Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele romanttista elokuvaa

Vierailija
30.10.2020 |

Olisi mukava katsoa vaihteeksi joku kepeämpi elokuva. Ei tarvitse olla mitään älläromantiikkaa, mutta jonkinlainen rakkaustarina olisi kiva. En ole tästä genrestä elokuvia kovin paljon katsonut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 dresses

Vierailija
2/9 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma (se uusin Austenin Emma-versio)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teens and mandingo vol6

Vierailija
4/9 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Notebook - Rakkauden sivut ( C-more ja Netflix)

Vierailija
5/9 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee Kapteeni Corellin mandoliini. En ole katsonut sitä, mutta rakkaus on siinä aika suuressa roolissa. Leffa sijoittuu toisen maailmansodan aikaiseen Kreikkaan.

Vierailija
6/9 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä näyttelijä se oliiko ben stiller se joka näyttelee esim sekaisin marista elokuvasta.

Vierailija
7/9 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos surullinen ja loppua kohden ehkä ahdistavakin juoni ei haittaa niin: Anna Karenina

Siinä on täydellinen viettelijä Alexei Vronsky! :D

Vierailija
8/9 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä näyttelijä se oliiko ben stiller se joka näyttelee esim sekaisin marista elokuvasta.

Mä oon sitä mieltä etttä ei voi olla pelkkää romantiikkaa koko elokuva että pitää olla myös komediaa, äksöni ja draamaa ja mieluiten komediaa ja äkdöniä siin rinnalla kuin draamaa. Draamaa saa kattoa muutenkin stressantuneessa elämässä ihan kylliksi.

Vierailija
9/9 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sitä mieltä etttä ei voi olla pelkkää romantiikkaa koko elokuva että pitää olla myös komediaa, äksöni ja draamaa ja mieluiten komediaa ja äkdöniä siin rinnalla kuin draamaa. Draamaa saa kattoa muutenkin stressantuneessa elämässä ihan kylliksi.

Sinne draamaan kun menee piehtaroimaan ja tykkää solmuiista vaikka hirtosolmukoista ja kaikesta kyynelmerestä aj suljetuista laitoksista niiin ei muutakuin pallomereeen pomppimaan, eteneehän se elämä niinkin, ainakin kohti valkoista/sinertävää rauhoittavaaa huonetta kohti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme