Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritin tehdä nettitreffi-ilmoituksen... Voi epätoivo!!!!

Vierailija
10.02.2014 |

Ajattelin olla rehellinen siitä millainen olen... Tajusin, että olen joka miehen kauhu. Siis horror-deitti. Mistä ylipainoinen keskivartalolihava YH voi löytää miehen??!! Baareissa en tykkää käydä, töistä ei ole löytynyt. Mutta jos lätkäsen ilmoitukseen faktat niin ei taida viestiä tulla. Jos laitan vain ns. hyviä puolia niin se tuntuu huijaukselta. 

Olen en ollut pian 6-vuotta sinkkuna ja vaikka elämästä ja äitiydestä nautinkin täysillä olisi kiva saada rinnalle joku kun lapsikin kasvaa. Ei kai auta oikeesti aloittaa kuin se kuntoremontti. Mut hitto kun se on vaikeaa!

Mitä sellaiseen ilmoitukseen pitää laittaa? Olen 35v. ja YH, liikaa töitä tekevä lääkäri, ihan hauska, iloinen, energinen ja sosiaalinen... Mutta liikuntaa karttava plösö isolla mahamakkaralla. Tuntuu, että pitäisi olla sporttinen ja asua salilla jotta kelpaa. Mä pidän mm. pihatöistä ja puutarhanhoidosta, mutta ei taida olla kauheen puoleensavetävä harrastus... Olen kai tuomittu vanhaksi piiaksi for ever :(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon painaa itseään plösönä pitävä lääkäri? Onko kehonkuva ihan kohdallaan? Hae niitä deittejä kuntosalilta.

Vierailija
2/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ollut yh, mutta muuten ruma ja lihava. Laitoin ilmoituksen ja siihen rehellisesti sen mitä on tarjolla. Vastauksia tuli aika monta ja lopulta niistä löytyi se oikea. Yhdessä on oltu reilut 10 vuotta ja lapsetkin tuli tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sitten vain rohkaisen itseni ja laitan kaunistelemattoman kuvauksen mitä on tarjolla :) Painoa on 15 kiloa liikaa. Kunhan tuo lapsi pian voi jäädä yksin kotiin / pihalle kavereitten kanssa ilman valvontaa niin suuntaan salille!

Mikä treffisaitti olisi asiallinen? AP

Vierailija
4/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kontakti...tiedän itseni lisäksi pari muuta naista jotka löytäneet tosi kivat miehet.Kun palvelu maksaa vähän niin karsii ihan luuserit pois...silti pitää suodattaa tarjontaa mutta kyllä siellä helmiä löytyy!!Tsemppiä kunnonkohotukseen ja etsintään.

Vierailija
5/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta en teidä kuin että naisethan tyypillisesti harrastavat enemmän liikuntaa, eli kyllä sulle vastapariksi löytyy joku toinen hyötyliikkuva pullero ;)

Kannattaa ehkä aloittaa joku itsetuntoa kohottava projekti ennen kuin alat deittailemaan, koska tuo tämänhetkinen kuvailusi itsestäsi tuskin vetää puoleen kovin mukavaa seuraa... Rehellisyys ei tarkoita sitä että ammut itseäsi nilkkaan!

Vierailija
6/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoppa tämä video (jos ymmärrät englantia)

http://www.ted.com/talks/amy_webb_how_i_hacked_online_dating.html

Vierailija
7/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:34"]

Kuinka paljon painaa itseään plösönä pitävä lääkäri? Onko kehonkuva ihan kohdallaan? Hae niitä deittejä kuntosalilta.

[/quote]

Ei helvetissä. Jättäkää liikuntapaikat rauhaan! Sinne mennään liikkumaan. Ei kukaan kaipaa sinne mitään awkwardeja hetkiä. 

Vierailija
8/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostat todella mainiolta tyypiltä! Jos tuo olisi treffi-ilmoituksesi, ja minä olisin treffipalstoilla pyörivä mies (en uskalla), niin kyllä vastaisin.

Kirjoita vaan, että "pulleroinen pihahommista innostunut lääkäri-äiti".  Tai toisaalta, älä pane sitä lääkäriä, joudut vaan tekemään ilmaisia diagnooseja ja pirtureseptejä.

Anna palaa!

HK

Vierailija
9/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä tähän joku kakkos sähköpostisi ja missä asut :)

Vierailija
10/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan eliittikumppanit. Ihan pska saitti. Sun ilmotukses jää kaikkien udempien takse eikä kukaan löydä sitä. Ihan ihme toimintamalli. No sielt vois kyllä löytyä koulutustasolles sopivampaa seuraa 

Vierailija
11/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietenkin tuo esteettinen puolikin merkittävä mutta eiköhän kumminkin

"kokonainen" ole tärkeämpi kuin kuin nuo yksittäiset ominaisuudet.

Vierailija
12/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kivalle tyypille, eiköhän niillä äijilläkin oo muutama ylimääräinen kilo tai jokin muu epätäydellisyys. Kokeile!

Vierailija
13/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalle tyypille?

Jaa. Mun mielestä aika rasittavalle ja epävarmalle. 

Vierailija
14/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle 9! :) Juu, pitäisi sitä itsetuntoa saada jotenkin kohotettua. Mutta se ja laihduttaminen on kaksi maailman vaikeinta asiaa vaikka teoriassa helppoa. Mutta tässä kun virttynyt paituli (sic!) päällä makaan sängyssäni, jonka on vallannut lapsi, kasa pehmoleluja, koira ja kissa, ei mitään "seksikkäitä" adjektiiveja oikein tule mieleen... Mutta ehkä mä väsään sen ilmoituksen huomenna! AP

Vierailija
15/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kilot vaan kunto, hyvässä kunnossa oleva kyllä nuo kilot kantaa

iloisin mielin eikä siinä tarvita kuin normaalia hyötyliikuntaa vaikka lapsen kanssa.

Vierailija
16/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tekstiin numeroon 15 viittaan ja totean entistäkin vakuuttunempana, että jessus siinä on kiva tyttö. Virttyneine paituleineen pehmoleluineen ja elukoineen (luen tähän nyt lapsenkin, pahoittelut), ihan mainiota!

Toivottavasti itsetuntosi kohosi edes asteen siihen suuntaan, missä sen pitäisi olla! Laihtuminen ym tulee sitten perässä, olen nähnyt.

HK

Vierailija
17/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, jossa myös vartalosi selkeästi erottuu? Eipä jää epäselväksi, että mitä on tarjolla.

Vierailija
18/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihtumiseen mitään kuntosalia tarvitse, ei edes kiinteytymiseen tai kunnon kohottamiseen. Luulisi lääkärin tämän tietävän? Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu. Suurin merkitys sekä terveydelle, että laihtumiselle on arkiaktiivisuudella. Juurikin sillä hyötyliikunnalla. Sillä miten aktiivinen olet suurimman osan ajasta. Nollatasosta saa treenattua aika hyvin ihan kotioloissakin, jos ei ihan fitness-tasolle aio mennä niin lihaskasvua ja parempaa kropan muotoa havitteleva pystyy tekemään paljon kotonakin. Usein kuulee että "en voi laihduttaa kun en pääse lenkille/ salille" ja nämä laihdutusohjelmat antaa ihan väärän kuvan siitä että laihdutus vaatisi salia ja hirveetä hikirääkkiä. Ei vaadi, vaan lähes yksinomaan sen katsomusta mitä suustaan alas laittaa.

Muuten treffii-ilmoituksestasi.. Suurin osa suomalaisista ylipainoisista on muuten miehiä. Todennäköistä on että suurin osa niistä nettimiehistäkin on ihan tavallisia "plösöjä", joten turhaan jännität sitä kelpaatko. Ihan varmasti saat rehelliseen kuvaukseen vastauksia, antaa sinusta ainakin mukavan rennon vaikutelman.

Personal trainer-opiskelija 

Vierailija
19/19 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse väkersin deittiprofiilin juurikin virttyneessää, vauvanpuklussa kyllästetyssä paitulissa. Missäpä muualla kaksi pienen lapsen yhäriä olisi kohdannut, kuin netissä. :-) Vedin profiilin tarkoituksella yli, koska en todella mitään hakenut, enkä siinä tilanteessa uskonut löytäväni. Enkä oikeastaan edes halunnut. Pienen vauvan totaali-yh'na kaipasin lähinnä aikuista seuraa. Ja siitä se sitten lähti. :-)