Onko laitonta jos nuori aikuinen ihastuu teini-ikäiseen?
mutta kuitenkin yli 16v henkilöön?
Onko laitonta?
Kommentit (30)
Tunteet eivät ole laittomia, se miten niiden kanssa etenee voi olla.
Mutta mitä jos vaikka 21v haluaisi seurustella 17v kanssa. Onko laitonta?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyseenalaista voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyseenalaista voi olla.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä 55v mies seurustelen 16v misukan kanssa ja se on laillista.
Ällö p e r v o.
Tunteet ja ajatukset (edes laittomuuksista) eivät ole laittomia, tietenkään. Teot ovat.
16-vuotias on laillinen, joten voisi olla vaikkapa 100-vuotiaan kanssa tai vanhemmankin ihan seksuaalisessa kanssakäymisessä. Niin vaikeaa kuin se onkin joillekin hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelulla ei ole ikärajaa. Seksillä on ja senkin ikäraja on 16. Anna mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 55v mies seurustelen 16v misukan kanssa ja se on laillista.
Ällö p e r v o.
No ei oo. Kiihottavaa kun kokenut mies.
Ihastusta voit tuntea, vaikka kolmen kuukauden ikäsitä lasta kohtaan. Mutta vasta se, miten toimit ja käyttäydyt ihastuneena ratkaisee sen, onko toimintasi lainmukaista vai laitonta.
Eihän se yli 16-vuotias enää mikään teini ole.
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Mikä sun mielestä sitten on teinin määritelmä?
Vierailija kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Teini:
Viime vuosina arkipäiväiseen käyttöön yleistynyt teini-ikä vastaa siis jotakuinkin 13–19-vuotiaita, kun taas vanhastaan teini on Suomessa ollut noin 16–22-vuotiaiden opiskelijoiden nimitys.
Ei tunteet voi olla laittomia.
Itse ihastuin 25-vuotiaana 16-vuotiaaseen poikaan (en aluksi tiennyt hänen olevan niin nuori, luulin hänen olevan 19-20v), mutta harrastin hänen kanssaan seksiä vasta kun hän oli 18v.
Vierailija kirjoitti:
Ei tunteet voi olla laittomia.
Itse ihastuin 25-vuotiaana 16-vuotiaaseen poikaan (en aluksi tiennyt hänen olevan niin nuori, luulin hänen olevan 19-20v), mutta harrastin hänen kanssaan seksiä vasta kun hän oli 18v.
Ihana tarina! Kävisipä mullekin noin
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ratkaisee rikollisuuden niin, että kaikki on laillista. Mukaan lukien se että 60v ukko tapailee 12 v tyttöä.
Kun tämä tapahtuu niin Hélmi on jo IsoDeelle turhan elähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ratkaisee rikollisuuden niin, että kaikki on laillista. Mukaan lukien se että 60v ukko tapailee 12 v tyttöä.
Tapailemisessa ei ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni rajan voisi vetää 13v
Laissa ei tietääkseni ole pykäliä missä kiellettäisiin ihastumisen tunne. Vai onko, ketään lakimiestä/naista paikalla?