Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville miehen Face ja Insta salasanat. Stalkatako vai eikö stalkata?

Vierailija
30.10.2020 |

Miten on, menisittekö katsomaan salaa mitä siellä tekee ja kenen kanssa on kirjoitellut? En epäile, että pettää, mutta voisin käydä katsomassa mitä on kirjoitellut. Ihan itse vihjasi mitä ne salasanat voisi olla kun kyselin Netflixin salasanaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllistyäkö rikokseen vai ei, kas siinä pulma

Vierailija
2/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Jos jotain ikävää löytyy, niin ei tarvitse kauempaa tuhlata elämäänsä moiseen äijään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vähän itsekin...

Vierailija
4/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on tinderissä ja alaston suomessa varmasti sama salasana.🧐

Vierailija
5/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on tinderissä ja alaston suomessa varmasti sama salasana.🧐

Hih hih

Vierailija
6/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan. Jos jotain ikävää löytyy, niin ei tarvitse kauempaa tuhlata elämäänsä moiseen äijään.

Sairasta.

Vierailija
7/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uudelta tai profiilille oudolta laitteelta kirjautuu Facebookiin niin miehesi saa siitä ilmoituksen ja tietää samantien, että olet käynyt siellä.

Vierailija
8/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos moinen äijä osoittautuu puhtaaksi eli mitään ikävää ei löydy, hänen ilmeisesti kannattaa jatkaa elämistä moisen vaimon kanssa vai?

Vierailija
9/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on av-mamma tutkimassa miehen tietokonetta, ihan vahingossa oikein sai tietää salasanatkin.

Onpa taas uutta, nokkelaa ja omaperäistä. 10000000000/5

Vierailija
10/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Olen tehnyt vastaavaa joskus, enkä halua tehdä enää. Jos luet miehesi viestinvaihtoa jonkun kanssa, niin syyllistyt myös sen miehesi tuttavan yksityisyyden loukkaamiseen.

Vierailija
11/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos uudelta tai profiilille oudolta laitteelta kirjautuu Facebookiin niin miehesi saa siitä ilmoituksen ja tietää samantien, että olet käynyt siellä.

Miehesi saa siis sähköpostia, jossa lukee, että "Laitteelta Samsung Galaxy s1918292 kirjauduttiin tilillesi tänään kello 8.40 paikasssa Porvoo. Olitko se sinä? Jos olit niin sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos et ollut niin klikkaa tästä ja vaihda salasanasi"

Vierailija
12/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh! Mä tiedän mieheni salasanat, mutta eipä ole tullut mielen viereenkään käydä hänen s-postissaan, tai facessaan. 

Vierailija
13/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Miehesi saa siitä ilmoituksen jokaiseen sähköpostiin mihin se on liittänyt facen ja samantien kun kirjaudut.  Ne tunnistaa heti väärän laitteen.

Vierailija
14/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko burgeri

Vierailija
15/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Luulet saavasi ehkä selville jotain mutta saat vain pahaa mieltä ja oloa. Anna siis olla.

Vierailija
16/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Mä tiedän miehen kaikkien sähköpostien salasanat (koska hän on joskus pyytänyt mua katsomaan sähköpostit puolestaan), enkä käy huvikseni niitä katsomassa. Usein ne ovat myös auki koneella.

Vierailija
17/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan kävisi. Tiedän mieheni kännykän koodin, mutta ei tulisi mieleenkään mennä katsomaan mitä siellä on. Sen lisäksi että mieheni on oikeutettu yksityisyyteensä, siellä voi olla vaikka mitä avautumisia hänen ystäviltään jotka eivät minkään olosuhteen alla kuulu minulle.

Vierailija
18/18 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin katsomassa, kun oli koneelle jäänyt sivu auki (tämä siis oli vuosia sitten)

Palkkioksi sain vaan huonon omatunnon.

Eipä siellä mitään ihmeellistä ollut. Samanlaista turhaa lätinää kuin omassa facebookissanikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä