Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma ja lihava muija, häpeän

Vierailija
10.02.2014 |

mutta olen lätkässä, miten pääsisin yli siitä ajatuksesta että mitä muut ajattelee? Kun se kuitenkin on mukava ja sydämellinen. Lähinnä häpeän että mitä sukulaiset ja frendit sanoo, kun edelliset muijat ollu ihan kivan näköisiä ja hoitanu kroppaansa..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä olisi provo, vastaan silti.

Oletteko tunteneet jo pitkäänkin? Entä jos hän on vasta parin edellisen kuukauden aikana rakastunut sinuun, ja alkaa pian laihduttamaan? Koska tosi usein (ei aina) nainen rakastuessaan rupeaa huolehtimaan ulkonäöstään enemmän. Ehkä hän on juuri äskettäin tajunnut rakastavansa sinua, ja alkaa nyt sitten panostamaan ulkonäköönsä enemmän? Et vain ole ehtinyt huomata hänen parin kilon laihtumistaan.

Minä suosittelen, ettet jätä häntä tuollaisen pikkuseikan takia, koska et saata koskaan löytää toista yhtä ihanaa ihmistä. Ehkä toukasta kuoriutuukin upea perhonen?

Vierailija
2/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kumpi sen naisen kanssa seurustelee, sinä vai sukulaisesi ja ystäväsi? No, itsestäänselvästi sinä, joten miksi piittaat muiden mielipiteistä, etkö arvosta itseäsi ollenkaan, kun mietit asiaa vain muiden kautta.

Vierailija
4/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva sisäisesti, niin helpottaa. Rakkaus on sitä paitsi sokea. Go for it!

Vierailija
5/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla oikeassa.

Mikähän tässä on kun kuitenkin arastelen.. Ehkä en ole oikeasti rakastunut jos kerran häpeän olla julkisilla paikoilla hänen kanssaan. Ehkä en ole se oikea hänellle... ;(

ap

Vierailija
6/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän oikeasti ruma ja lihava vai vähän pyöreä? Varmaan joku syy sille on ollut, miksi nuo "kroppaansa hoitaneet" ovat eksiä...

Vierailija
7/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap samanlainen kun kaverini exä. Kaverini hyvin hoikka ja pienirintainen eikä mikään kaunotar. Kaverini mies haukkui koko ajan kaveriani ja näytti lehtien sivuilta isotissisten kuvia. Painosti päivittäin kaveriani ottamaan silarit. Luojan kiitos suhde päättyi. Nyt kaverillani mies, joka arvostaa häntä.

Vierailija
8/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun läskifoobikon todella huono provo

Vierailija
9/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selkeästi naisen kirjoittamaa tekstiä

Vierailija
10/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:25"]

Onko hän oikeasti ruma ja lihava vai vähän pyöreä? Varmaan joku syy sille on ollut, miksi nuo "kroppaansa hoitaneet" ovat eksiä...

[/quote]

No ei vain sovittu, ihan normaalisti erottu, molemminpuolinen päätös.

No objektiivisesti ei voi sanoa että vaan pyöreä ja kasvot no jaa. Mutta helkkarin mukava ja kemiat pelaa muuten, molemmat tullaan omillaan toimeen ja ollaan vapaita että mikäs siinä.

Tänne nyt vaan siitä kun on päässä tää ajatus siitä että puolison pitää olla joku prinsessa, mistähän sen olen oppinut.

ja ei minulla mitään fetishiä ole.

No ehkä punatukkaisiin, mutta nyt ei ole kyse siitä.

ap

Vierailija
11/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tosiaankaan ole naisesi arvoinen jos kerran häpet sen ulkonäköä.

Häpeisit omaa käytöstäsi.

T lihava ja ruma eukko, onnellisesti naimisissa jo 46 vuotta

Vierailija
12/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:31"]Ap samanlainen kun kaverini exä. Kaverini hyvin hoikka ja pienirintainen eikä mikään kaunotar. Kaverini mies haukkui koko ajan kaveriani ja näytti lehtien sivuilta isotissisten kuvia. Painosti päivittäin kaveriani ottamaan silarit. Luojan kiitos suhde päättyi. Nyt kaverillani mies, joka arvostaa häntä.

[/quote]

Mulla samanlainen kokemus. Oma exäni. Kuolasi ja puristeli jopa ystävieni rintoja. Haukkui minua laudaksi päivittäin. Näytti netistä silikonirintojen hintoja. Katselin/kuuntelin tätä sikaa 4 kk.

Vierailija
13/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:36"]

No objektiivisesti ei voi sanoa että vaan pyöreä ja kasvot no jaa. Mutta helkkarin mukava ja kemiat pelaa muuten, molemmat tullaan omillaan toimeen ja ollaan vapaita että mikäs siinä.

[/quote]

Eli mikä siis on se ongelma? Se, että kaverit ei välttämättä tykkäis. No yhyy...

Kunnon yläastemeininkiä. :D Itseäni ei ainakaan kiinnosta yhtään mitä mieltä muut ovat ihastukseni/kumppanini ulkonäöstä, vaikka tiedänkin omaavani vähän erilaisempiakin mieltymyksiä.

Vierailija
14/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ap sama tilanne. Tutustuin netissä ihanaan naiseen. Olikin livenä hirvittämän ruma: ylilaiha, rinnaton, huono ryhti, huono iho, hirveät silmälasit, ulkonevat hampaat ja hiukset hirveät ohuet maantienruskeat. Vaatteet myös kuin 80-luvulta. Mutta henkisellä tasolla synkkaa 100%. Nainen on kiltti ja älykäs. Mutta kun mies on visuaalinen olento...

Vierailija
15/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut, millaisen miehen kanssa hän yrittää seurustella? Urghhh.

Vierailija
16/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei ole yhtään miestä. =)

Vierailija
17/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, miehet kiihottuu visuaalisesta stimulaatiosta, ja jos lihava ei ole itsestä kiihottava, minkäs sille sitten voi.

Luulen että olet vain epäkypsä, jos kerran muuten tykkäätte toisistanne.

Luepa joskus Johnny Lingon tarina, siitä paistaa tosirakkaus.

Vierailija
18/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:47"]

Mulla ap sama tilanne. Tutustuin netissä ihanaan naiseen. Olikin livenä hirvittämän ruma: ylilaiha, rinnaton, huono ryhti, huono iho, hirveät silmälasit, ulkonevat hampaat ja hiukset hirveät ohuet maantienruskeat. Vaatteet myös kuin 80-luvulta. Mutta henkisellä tasolla synkkaa 100%. Nainen on kiltti ja älykäs. Mutta kun mies on visuaalinen olento...

[/quote]

Mies sitten vaan jatkaa yksinään nättien kuvien ihastelua. Noista asioista sitä paitsi moni on kohennettavissa.

Vierailija
19/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:50"]Sepä se, miehet kiihottuu visuaalisesta stimulaatiosta, ja jos lihava ei ole itsestä kiihottava, minkäs sille sitten voi.

Luulen että olet vain epäkypsä, jos kerran muuten tykkäätte toisistanne.

Luepa joskus Johnny Lingon tarina, siitä paistaa tosirakkaus.

[/quote]

Harva nainen on täydellinen joka sektorilla. Laiha kaunis voi olla lauta, lihava taas voi kompensoida asiaa kauniilla kasvoilla, jos on kaunis!, jollakulla taas huono iho, vaikka olisi kuinka näpsäkkä pakkaus. Jollakulla taas roikkoperse, jollakin isot hampaat.Ja sitten se luonne vielä... kuinka moni naisista on täydellisen kaunis plus ihanaluonteinen? Ja sama pätee kyllä miehiinkin.

Vierailija
20/26 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähdään, että naisen arvo riippuu täysin ulkoisista puitteista. Kunhan on kaunis, ei millään muulla ole väliä.