Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko totta, että nykyisin naiset toivovat yleensä aina tyttöjä...

Vierailija
03.08.2008 |

Itse toivoin tyttöä molemmilla kerroilla, mutta kun niitä nyt on kumpaakin lajia niin tietenkin olen sitä mieltä että molemmat ovat aivan yhtä ihania.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sain. Mutta varmasti olisin ollut onnellinen myös esim. kahdesta pojasta tai kahdesta tytöstä. Lapsensa sukupuolta ei voi valita.

Vierailija
2/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä toivoin enemmän poikaa ja poika syntyikin. Toisesta toivoin taas tyttöä ja sen saimmekin. Mahdollisen seuraavan toivoisin ehkä hiukan mielummin olevan tyttö kun taas mies toivoo enemmän poikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänestä unia. Mies sanoi, jossain vaiheessa, että voi se olla tyttökin ja minä ihan säikähdin. Mulla oli maailman paras isoveli ja luulen, että toiveeni johtui hänestä.

Vierailija
4/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tyttöjä, ja on ihan ok

Vierailija
5/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen lapsen sukupuolella ei ollut väliä. Nyt olen onnellinen kun on molempia yksi.

Uskon myös (kuten joku edellinenkin) että enemmistö ihmisistä toivoo ainakin yhden lapsen omaa sukupuolta. Naisena on helpompi ymmärtää tyttöä ja miehenä poikaa, ja tehdä näiden kanssa niitä tyttö- tai poikajuttuja joista itse on tykännyt tai kenties jäänyt itse paitsi.

Vierailija
6/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoneeni tyttöä, mutta 3 poikaa sain!

Olen kyllä todellakin kiitollinen jokaisesta pojastani, mutta olishan se tyttö joskus mukava saada. Taitaa kuitenkin lapsiluku olla nyt tässä.. ehkä ;)

Vierailija
7/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ennen toivottiin pääasiassa poikia?

Eikös molemmat ole yhtä hyviä?

Vierailija
8/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olisi sukupuolten tasa-arvo toteutunut meidän perheessä;)

Vierailija
9/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin suuri onni tulisi, että vielä tulisin raskaaksi, toivoisin poikaa. Sinänsä sukupuolella ei ole väliä, koska lapsi kuin lapsi olisi tervetullut. Mies ei kuulemma ajatellut sukupuoliasiaa, kun odotin esikoista. Pitkän puristamisen jälkeen ("jos olisi pakko laittaa ruksi paperille, kumman valitsee...") lopulta sanoi silloin, että toivoo tyttöä. Hänestä kuulemma tytöt on söpömpiä.

Vierailija
10/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on helpompi ymmärtää tyttöä.

Molempia on jo.

Vierailija
11/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin poikaa, sain pojan. Jos tulisi toinen niin poika saisi olla hänkin. Siis tyttö on tietysti aina ollut ja on yhtä tervetullut, mutta en ole koskaan "toivonut" että tulisipa tyttö. Tottakai molemmat ovat yhtä hyviä! Minun luonteelleni vaan poikalapsi sopii mainiosti, koska en ole itse ollut mikään prinsessaleikki-tyttö vaan ennemminkin puissa kiipeilevä rämäpää :)

Vierailija
12/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halunnut poikia Ja 2 poikaa olen saanut :)

Tähän tod.näk vaikuttaa se et oma äiti suhde on ollut aina vaikea.

Vierailija
13/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ultrassa sain tietää odottavani poikaa, olin iavna onnessani. Tosin olisin olut ihan yhtä onnessani odottaessani tyttöä... :)

Seuraavakin on kai ihan sama. en osaa todellakaan sanoa. Raskaana en ole kyllä vielä ja eka on 5v.

Vierailija
14/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu omasta lapsuudestani miksi näin

Vierailija
15/15 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mahassa majailee tyttö ja se oli kieltämättä aluksi järkytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi