksen huima kasvu viime vuosina antaa todellisen kuvan maamme taloudellisesta tilanteesta.

Kusessa ollaan pian kaulaa myöten.

Vierailija
5/12 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus 90-luvulla ostanut kirjasarjan puhelinmyynnillä. Oli niin, että itse sain kirjoja työn puolesta edullisesti, ja halusin tutkia ensin sen reitin, ja pyysin myyjää soittamaan myöhemmin uudelleen. Selvisi, että työn puolesta tuleva alennus oli niin mitätön ja postimyyntinä sen sai maksaa osamaksuilla. Myyjä soitti sitten, ja äänestä kuuli, että se oletti minun kieltäytyvän. Kun sitten sanoinkin ostavani, myyjä tuli niin iloisen kuuloiseksi siellä toisessa päässä, että tuli itsellekin oikein hyvä mieli. 

Vierailija
6/12 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikään eläköityneelle äidilleni soittavat säännöllisesti Avotakkaa tms. kauppaavat lehtimyyjät. Ovat usein äitini ikäisiä naisia ja juttelevat leppoisaan ja kiireettömään sävyyn. Äitini kuuntelee jutut läpi, joskus tilaa ja joskus ei. Hän näistä lehdistä pitää ja myyjillekin on varmaan ihan hyvä tulonlähde.

Vierailija
7/12 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti on nykyään vaikeampaa, koska nuoret eivät osta mielellään puhelimitse. Vanhemmat ihmiset ostavat, jotkut juttelevat mielellään ja odottavat hyviä tarjouksia.

Puhelinmyyntifirmoja on rehellisiä ja epärehellisiä, jälkimmäiset pitäisi poistaa.

Vierailija
8/12 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen ostin puhelinmyyjältä.

Vierailija
9/12 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolisiä ei moraalini kestäisi myydä. Lehtiä olen myynyt asiallisella firmalla. Raskasta työtä, lehdet menevät nykyään kaupaksi paljon huonommin kuin muutama vuosi sitten.

Vierailija
10/12 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummuni tilasi kaikki mahdolliset lehdet, kalsarit ja vitamiinit, kunnes hankimme puhelinmyyntikiellon. Mummu ei aina edes kuullut, mitä hänelle kaupattiin. Mummuni oli ylikiltti ja pelkäsi loukkaavansa myyjää kieltäytymällä. Surettaa ajatella kilttejä ja huonokuuloisia vanhuksia, joilla ei ole läheisiä perumassa tilauksia ja hankkimassa myyntikieltoja.

Vierailija
11/12 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän laatua ne puhelinmyynnin vitamiinit on? Tuli vaan tuosta Suomi24:llä vastaan tulleesta tekstistä mieleen. 

"Kovin moni sen sijaan ei tiedä, että lisäravinteissa on olemassa kolmea eri laatuluokkaa, Feed grade(eläimille tarkoitettu), Food grade(elintarvikelaatuinen) ja Pharmaceutical grade(farmaseuttinen laatu).

Erään tutkimuksen mukaan maailmalla myytävistä lisäravinteista n.97% on korkeintaan Food grade laatuisia, joten niitä erittäin korkealaatuisia tuotteita ei ihan joka hyllystä löydy."

Vierailija
12/12 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus 90-luvulla ostanut kirjasarjan puhelinmyynnillä. Oli niin, että itse sain kirjoja työn puolesta edullisesti, ja halusin tutkia ensin sen reitin, ja pyysin myyjää soittamaan myöhemmin uudelleen. Selvisi, että työn puolesta tuleva alennus oli niin mitätön ja postimyyntinä sen sai maksaa osamaksuilla. Myyjä soitti sitten, ja äänestä kuuli, että se oletti minun kieltäytyvän. Kun sitten sanoinkin ostavani, myyjä tuli niin iloisen kuuloiseksi siellä toisessa päässä, että tuli itsellekin oikein hyvä mieli. 

Tämä oli mukava juttu lukea, toivottavasti puhelinmyynti olisi vieläkin tuollaista.