Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ ikäiset, käytätkö Body Shopin tuotteita?

Vierailija
29.10.2020 |

Jos, niin mitä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Haluaisin mansikkasuihkugeeliä sieltä.

Vierailija
2/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme

90-luvulla käytimme vanilija-hajustetta ja se vasta oli kamalaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin ostan suihkugeelin Forumin myymälästä. Aiemmin ostin minisuihkugeelejä, joita käytin kuntosalin suihkussa. Surullista, että Motivus meni konkurssiin.

Vierailija
4/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin usein, mutta voisin ostaa meikkipuuterin, jos olisi saatavilla.

Vierailija
5/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sieltä sai aiemmin jouluisin sellaista taikaomenaglitter-voidetta, joka jätti tosi nätin kimalteen iholle ja tuoksui hurjan hyvälle. Ostin sitä joka joulu itselle ja lahjaksi varmaan kymmenen vuoden ajan. Lopettivat valmistuksen pari vuotta sitten, enkä sen koommin ole sieltä mitään ostanut.

Kummasti ne liikkeet kuitenkin säilyy katukuvassa? Vaikkei juuri asiakkaita sisällä näy enkä ainakaan itse tunne oikein ketään, joka muuten kuin ihan satunnaisesti ostaisi sieltä mitään.

Vierailija
6/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi huulirasva sieltä. Tykkään kyllä ja käytän usein. Muuten olen kokenut sen jotenkin turhan kalliiksi, vaikka kyllä minulla rahaa sen verran on, että ei tarvitse saippuaa säästää.

Vierailija
7/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan 40 vielä, mutta en enää käytä, jotenkin ei enää sykähdytä samalla tavalla kuin ehkä joskus parikymppisenä, jolloin tykkäsin ainakin huulirasvoista. Liikkeiden ohi olen mennyt ja vähän katsellut sisälle, mutta ei oikein innosta...jotain teepuuöljy tai hamppurasvoja voisin kai ehkä harkita.

Vierailija
8/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä käytin noita esanssihajutuotteita. Siitä huolimatta iso plussa eläinkokeettoman kosmetiikan edelläkävijälle!

Vierailija
9/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin käyttämästä, kun ketju myytiin l’Orealille. Me nelikymppiset olemme sitä sukupolvea, joka boikotoi eläinkokeita ja toi kasvissyönnin mainstreamiin.

Vierailija
10/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisessa pullossa oleva silmämeikinpoistoaine (Camomille jotain, ehkä?) on hyvää. Koronan ja etätyöskentelyn ja kotoilun vuoksi olen käyttänyt niin vähän silmämeikkiä, että misellivesi on riittänyt.

Vierailija
11/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aloevera päivävoidetta ja erilaisia vartalovoita. Tuo päivävoide käy iholleni tosi hyvin.

Vierailija
12/21 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta antia ovat suihkugeelit ja hajusteet. Niitä ostan aina välillä.

Sen sijaan erilaiset teepuu, hamppu, maca-juuri ym. voiteet ja aineet eivät innosta. Näiden pistävä haju aiheuttaa oksennusreaktion eivätkä ihollakaan tunnu hyvältä.

Vierailija
13/21 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin enemmän silloin, kun BodyShopilla oli myymälä lähellä. Nyt se lopetti ja ainoa on vain kaupungin keskustassa, missä tulee harvemmin käytyä. Pitäisikin ottaa taas ihan asiaksi käydä tuolla ostamassa joku uusi suihkugeeli ja/tai vartalovoi.

Vierailija
14/21 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ollut ihanaa kookosrasvaa, joka pitää jalat pehmeinä, sitä joskus. Valitettavasti vaan se haisee liikaa. Muuten olen jotain kokeillut, mutta ei ole napannut. 

Vierailija
15/21 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä. Haluaisin mansikkasuihkugeeliä sieltä.

Tiedäthän ettei siinä ole mansikkaa kuin purnukan kuvassa?

Vierailija
16/21 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aloe- ja e-vitamiinisarjan voiteita ja puhdistustuotteita, mutta en ainoastaan vaan noita on muistakin sarjoista. Vartalovoiteet ostan aina täältä ja useimmat käsirasvat myös. Pari suosikkituotetta on valitettavasti lopetettu.

Vierailija
17/21 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän voiteita ja joskus suihkusaippuoita. Muuten en varmaan käyttäisi, mutta kun tyttöni on niihin ihastunut, siksi siellä tulee käytyä ostoksilla ja aina jotain tarttuu itsellenikin mukaan.

Vierailija
18/21 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 ja käytän BodyShopin Vanilja-tuoksua.

Vierailija
19/21 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on ollut ihanaa kookosrasvaa, joka pitää jalat pehmeinä, sitä joskus. Valitettavasti vaan se haisee liikaa. Muuten olen jotain kokeillut, mutta ei ole napannut. 

Tämä on totta! Minä en enää kestä noita Body Shopin vahvoja hajusteita ollenkaan. Raskausaikana tulin herkäksi vahvoille hajusteille, eikä tilanne ole vieläkään palautunut, vaikka lapsi menee jo kohta kouluun. Harmittavaa.

Vierailija
20/21 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joka vuosi joululahjaksi näitä tuotteita, enkä voi käyttää niitä herkän ihoni vuoksi. Minusta on huvittavaa, että näistä tuotteista annetaan sellainen mielikuva, että ne sopisivat juuri kaltaiselleni herkkäihoiselle, kun tosiasiassa nämä purtilot ovat aivan myrkkyä iholleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi