Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritsee kun ollaan miehen kanssa erilaisia!

Vierailija
30.10.2020 |

Mietin, onko tää vain sellainen suhde, johon "tyydyn".
Mutta totta kai myös välitän miehestä.

Plussat:
-läheisyys tuntuu hyvältä
-seksikin tuntuu hyvältä
-arkiset jutut sujuu kivasti
-on ihan helppoa olla
-mies on huomioiva
-mies ihan vilpittömästi pitää minusta

Miinukset:
-en arvosta miestä jossain asioissa
-mies haluaa jotain ihan eri asioita
-haluisin seksissä kokeilla enemmän kuin mies
-en laukea seksissä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kukaan eikä mikään suhde ole täydellinen. Mieti mitä juuri sinä suhteelta kaipaat. Kuitenkin jos minun mieheni miettisi minusta ja suhteestamme tyyliin ”tyydynkö vai onko jossain parempaa”, niin lähtisin suhteesta itse hippulat vinkuen.

Vierailija
2/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole kaikki . Voi olla että seksi on upeaa mutta muut asiat ei . Joskus vaan on niin myös oma elämä on arvokas sitä pitää suojella . Ihaninkin saattaa olla petturi peto kreetan mies joka aiheuttaa vahinkoa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko että laukeamattomuutesi on miehen vika? Oletko siis ennen lauennut ja nyt ei pelitä vai?

Vierailija
4/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Miksi naiset ei vaan kloonaa itseään? Tosin sekään ei olisi tarpeeksi hyvä. 

Vierailija
5/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siis joku random-mies valittiin sinulle? Kenen toimesta? Löytyykö peiliä? 

Vierailija
6/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteilla miehesi valitsit? 

Mitä miehesi on sanonut kun olette NIIN HENKEVÄSTI NAISTEN TAPAAN KESKUSTELLEET SUHTEESTANNE? 

Vierailija
7/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotko että laukeamattomuutesi on miehen vika? Oletko siis ennen lauennut ja nyt ei pelitä vai?

En katso. Olen aiemmin lauennut, minulla on ollut kumppaneita, jotka ovat osanneet tyydyttää minut. Ja myös kumppaneita, jotka eivät.

Noista miinuslistan asioista ajatteluerot ja eri arvostukset ärsyttävät enemmän kuin nuo seksiin liittyvät ongelmat. Seksi, huolimatta siitä, etten laukea, on kuitenkin hyvin miellyttävää ja ihanaa ja en heti vaihtaisi sitä pelkkään omaan kivaan. Ja en syytä miestä noista asioista, olemme puhuneet niistä kyllä.

Vierailija
8/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies siitä ajattelee, että sinä et laukea? Minulle olisi ongelma, jos se olisi miehen mielestä ihan ok ja siinä kaikki. Eli odottaisin kyllä, että hän haluaa antaa minulle sellaista seksiä, joka on minullekin tyydyttävää, tai sitten suhteemme päättyisi. Loppuelämä ilman orgasmia - ei kiitos, eikä myöskään loppuelämää jossa on huonoa seksiä ja oma tyydytys pitäisi hankkia omin käsin.

Vierailija
9/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies siitä ajattelee, että sinä et laukea? Minulle olisi ongelma, jos se olisi miehen mielestä ihan ok ja siinä kaikki. Eli odottaisin kyllä, että hän haluaa antaa minulle sellaista seksiä, joka on minullekin tyydyttävää, tai sitten suhteemme päättyisi. Loppuelämä ilman orgasmia - ei kiitos, eikä myöskään loppuelämää jossa on huonoa seksiä ja oma tyydytys pitäisi hankkia omin käsin.

Haluaisi, että nauttisin ja laukeaisin myös. Mutta ei oikein osaa tuottaa sitä minulle.

Toisekseen itse laukeaa nopeasti. Eli seksi on kuumaa sen viisi minuuttia.

Mies siis olisi toisaalta motivoitunut, mutta en tiedä, kokeeko hän, että on keinoja muuttaa asioita. Hänen pitäisi olla kestävämpi ja toisaalta tehdä asioita, joihin ei ole niin tottunut.

Mutta ajattelen myös, että olisi ihanaa, että meidän välinen seksi toisi myös minulle tyydytyksen eikä niin, että tyydytän sitten vaan itse itseni ilman miestä.

Vierailija
10/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso. Olen aiemmin lauennut, minulla on ollut kumppaneita, jotka ovat osanneet tyydyttää minut. Ja myös kumppaneita, jotka eivät.

Noista miinuslistan asioista ajatteluerot ja eri arvostukset ärsyttävät enemmän kuin nuo seksiin liittyvät ongelmat. Seksi, huolimatta siitä, etten laukea, on kuitenkin hyvin miellyttävää ja ihanaa ja en heti vaihtaisi sitä pelkkään omaan kivaan. Ja en syytä miestä noista asioista, olemme puhuneet niistä kyllä.

Haluatko kertoa, mitä ovat nämä ajatteluerot? - Onko niillä esimerkiksi yhteyttä myös arvoihin ja siihen, miten käyttäydytte / olette käyttäytymättä. 

Vierailija
11/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisi, että nauttisin ja laukeaisin myös. Mutta ei oikein osaa tuottaa sitä minulle.

Mies siis olisi toisaalta motivoitunut, mutta en tiedä, kokeeko hän, että on keinoja muuttaa asioita. Hänen pitäisi olla kestävämpi ja toisaalta tehdä asioita, joihin ei ole niin tottunut.

Mutta ajattelen myös, että olisi ihanaa, että meidän välinen seksi toisi myös minulle tyydytyksen eikä niin, että tyydytän sitten vaan itse itseni ilman miestä.

Minä en saa muuten kuin käsillä tai suuseksillä, koska lauetakseni minun pitää voida rentoutua täysin. Meillä on siis itsestäänselvää, että mies hoitelee ensin minut ja vasta sitten jatketaan hänen toivomallaan tavalla. Voisiko tämä toimia myös teillä?

Vierailija
12/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua nuolla ollenkaan niin se vähän rajoittaa:/ ap

Minä en saa muuten kuin käsillä tai suuseksillä, koska lauetakseni minun pitää voida rentoutua täysin. Meillä on siis itsestäänselvää, että mies hoitelee ensin minut ja vasta sitten jatketaan hänen toivomallaan tavalla. Voisiko tämä toimia myös teillä?

Vierailija
13/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kertoa, mitä ovat nämä ajatteluerot? - Onko niillä esimerkiksi yhteyttä myös arvoihin ja siihen, miten käyttäydytte / olette käyttäytymättä. 

Mies ei ole niin älykäs.

Tämä häiritsee välillä. Keskustelussa hän saattaa käyttää väärää termiä tai kuitata jonkun asian suurpiirteisemmin, jopa virheellisesti. Tämmöinen ärsyttää.

(En pidä itseäni myöskään tosi älykkäänä, huomautettakoon sekin.) Mutta saatan olla tarkempi, huomata jotkut asiat nopeammin.

Sitten mies on enemmän yksin viihtyvämpää tyyppiä ja pidämme tuohon liittyen jostain ihan eri asioista.

Vierailija
14/14 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tähän tulee vielä joku ratkaisu tunnetasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme